9 dager

Heihei!

I går bestillte jeg endelig reisen til Gran Canaria og jeg drar ned fredag neste uke. Guuud som jeg gleder meg! Teller deffinitivt dager nå og jeg har en følelse av at tiden vil gå fort. Blir nesten litt uvirkelig å fly fra kulden her i Oslo og ned til sommer og varme igjen. Sykt hvor deilig det skal bli med sol på kroppen igjen og ikke minst lette antrekk. Dere skal selvfølgelig få masse outfitbilder når jeg kommer ned ♥ Ser vel kanskje aller mest frem til en romantisk ferie med min kjære på det fiiiineste hotellet noensinne:


Hotellet heter Lopesan Baobab og ligger i Meloneras som er mitt absolutte favorittsted på Gran Canaria. Det er så sykt koselig der, fantastiske resturanter og superbra shopping! Spesielt det med resturanter er en viktig faktor for det er faktisk flaut hvor dårlig maten generelt er på Gran Canaria. I Meloneras er det helt annerledes, der har de blant annet den beste sushien jeg noensinne har smak. Kan ikke si annet enn at jeg gleder meg i hjel til en fantastisk uke på det utrolig fine hotellet vi skal bo på  

99 kommentarer
    1. I live in Gran Canaria, and always write when you’re here, but I can never see you. Enjoy, here a little chilly at night, but in the south the temperature is perfect, and baobab is one of the best hotels in Gran Canaria

    2. Du må virkelig ha ett problem! Hvor blir det av den gode og fantastiske Andrea? Leste bloggen din med glede før, mens nå går jeg inn kun for å bli irritert. Du er så rar? Når du var sammen med Aksel var du definitivt ett bedre menneske. Fortvil ikke, med tiden kommer du til å savna han. Du hoppa inn i ett nytt forhold noen måneder etterpå. Du skriver kun om fest og ferie. Hallo? Som blogger har du en jobb å gjøre. Leserne dine setter pris på deg, men du setter ikke pris på dem. Kan gå fler dager før du i det hele tatt orker å poste ett innlegg.

    3. Heter den gode sushirestauranten Sushi Mex? Eller er det en annen? Skal ned om 3 dager, hadde vært topp med tips om gode restauranter 🙂

    4. Men det er vel ikke til å stikke under en stol at Aksel var en fornuftig gutt, som tok skolen seriøst selvom han har skuespiller karrieren på si.

    5. Så koslig dere kommer til å ha det! 🙂 men jeg bare lurer på en ting.. Når du har så mye penger og kan dra cirka hvor som helst i verden, hvorfor velger du da å dra til gc? Jeg mener, du kunne ha utforsket å opplevd så mye mer enn å dra til gran canaria der man omtrendt er hvert år uansett fra man er barn. Hadde jeg vært deg hadde jeg prøvd ut nye steder hele tiden! Du sier jo selv at du ikke trenger lønn om du skal jobbe, så regner med du har greit med penger? Skjønner såklart at du drar dit siden Fredrik bor der, men tenker på når du ikke er der, siden du ikke går skole eller jobber. Å oppleve en ny og spesiell plass hadde vel vært helt topp 😀

    6. Siv gulaker: Haha 🙂 Drar som sagt kun til Gran Canaria for å besøke Fredrik, ville ikke reist dit ellers om han var hjemme. Skal deffinitvt reise andre steder fremover, blir jo veldig lei av det samme stedet hver gang 🙂

    7. Kos deg da, men håper du får lest til eksamen i mellomtiden. Livet handler om mer enn outfitbilder og brunfarge..

    8. Så utrolig deilig og bare komme vekk fra kulda kan jeg tenke meg. Hadde ikke gjort noe med en slik tur! Men unner deg det 🙂 God tur og kos deg masse mens du kan! 🙂

    9. Ser du ikke at du har forandret deg? Før brydde du deg masse om venner og familie, og tok skolen seriøst? Nå har du droppet ut, bestemt deg for å ta hele skolen som privatist, ser ikke ut til å jobbe med skolen, reiser heller på ferie 20 ganger i året, tar solarium, spiser sushi, viser glansbilder av deg selv og hunden din fra det Tjuvholmen. Virkelig? Trodde det bodde noe mer i deg. Husk, det er aldri for sent å forandre seg!
      Håper på et innlegg snart, der du legger deg flat, og innrømmer at du har driti deg ut, og tar deg sammen!

