Fresh fitness neste

Heihei!

Tenkte egentlig bare å si hei før jeg løper av gårde på trening. Skal først hente en Nellypakke som jeg tenkte å vise dere i morgen, gleder meg veeldig til å se det jeg har bestillt  Ser frem til en god treningsøkt med min kjære søster som har blitt SYKT fit. Hun har vært flink til å spise sunt og trent mye noe som har resultert i sixpac og synlige muskler. Heldig!! Selv har jeg jo hatt endel pauser og ikke vært like rutinert men nå er jeg skikkelig innstilt på å klare dette. Handler bare om å klare å komme seg på treninssenteret- når man først er der så er det alltid gøy og deilig. Ellers skal jeg prøve ut litt nye oppskrifter og kanskje bake litt forskjellig sunne ting, begynner å bli ganske lei av den samme maten hele tiden… Om jeg finner noe godt skal jeg selvfølgelig dele med dere ♥ Snakkes senere!

52 kommentarer
    1. Høres deilig ut med en tur på treningssenteret, kan virkelig anbefale yoga nå som du skal fokusere enda mer på treningen osv. Er virkelig godt for hele kroppen -og ikke minst hodet.
      Ha en herlig tirsdag,
      klem
      http://www.tamt.blogg.no

    2. Anonym: nei der har du virkelig rett altså… 300 kr mer i mnd hadde jo vært helt krise for en pengesløser som meg 😉 Ironi ja. Trener på fresh fordi søsteren min trener der og jeg vil trene sammen med henne. Latterlig kommentar

    3. hei! elsker deg andrea. blir så inspirert at nå tar jeg meg jammen en joggetur altså, hehe <3 men du aner ikke... du er favoritt bloggeren min, og jeg har followet deg helt siden du startet å blogge. du metyr så mye for meg. dette høres veldig klisje ut.. du rocker andrea!! si gjerne ifra om du har sett kommentaren 🙂 <3<3 stå på!

    4. hvor er joggebuksen din fra? kjempe fin! åå søsteren din er heldig, kan du legge ut bilder av resultatene hennes? eller kansje hun ikke vil, haha ikke vet jeg – verdt å spørre værfall 🙂

    5. du er såååå pen, du gløder jo! ihvertfall ettersom at du har blitt så slank og fit! 🙂 fulgt med på bloggen din leeenge, men synes egentlig at det er nå du er på ditt fineste!!

    6. Utrolig kjedelig å spise den samme maten hele tiden ja. Jeg gikk ned en del kilo i vår ved å spise sunt og trene masse, men nå har jeg gått så utrolig lei alt av kesam, havregryn, havrepannekaker, tyrkisk yogurt, cottage cheese osv. Håper du finner noen nye, gode oppskrifter du kan dele!!

    7. Vær så snill og ikke begynn og skrive vær jævlige bidige gang du er og trener og hvor sunn du er osv. for det kunne vi egentlig ikke bry oss mindre om, du mener du føler press? vet du hva? DU er med på og skape det presset! Og folk kan faktisk få spiseforstyrrelser. Du kler faktisk ikke denne være måten, likte deg mye bedre før når du var mer formfull og naturlig, nå er bare hele deg fake og Wannabe Perfect. Det er såå slitsomt og se og høre på, og jeg skjønner jo hva alle kommer til og svare – så ikke les bloggen da. Men jeg kan ikke la være, for det er så patetisk og se hvor desperat du er etter og være perfekt og at alle skal like deg, og ikke ser hvor mye press du legger på unge jenter, du har pengene = trening, klær, sminke, hudpleie, hårpleie, smykker, merke vesker, accsezories, sko osv. Du driter i alt annet et hva som skjer inne i den perfekte lille rosa bobla di. Ikke alle vant skjønnhetslotteriet som deg, så slutt og klag over luksus ting, for og få folk til og syntes synd på deg, og slutt med og endre på alt, så det du faktisk har som alle andre kan drømme, endrer du og gjør til noe som alle andre kan få, bare de har penger nok. Du er kanskje “PERFEKT” på utsiden, men jeg vet ikke helt med innsiden……

    8. Åå du er så fin! <3 kan jeg se bilde av søsteren din? Men får håpe du får drømmekroppen din! Stå på!

    9. Var på instagram brukeren til søsteren din og må si hun så dødsbra ut! Virkelig motivasjon, noe du også er 🙂

    10. Hei, lurte på en ting 😉
      Kunne du ha lagt ut en plan på hvilke øvelser du gjør og hvor mye vekter du bruker osv?
      Kunne du også ha lagt ut ca 5 forskjellige sunne retter?
      Hadde vært så utrolig inspirerende!

