Gooood morning

Heyhey!

I natt var jeg oppe til 6 på morningen for å rydde leiligheten….. Blir alltid så produktiv på natten, er helt sykt. Og når jeg først starter så slutter jeg ikke før alt er perfekt! Haha uff.. Deilig å våkne opp til ren og pen leilighet og masse nyvaskede klær da  Nå sitter jeg å venter på kjæresten som kommer en tur på besøk og etterpå kommer Julia. Vi skal lage middag og kose oss, gleder meg! Lenge siden jeg har sett henne nå ♥ Ellers er det bare 10 dager igjen til Thailand nå, det blir så syyyykt. Fant verdens fineste nettside i går hvor jeg satt i flere timer å så og til slutt bestillte jeg vel hjem ca 10 plagg. Disse blir perfekte til varmere vær og jeg hååååper de rekker å komme. Om dere vil kan jeg sikkert lage et innlegg etterpå og vise hva jeg kjøpte?

Ønsker dere en herlig dag! Snakkes senere  

42 kommentarer

Siste innlegg