    10. Hei Andrea!
      Først må jeg bare si at jeg er kjempefan av bloggen din, får alltid så mye inspirasjon fra deg. 🙂
      I det siste har du blogget en del om dyre klær, veske kolleksjonen og partyoggøy 😛
      Det hadde vært beundringverdig om du kanskje også hadde vurdert og bruke statusen din til veldedige saker også.

    11. Marie :): Herregud.. hvem kjenner meg best av oss to? Dette er en overfladisk blogg, sånn er det bare. Den eneste forskjellen fra nå og før er at jeg ikke går på skole. Bryr meg fortsatt like mye om familie, venner, kjæreste og alt det der. Reist på ferie har jeg gjort flere ganger i året siden jeg startet å blogge men nå har jeg jo selvfølgelig mulighet til å reise mer siden jeg ikke er avhengig av skoleferier. Sushi, solarium, bilder med hunden min har jeg også gjort i mange mange år. Og ja jeg bor på Tjuvholmen, hva er galt i det? Bare fordi jeg bor der betyr ikke det at jeg har forandret meg som person??? Og nei det innlegget kommer ikke til å komme for jeg har ingenting å innrømme og har absolutt ikke “driti” meg ut 🙂

    12. Hei! 🙂 har vært fast leser av bloggen din lenge, og du virker som ei veldig hyggelig jente! Jeg lurer bare på om du får tid til skolearbeid for tiden? Hvor ofte jobber du med det og når har du eksamen? Håper bare du tar skolen seriøst og jobber med fagene, for det får du virkelig igjen for senere! Tror du kommer til å angre hvis du nedprioriterer dette nå, med en gang man har kommet “bort” fra skolen og bort fra de gode vanene er det vanskelig å komme seg tilbake igjen! Sier ikke dette for å kritisere deg eller noe, bare fordi jeg er nysgjerrig og håper at du gjør det bra! 🙂

    13. Så heldig du er! Hadde virkelig gjort mye for å komme meg bort fra kalde og våte vestlandet nå! Kos deg hvertfall så mye som mulig, Andrea! <3

    14. Hei ! Skal til gran canaria selv med kjæresten ! Så innlegget ditt passet egentlig perfekt.
      Men kan jeg spørre hvor mye du betalte for hotel og fly ? Hadde satt utrolig stor pris på det

    15. Ååå! Så heldig! Her har jeg vært tre ganger ! Superfint hotell! Alt er perfekt der 🙂 Moren og broren min er der nå, faktisk, og koser seg masse 🙂 Bare å glede deg! Kos deg, søte Andrea 🙂

    16. Kunne du skrevet et innlegg om ferien når du er kommet hjem? og fortelle litt mer om hvem du drar for å besøke?
      Drit i dustene, du er tross alt kul nok til å gidde å fortsette med bloggingen og forteller ofte hvordan du setter pris på leserene og vennene dine. Vet ikke hva som får folk til å skrive slike ting, du fortjener mye bedre.
      Ha det fantastisk i GC og ta den velfortjente ferien på alvor. :*

    17. Hei!
      Ikke for å være noe til bry (for jeg hater det selv når folk skriver sånt som dette), men kunne du være så snill å trykke på en av lenkene i inlegget mitt “Desember hos Sheinside”? Jeg trenger 100 klikk i løpet av ti dager for å bli godkjent til affiliateprogrammet deres. jeg skjønner det hvis du ikke vil, men du trenger ikke å kjøpe noe. Det er bare å bruke ett minutt av livet ditt på å trykke på en av lenkene.
      Uansett takk! 🙂

    18. Har bodd på hotellet og det er HELT fantastisk. Var der for halvannet år tror jeg, men det er virkelig en av de feriene jeg husker. Omgivelsene er kjempefine. Det er flere resturanter rundt på området så du finner garantert noe du liker. Hotellet ligger nære butikker, men vi var mest inne på hotellet. Må tilbake dit snart, hehe

    19. Nettopp det som er problemet ditt, Andrea! Du ser det ikke selv. Du trenger hjelp!! for nå er du helt ute og kjører. GET YOURSELF TOGETHER!

