MONKEY BEACH

Heyhey!

Nå er vi endelig tilbake på hotellet i Ao Nang etter en herlig helg på Phi Phi. Vi bodde på verdens fineste hotell og var på fantastiske steder. I går leide vi en Longtail båt som tok oss med til Monkey Beach hvor det er masse ville aper. De var supersøte men desverre ikke så venlige, haha.. Er jo ville dyr så kanskje ikke så rart. Var uansett veldig gøy å se aper på så nært hold og se på alt det rare de gjør. Vi avsluttet dagen med snorkling på dypet og det var også helt nydelig. Longtail sjåføren vår hadde med seg loff slik at han matet fiskene i mens vi snorklet, da kom det helt sinnsykt mange. Masse fine fisker med flotte farger og mønstre   I dag var vi på Maya Bay som er kjent fra filmen The Beach og som kanskje er en av de fineste strendene i verden. Deretter dro vi hjem og nå er vi klare for å fortsette eventyret her i Ao Nang. Vil virkelig ikke tilbake til Norge og vinter, har bare 4 dager igjen her 🙁 Noen bilder fra Monkey Beach:

Haha, apebaby.. Kanskje ikke det peneste jeg har sett?? 

Finfin dag ♥ Hårbånd fra Missoni, bikinitopp fra River Island og shorts fra Runway dreamz. Sneeeiks  

35 kommentarer
    1. Wow! Her var du babe Andrea! Lurte på om bildene du tar her nede er med det nye kamera ditt og hvor du kjøpte det og hvor mye det kostet? Kos deg videre:))

    2. Åå, jeg også var der i høstferien!! Men et lite tips; Vær ops på slangene. Jeg var akkurat på samme opplegg som du var og etter vi hadde vært å sett på apene så gikk vi for å dykke. Da hele gjengen var ute dykket møtte vi på en giftig slange, som har en slik dødelig gift at hvis du blir bitt dør du etter 20 minutter. Så alle måtte opp og dykkingen ble brutt. Ellers veldig fin tur 🙂 Så hvis dere drar på andre dykketurer, se opp for sjøslanger. De er desverre mer giftere enn antatt.
      Ellers ha en veldig fin tur videre. Du ser utrolig flott ut 🙂

    3. Du er utrolig heldig! Ser så deilig ut:)
      Jeg bare lurte på hvor du bestilte hårbåndet evt. hvor mye toll? Utrolig fint har såååå lyst på likt men på nettet finner jeg kun de som er veldig brede…
      Hadde satt utrolig pris på svar, kos deg masse videre og nyt varmen:)

    4. Så fin du var! Kanskje det fineste bildet jeg har sett av deg:) Kos deg mens du kan, fordi her er det -grader.. Ikkje bra..

    5. ååh så godt å se at du koser deg 😀 masse fine bilder du legger ut ! jeg får bare ennå mer lyst til å reise nå en det jeg hadde før jeg klikket innom bloggen din o.O

    6. Herregud det nederste bildet er det fineste jeg har sett av deg! Ser liksom ikke ut som en pose i det hele tatt, bare et bilde tatt sånn random og som egentlig ikke var ment for bloggen.. Et av de fineste bildene jeg har sett av en person på en blogg noen gang nesten, for det var så utrolig naturlig. Dette er ikke ment som noe negativt mot alle de andre bildene, men dette er liksom et av de man kommer til å huske

    7. You are Drunkenness in Thailand and will suffer after a long period of nostalgic remembering all the good times that you are living . When you’re back at home in Oslo will be many nights and mornings when you wake up dreaming you’re still in Thailand, this may take a month or more. Something that I recommend is that you collect some sand from the beaches at some bottle, also some stones and some seeds of native plants.
      Music also helps to keep the good memories.
      Gail – รักวันละนิด [Official Music Video] – YouTube

    8. Ferien deres ser utrolig koselig ut!! 🙂 Du ser helt fantastisk ut. Vet ikke helt hva det er, men syntes du er enda penere nå enn du har vært før, du har en sånn glød i ansiktet som er kjempe fin! 🙂

    9. Har du lagt merke til at du har gått mer over til en “trashy – stil” enn hva du har hatt tidligere?
      Du kledde deg finere før!! Ganske 90-tallet med å vise pupper i en knallrosa bikini og en hvitbleka shorts langt opp i rumpa…

    10. Hei! Kan du skrive et innlegg om hvor du får kjøpt det hårbåndet og hva det koster? Har så lyst på det 🙂

    11. Helt fantastisk å lese bloggen din nå ettersom at jeg var på akkurat de samme stedene i 2008! 🙂 Ganske morsomt faktisk fordi stemoren min og lillebroren min bor på en railey beach (de dro til Thailand forrige tirsdag), så jeg ba henne se etter om hun ser deg, haha! 😀 Kos deg kjempe masse -Thailand er kanskje verdens fineste land <3

    12. Jeg synes apene var kjempesøte, litt dårlig gjort å skrive at den ikke var pen. Haha, jeg mener det.

    13. Har vært på alle plassene du nevnte! Det er helt fantastisk i Thailand, kos deg masse videre og nyt det! Jeg savner ihvertfall alt med Thailand!❤️

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg