Morgentur

Holaaa og god morgen ♥

Julia sov her til i dag og vi våknet i 11 tiden av at Molly og Zara løp rundt i sengen og lekte. Molly har fått sin 2 løpetid nå og det merkes på henne at hun er litt frustrert(?).. Både kaninen min Oliver og Zara har blitt offere for Mollys jokking, haha eeew! Vi startet dagen med en koselig morgentur her på Tjuvholmen i finværet, kjempedeilig. Er en ganske stor gressflekk rett ved meg som hundene kan løpe fritt på og jage hverandre og leke, så tror de hadde det gøy. Nå er vi på full vei til å innta dagens frokost og snart skal jeg dra å trene. Må virkelig få tilbake vanene mine igjen og da får jeg rett og slett bare starte I DAG, selvom det frister å utsette det enda et par uker.. Haha  

Fine julia og snuppene våre ♥ Snakkes senere, kos dere i dag!!

47 kommentarer

Siste innlegg