    20. dårlig mat på gc? da tror jeg du har vært på litt minde gode resturanter. Gran canaria blir stadig mer kjent for gode resturanter.

    21. Marie: Haha lol. Hadde det kommet fra familie, venner eller noen jeg var nær hadde jeg tatt det til meg. Men det har ikke skjedd og som sagt, du kjenner meg ikke og vet ingenting 🙂

    22. Pia: Så koselig 🙂 Betalte litt over 9000 tror jeg for fly tur retur 2 pers og dette hotellet. Du får selvfølgelig mye billigere alternativer også. Anbefaler å bestille pakkereise på ving, startour eller apollo for å spare mest mulig penger 🙂

    23. du sier selv at du ikke har forandret deg og er fortsatt den samme Andrea, regner med at du alltid vært en overfladisk person da?:)

    24. Hvilket reisebyrå bestiller du fra? Var et utrolig fint hotell, du er så heldig! Lengter ned til varmen selv.. Hilsen en fast leser! 🙂

    25. Anonym: Ja det er såå fint, gleder meg 😀 Bestillte via apollo, pleier ellers å bestille fra ving. Men det ble Apollo pga nå fordi ving hadde bare suiter igjen og de var syyykt dyre. Anbefaler hvertfall pakkereise uansett hvilket byrå du velger, sparer masse penger! Er også heletiden tilbud. Jeg og Julia fikk 2 uker i august på 5 stjerners hotell i gran canaria med fly for 5000 per pers, var hvertfall 50% nedsatt pris. Bestillte via ving da 😀 Klem

    26. Neste gang du har ukens spørsmål eller noe slikt kan du kanskje svare på hvordan det går med skolegangen, er selv lei av skole å lurer på hvordan det er å ta alt som privatist. Høres sykt tungt ut, men du prater ikke så mye om det så lurer bare 🙂

    27. Du må kose deg masse 🙂 pappa var i gc og tror han var i det hotellet. Det er luksus hotell, håper du koser deg mer en nok! 🙂 kan ud snart ha spørsmålsrunde? 🙂

    28. Jeg har vært der det er sykt fint det har 8 basseng til sammen også er det et basseng som er lagd som en elv den er det gøy å svømme rundt <3 hotellet er mega så du må huske å få med deg alt det er skikkelig stor frokost sal der Med masse godt 🙂 det er det aller beste hotellet jeg har vert på! Gled deg masse håper du får en fin ferie verdens beste blogger og forbilde <3

    29. Marie :): haha lol!! 1. Det ville aldri noen av vennene mine gjort. Vi er 18 år. Og om noen synes jeg trengte å innse et eller annet hadde de sagt det face to face som venner gjør 😉
      2. Jeg kan søke opp ipadressen din og se med en gang at du ikke er en av vennene mine

    30. Du bør vrikelig ikke lese stygge kommentarer i det hele tatt. du har en utrolig fin blogg som er gøy å besøke, og det ser ut som du har det utrolig fint, og det er alt som bør telles for deg 🙂 nyt det!

    31. Hei har vært fast leser av bloggen din kjempelenge nå og håper virkelig du vil svare meg på kommentaren! Jeg var på det hotellet i sommer, du burde glede deg det er sykt fint der. Og ville bare si at du er utrolig pen og en fantastisk blogger, kos deg i gran canaria

    32. Ikke frekt eller noe, men hvordan har du råd til å dra på ferie ja, så si konstant om jeg kan si det sånn? Altså du har sikkert vært 10 ganger i syden siden sommerferien? Skal ikke blande meg eller noe, men er det bloggpenger?