    11. kan du legge ut bilder av søsteren din, før og etter? det ville gitt meg en så stor inspirasjon siden jeg starter et “bedre liv” nå. Kan du også legge ut før/etter bilder av deg underveis i treningen?:)
      digger deg, du er en stor inspirasjon!
      ha en fin kveld, stooor klem <3

    12. Jeg elsker bloggen din og er en fat leser vil du plizz sjekke bloggen min og kanskje skrive en kommentar det setter eg stort pris på og det betyr veldig mye

    13. vi har tenkt å få pomeranian nå, og jeg lurer på hvor du fikk molly fra? var det i utlandet eller her? og jeg har hørt den rasen kan være veldig bjeffete, men er din det, og kan du lære den til å ikke bjeffe så mye? og ville du anbefalt oss en? 🙂 jeg har så lyst på jeg holder på å dø
      hadde blitt såå glad for svar!<3

    14. Har et bloggtips til deg! Har sett at Eirin Kristiansen har “Ukens spørsmål” hvor hun tar med de mest viktige og ellers hovedspørsmålene som blir stilt i løpet av en uke, hvor vi får svar på omtrent alt vi lurer på om enten det gjelder livet hennes eller diverse andre ting. Kunne ikke du også startet med dette? Bare et tips:) Elsker bloggen din uansett! Stå på!

    15. Hei:) jeg lurte på om du kunne lage et innlegg med tips til julegaver til forskjellige familiemedlemmer og kjæreste? Og et annet spørsmål til hvis du skal ha noe spørsmålsrunde snart, jeg har så utrolig lyst på pomeranian!!! Så lurer jeg på om det er stress? Hvis man går på skole og jobber et par ganger i uka, hvor mange turer om dagen må man gå og hvor lenge osv?

    16. Det er best og trene på morningen, ikke på kveldene bare så du vet 🙂 Kroppen skal hvile på kvelden. Men så flink du er og trener ofte, det skal du ha for.

    17. Anonym: Hei! Jeg kjøpte molly av en privat førstegangs oppdretter (her i Norge) og vet ikke om hun skal ha valper igjen. Men anbefaler en oppdrett som heter Bella klein, de har utrolig fine pommer med god stamtavle. Har også hørt at de kan være veldig bjeffete men Molly er ikke det. Ellers kan du jo selvfølgelig lære hunden å ikke bjeffe ved å være streng og kjefte når den gjør det, da kommer den nok til å gjøre det mye mindre. Anbefaler absolutt Pomeranian 🙂 Utrolig mye personlighet og skikkelig kosehunder. Molly elsker absolutt alle mennesker og det er et stort pluss! Lykke til <3

    18. Hva trener dere/søsteren din? Går det mest i styrketrening eller jogging? Kan du legge ut treningsprogrammene dere trener?:D

    19. Til den kjempestygge anonyme kommentaren over her.. Du kan faktisk slutte å lese bloggen. Og ja, hun vant lotteriet når det kommer til utseendet. Det betyr vel ikke at hun lever i en rosa boble? Hun betaler for mye mer enn det vi andre gjør. Hun må hele tiden passe på hva hun skriver og ikke skriver fordi sånne som deg reagerer. Og det sier litt når hun må “skjule” F fordi syke bloggfolk prøver å stjele kjærlighetslivet hennes. Hun har det minst like vanskelig som oss andre. Hun er trist hun også, men hun har valgt å være så modig at hun uansett deler livet sitt på nett. Jeg er nesten sikker på at hun heller lar være å blogge når hun er virkelig nedfor, fordi da ville folk ha rakket ned på det også. Hun er sterk. Og du? Neste gang, prøv å ikke være anonym.

    20. TUSEN tusen takk for svar Andrea! :* det hjalp utrolig mye! 🙂 skal faktisk på kurs på tirsdag nå for å lære litt før vi får en siden vi fikk anbefalt det:) ja skal se innom bella klein 🙂 tusen takk! <3 :*

    21. Vet ikke om du har brøvd det, men disse pannekakene er syykt digge!:
      1 egg, 1/2 most banan, et par never med lettkokte havregryn, 1/2 ts bakepulver og 1/2 ts vaniljesukker og litt grovt mel. Himmel! Stekes i litt smør, og røren skal være tykk, så du må lage små pannekaker! Hadde vært så gøy om du prøvde denne oppskriften! Lover det er digg 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg