Snart Gran Canaria

Heihei!

De siste dagene har jeg styrt fælt med å få gjort klart alt til Gran Canaria. Drar som sagt fredag morgen noe som nå ikke er lenge til- wohooo! Har fått kjøpt endel nye sommerklær som dere skal få se på outfitene der nede, gleder meg skikkelig til å få brukt det. I dag har jeg vasket klær, gjort meg nesten ferdig med å pakke, fylt på restylane og spist på Fridays med søsteren min. Var ekstremt sulten da vi skulle spise noe som førte til både forrett, middag og dessert. Dere skal tro jeg ble mett (og kvalm, haha). Var uansett supergodt, elsker Fridays! Ellers har jeg begynt å telle timer nå til avreise, kan nesten ikke beskrive hvor mye jeg gleder meg. Er så lei av det kjedelige livet mitt her hjemme og mørketiden og kulden er ikke akkurat til hjelp… Derfor blir det godt å komme ned til varme og ikke minst verdens beste gutt ♥ Vet det kommer til å bli en helt fantastisk ferie  I morgen skal jeg sette på nytt sett med vipper og så blir jeg hentet av pappa. Skal sove hos foreldrene mine til fredag siden mamma skal kjøre meg til flytoget før jobb. Går nemlig ingen busser fra meg og til Oslo s kl 6 om morgenen så da må det bli sånn. Liker nemlig ikke å ta taxi alene, synes det er litt skummelt.. Haha. Er uansett deilig å starte den lange dagen hjemme hos mor og far med godt selskap og deilig frokost! 

Må forresten anbefale dere verdens beste serie før jeg avslutter innlegget. Den heter Orange is the new black og guuuud så bra det er! Desverre er det bare ute en sesong på netflix hittils og jeg har bare en episode igjen før jeg er ferdig med første sesong. Ble helt avhengig fra første episode og det må være en av de beste seriene jeg har sett- kanskje til og med den beste? Anbefaler virkelig alle å begynne å se  

God natt ♥

71 kommentarer

Siste innlegg