    33. Til den anonyme person som skrev hvordan du har råd også vider: hun får jo penger på bloggen og det er jo fordi vi lesere går innpå bloggen frodig vi elsker den . Og om hun har pengene må hun jo få bruke dem og da er det johelt logisk at hun bruker pengen til og besøke å være på ferie med kjæresten sin , det ville jo alle ha gjort om de hadde muligheten slik som andrea<3 vist du absolutthar noe imot at hun får penger på bloggen så kan du jo bare slutte å lese den?
      Du har verdens beste blogg andrea kos deg på ferie <3

    34. Hvordan går det med skolegangen? Tar du alle fagene som privatist? Og når er eksamen? 🙂 Lykke til!

    35. åå det så kjempe fint ut! men hva er det F gjør så lenge i gran canaria egentlig? det virker jo herlig for deg å komme på besøk, men sikkert trist å ikke ha han hjemme også..

    36. Var på det hotellet selv for 3 uker siden.. Det var helt fantastisk fint der!
      Må kose deg masse 😀

    37. Vennene dine har vært gjennom deg og “fulgt” deg ettersom tiden har gått.. Mens vi utenfor ser at du har “forandret” deg. Jeg mener ikke du har forandret deg til det værre, men kanskje til å være litt mer “overfladisk”(det som vises på bloggen/instagram)! Men igjen, som jeg så du skrev ovenfor, du er sikkert ikke overfladisk på privaten. Derfor hadde det kanskje vært en smart idé om du skrev et innlegg som var litt dypere, slik at leserne også kan forstå? Hva du tenker om hverdagen, hvordan du egentlig har det osv.. Eller, om du faktisk har det så bra som du hevder, så skriv det også – med en god forklaring! Ser ikke noe galt i det?
      Ellers vil jeg bare si at jeg liker bloggen din godt, og synes du har gjort stor fremgang den siste måneden! Stå på:) God tur til Gran Canaria – du må kose deg masse!

    38. Hei! Tenkte bare på hvor du får pengene dine fra? Vet att du ikke jobber så får du alle pengene fra bloggen?? Absolut ingen kritik mot deg, liker din blogg veldig mye og synes du er kjempe pen! 🙂
      Undskyld for dårlig norsk, er fra Sverige!

    39. Du som verken jobber eller noe annet. Hvordan i h******* klarer du å få hjulene til å gå rundt i hverdagen? bloggen og mamsen og papsen som holder hjulene i gang eller?

    40. synes du nettopp blogget om at du har hattt møte med regnskapsfører eller noe, og har hatt en del med det å gjøre. Men hvorfor da kjøpe fullt av kjoler fra nelly, ska fra valentino og en reise til gran canaria nå? Hvor mange ganger har du reist i løpet av året her? Jeg mener ikke noe av dette på en slem måte altså, det må du skjønne! jeg bare lurer? men for all del, var ikke noe jeg skulle anklage deg for! stå på videre

    41. Hei 😀 du vet det gullsmykket med hånden, hvilken nettside var det du bestilte fra? Kos deg i GC:-)

    42. Heei! Herlighet kom over instagrammen til søstra di – for en kropp!! Du og for den del! :-). Hsr dere ikke lyst til å legge ut hva dere spiser og hvordan dere trener?? Trenger litt inspo. Stå på!! Ikke bry deg om alle de sårende kommentarene <3

    43. maten på gran canaria er jo god, men du har sikkert bare vært på feile restauranter. prøv å ta turen innom andre restauranter så er jeg sikker på at du forandrer mening 🙂

    44. Hei jeg lurte på om at du ville være sammen med meg i morgen klokken 10 du kan komme vil du spise frokost hos oss det blir sprøstekt bacon og ketchup på det blir godt Jeg har spist Pizza til middag og Bringebær Sorbet den var RødIs smakte Bringebær bær I også var jeg trist og gråt at jeg sa at jeg var utrygg jeg ville ikke spise med alle på Kafen jeg spiste alene Pommes Fritt med Pølse og Brus Godteri og Eplekake har ikke spist enda jeg har hatt en fin sp helg
      rudlende

    45. Prøvde ut sushien på Sushimex i går. Ett ord: FANTASTISK! Utrolig delikat presentasjon og maten likedan!

    46. woow, det var et ekstremt fint hotell! elsker gran canaria 🙂 jeg skal såå bo på det hotellet en gang 🙂
      kos deg masse! <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg