Black and white

Hola!

Dagen i dag startet med å dra på Karl Johan Hudpleie for å fylle på vipper igjen. Linda som fikser mine er utrolig søt og vet virkelig hva hun driver med så jeg blir like glad hver gang hun fikser fantastiske vipper på meg. Etter vippetimen dro jeg innom Zara og fikk kjøpt to fine plagg, deretter møtte jeg Henriette og vi dro hjem til meg. Hun ble ikke så altfor lenge men det var veldig koselig å se henne igjen ♥ Til helgen skal jeg til Sverige med familien og jeg gleder meg maaasse. Morfar skal feire 85 år og masse familie kommer så det blir skikkelig hyggelig. Har ikke sett mine søte besteforeldre siden sommerferien siden de bor i Sverige (3 timer med bil unna). Synes det er skikkelig kjipt, skulle gjerne vært mye mer med dem.  Ellers skal jeg til Gran Canaria igjen neste uke før å besøke min kjæææreLitt usikker på hvilken dag det blir men tror det blir neste fredag! Da er det nesten 1 mnd siden vi så hverandre sist så det blir utrolig koselig ♥♥ Skal også bli så utrolig deilig med litt varme på kroppen igjen, Gran Canaria ligger jo såpass langt sør at det er sommer året rundt. Er dødslei kulden og mørket allerede, hater at vintertiden i Norge er så utrooolig lang. Mye gøy i vente med andre ord! La dagene gå fort  

Meg og Henri i stad ♥ SNEIKS

29 kommentarer

Siste innlegg