En finfin dag

Hei!

I dag har vært en sprek, soaial og fin dag. Startet som sagt dagen med Julia i 11-tiden på morgentur med doggsa. Normalt sover jeg jo til 2-3… Etter frokost dro vi å trente i en drøy time og det var faktisk syyykt deilig. Kjenner jeg nesten får litt sånn rus av hard styrketrening om noen kjenner seg igjen?? Var litt “PT” for Julia og viste henne forskjellige øvelser. Er så stolt over hvor mye sterkere jeg har blitt, selvom jeg egentlig ikke har trent så altfor hyppig. Har alltid vært den svakeste når det kommer til muskler i armene men nå som jeg har trent i 1 års tid ser jeg absolutt gode restulater. Nå når jeg trener med venner som ikke trener til vanlig er det alltid jeg den sterkeste som holder ut flest repitisjoner og med tyngst vekter, til tross for at jeg alltid tror alle er så mye sterkere enn meg. Det er så gøy å endelig klare mest når jeg for et år siden klarte minst! Wihu  Etter trening kjøpte vi salat på BIT og den er så utrolig god, anbefaler alle å prøve! Bestiller marinert kyllingfillet salat med curry dressing, mmm.. Deretter dro vi til meg for å dusje og fikse oss fordi vi skulle på Vappiano. Der skulle vi møte Sophie Elise, Lotte og Benny. Var god mat som alltid og veldig hyggelig! I morgen skal vi alle sammen på premierefesten til den nye serien “Bloggerne” på tv2 bliss og det gleeeder jeg meg til 

Toppen min finner dere HER, den er kjempefin og billig! Ellers håper jeg dere liker at jeg blogger mer fortiden? Vet det har vært utrolig dårlig i lang tid nå så prøver virkelig så godt jeg kan! Skal også lage sminkevideo til dere i Thailand, LOVER. Minn meg gjeerne på det når jeg er der nede ♥ Snakkes!

80 kommentarer
    1. Du har blitt så flink til å blogge nå! Også er det innlegg som faller i smak, så du er kjempe flink for tiden! Gleder meg mye til å lese når du er i Thailand. Skulle ønske jeg kunne snike meg med, for det frister så mye med varme på kroppen nå.
      Kjempe fine bilder, og kos deg i morgen!

    2. Håper virkelig du fortsetter å blogge slik, du er den beste ♥ litt kleint, men får et slags lykkerus når jeg ser at du har blogget, haha

    3. S.i.l.i.k.o.n !!!! Når skal du fortelle oss? 🙂 hadde vore kjekt å vite om dine opplevelser rundt dette! Er jo mange som vurderer det!
      Klem!

    4. Hei søta! 😀 Virkar som du har god peiling på trening, kunne du vore så snill og laga eit motivasjon/trenings innlegg? Med tips til motivasjon, gode øvelsar for kjernemusklaturen og litt kondisjon? Hadde vore super bra! Eg skulle begynna treninga rett etter nytt år, men er endå ikkje i gang.. Treng eit spark i ræva, og det trur eg du kunne gitt meg 😛 Eg er imponert over resultata dine! Stå på vidare og fortsett, du e super! 😀 Stor klem frå Anna

    5. Ja, du er kjempeflink for tiden 😀 veldig morsomt at det er et nytt innlegg hver gang jeg er innom bloggen. Stå på, og ha en koselig kveld!

    6. du har fine pupper nå :O hva er hemmeligheten ? ny Bh? <3 btw du er super til å blogge nå!! det gør værdagen min så mye bedre!!! åh! elsker deg Andrea! btw går på ullern i Mk1 skulle øsnke du gikk der fortsatt!! ( litt av grunnen til at jeg starter der var for å møte deg )

    7. Anna: Haha Skjønn du er, tusen takk 😀 Skal deffinitivt prøve å blogge mer om både trening og kosthold etterhvert. Vise litt øvelser, gi tips og komme med oppskrifter på sunn og god mat! Klem til deg <3

    8. Skriver ikke dette for å tvile på dine egenskaper som hundeeier, men jeg lurer på hva du gjør med molly når du sover så lenge? jeg må ALLTID opp seinest ti for hunden starter og mase 🙁 haha…

    9. Skal du være med i den nye serien om bloggerne? Kos deg mye i Thailand med kjærsten! elsker bloggen din andrea, stå påå <3

    10. Det er såå gøy å følge bloggen din når du blogger så ofte! Masse forskjellige innleggg med fine bilder av en kjempe vakker jente!!
      Gleder meg til å lese når du reiser, blir gøy å følge <3

    11. Ååå ja, du er så flink til å blogge for tiden!! Rart å si, men jeg blir nesten litt stolt av deg!! Du er så vakker på alle måter, og jeg elsker bloggen din!! Hold motet oppe, Andrea!! Jeg vil alltid være fast leser!!
      Klem!!

    12. Synes at det er kjempegøy at du blogger oftere nå! Har alltid likt bloggen din veldig godt, men nå synes jeg at den er bedre enn den noen gang har vært. Så stå på:-) Liker kjempegodt innleggene dine, og liker spesielt godt når du blogger om trening og legger ut sunne oppskrifter! Du er veldig inspirerende! Så fortsett med det:-D

    13. marie: Søsteren min står opp tidlig hver morgen pga jobb og skole så da får hun tur! Ellers i helgene så sover faktisk molly helt til vi våkner så da bare går vi med henne med en gang vi står opp og det har gått veldig fint 🙂

    14. Beklager, men jeg VAR en av de som ble skuffet over at du “aldri” blogget, men nå blir jeg sååå positivt overrasket HVER hang jeg titter innom – nye innlegg hele tiden, det liker viii! Tommel opp nå 🙂

    15. Så koselig! Jeg elsker å få ting ut av dagen. Når man får gjort masse og føler seg kjempe effektiv, det er så deilig 🙂 Jeg syns det er kjempe gøy at du blogger oftere og forteller ting som du gjør og setter stor pris på så flotte bilder fra dagen 🙂 Gleder meg til video! Kanskje du kan lage en sånn video med bilder og små filmsnutter fra turen? Hadde vært gøy 🙂

    16. Hei Andrea! Har fulgt bloggen din helt fra starten, og er veldig glad for at du har “startet for fullt igjen”.. 🙂 Du fikk meg virkelig opp fra sofaen i sommer, og jeg gikk ned endel kilo fordi jeg forstod at kosthold var svært viktig. Spiste ufattelig mye dritt, men du er en motiverende person, så stå på! Du kledde også de nye puppene, tihi 🙂
      Håper du snart starter opp med oppskrifter, treningstips og lignende! 2014 har allerede startet bra hos meg! 😀

    17. Du er ei vanvittig pen jente Andrea <3 Det lyser godhet og positivitet av deg, du har virkelig en vakker utstråling som gjør meg glad! 🙂 Jeg ser for meg at du er utrolig snill og morsom, du virker som en herlig person! Jeg misunner de menneskene som har deg i livet sitt, håper de er flinke til å fortelle deg hvor vakker, god, positiv og FLINK du er!
      Knuseklem til deg, nydelige Andrea <3

    18. Hei, ville bare si at du et supert forbildet og jeg digger deg:) du er perfekt på alle måter! Jeg vet jeg ikke kjenner deg i real life så det jeg mener med at jeg synes du er perfekt på alle måter mener jeg med blogg, utseende, litt av personligheten du deler på bloggen og ikke minst så er du motiverende! Ville bare skrive en liten takk for du aner ikke hvor mye du har hjulpet meg:)

    19. Hei Andrea 🙂 Jeg bare lurte på hvor du har kjøpt smykket ditt? Er det en firkløver? Kjempe fint! Har lenge leitet etter et smykke som er litt halv langt og veldig lite, men ikke funnet noe jeg liker enda, men synes ditt var veldig fint 🙂

    20. Hvorfor skriver du at Sophie Elise er en venn av “henne” (Julia) og Benny? Trodde hun var vennen din? Hun var jo hos deg en gang… Har det skjedd noe? 🙂

