MORNING

Heihei!

I dag var jeg oppe allerede kl 10, noe som er veldig tidlig til å være en syvsover som meg. Har vel noe med fitline og treningen å gjøre, det gir meg mye mer energi og jeg trenger enkelt og greit mye mindre søvn for tiden enn før. Dere husker kanskje jeg var skikkelig nede for et år siden, sov kanskje 15 timer hver dag og hadde 0 energi? Heldigvis er dette borte og det er jeg utrolig glad for. Var litt redd for at det skulle komme tilbake med mørketiden men det har det altså ikke gjort. Kommer til å skrive om fitline snart, det er virkelig et fantastisk “kosttilskudd” som jeg er utrolig fornøyd med og har fått mye effekt av. Siden jeg stod opp så tidlig fikk jeg meg en lang og rolig morgen med god frokost og tvtitting. Deilig! Fikk også hentet et par pakker på postkontoret istad, blant annet noen nellykjoler som kommer på bloggen etterpå. Har tatt bildene allerede så gled dere- kjolene er superfine  

Verdens fineste lille gull som har fått så flott og stor pels ♥ Snakkes snart!

46 kommentarer

Siste innlegg