    21. hei, andrea! jeg elsker deg!<3 du er verdens beste blogger<3<3<3<3 og du er en utrolig motiverende person:)
      men jeg lurer virkelig på en ting: har du tatt silikon?<3:)

    22. Hva bruker du dagene dine på egentlig? Studerer du eller har du jobb? Eller lever du livet og nyter dager med fri og hverdagslige gjøremål? Hvia det er tilfelle er ikke det litt kjedelig sånn i lengden? Dette er bare av ren nysgjerrighet! 🙂 liker bloggen din veldig godt og du er ei skikkelig søt jente! Liler at du blogger oftere! 😀

    23. Du har peiling på trening, og du er flink til å gi motivasjon til leserne. Jeg har fulgt med bloggen din så lenge jeg kan huske. Hvertfall 2-3 år, og får en utvikling du har skapt med kroppen din! Kjempebra jobbet og du har en utrolig fin kropp. Så deg på Playa del Cura i fjor sommer, og jeg må bare si wow! Stå på videre, søta.

    24. Girl, you’re beautiful just the way you are? you don’t have to show 80% of your boobs to prove that! 🙂

    25. Ja så mange fine inlegg du skriver om dagen! Flink er du!
      Virker som at du har fått en ny glød. Stå på! 🙂

    26. Heiii! Digger deg Hehe, lurte på om du kunne lage innlegger om f eks de øvelsene du gjør i trening!, sminkevideo!. Og vil spørre om hvor du fant molly fra 🙁 ønsker meg en hund jeg også’ men finner ingen på finn.no

    27. Måste bara skriva att du ser otroligt bra ut, hittade din blogg av en slump via instagram. Och blev tvungen att skriva. Hoppas verkligen att du tar åt dig, sjukt amazing!
      Kram från Sverige

    28. Vi elsker at du blogger om fritiden Andrea!! Det er gøy å få se litt mer av deg som person, ikke bare klær osv 🙂 du er en sånn super jente og jeg syntes alltid det er gøy å få se litt av hva du driver meg og bilder av deg ute blant venner osv! Stå på, du er flink

    29. Jaa, SÅ fornøyd med at du blogger mye igjen, for helt siden du startet opp bloggen har du vært min favorittblogger, og jeg leser MANGE blogger altsåå… Keep it up! Blir forresten dødsmotivert av trenings og kostholdsinnleggene dine også, så gjerne har flere slike, dersom det passer seg 😀

    30. er så glad du blogger mye igjen <3<3
      kan du legge ut mer trening og kostholdtips/oppskrifter? 🙂 du inspirerer meg sånn!

    31. Nice to see that you’re blogging more now! Keep up the good work 🙂 Have you ever thought about mid parting your hair? I would like to see that look on you

    32. Du er blitt kjempeflink, og det er såå gøy! 😀 😀 Men hvor er smykket ditt fra? Jeg elsker firkløvere!! <3

    33. Du er alltid vært kjempe flink og min yndligs blogger, fordi du skriver så bra og lager kjempe bra innlegg! Og når du blogger sånn som nå er det ekstra morsomt:)
      Kunne du laget et innleg sånn 10 ting dere ikke viste om meg greie?:)

    34. Kjenner du noen som skal på språkreise men som enda ikke har bestillt? Om du eller noen du kjenner skal på språkreise med ef i 2014 men som ikke har bestillt og som skal bestille mellom 9 januar og 10 februar så ta kontakt på [email protected] 😀 det er også en rabatt på ca 1500kr om du bestiller nå!

    35. Hei! Jeg lurer på om du kunne skrive litt mer om samfunnets normer og press til å være perfekte og leve det lykkelig ideale liv? Tror det er mange jenter som vil kjenne seg igjen. Skjønner om du ikke ønsker å skrive så mye om det ut ifra deg selv siden det kan være et ganske privat tema, men er jo mulig å skrive om dette mer generelt 🙂
      Hadde satt veldig pris på om du hadde skrevet noe om dette! 🙂

    36. vi elsker at du blogger, du imponerer virkelig med bloggen din fortiden, myyye bedre enn de fleste andre bloggere! Superfin du er! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg