TIL SALGS

Hei!

Her kommer første omgang av klær jeg skal selge. Kommer mer når jeg er hjemme igjen (2 feb) og får sett litt på klærne mine! Alt jeg selger er selvfølgelig ekte og i dette innlegget er det bare merkevarer. Har skrevet minstepris på alt så ingen bud under minstepris. Om det blir høyere bud enn minsteprisen kommer jeg til å oppdatere dette innlegget med nye bud så dere kan se. Budrunden varer til søndag tenker jeg, senest mandag. Da sender jeg mail til de som “vant”. Ikke send bud dersom du ikke er 100% sikker på at du vil kjøpe og for å betale må dere ha nettbank til å overføre penger. Så fort pengene er inne sender jeg plagget og frakten kan jeg spandere♥ Send mail til [email protected] med bud og som sagt ikke mindre beløp enn hva jeg har satt som minstepris 

♥ Parajumper Kodiak. Denne brukte jeg to vintre men er fortsatt i fin stand! Faren heter Sage og er i strl small. Minstepris 4000


♥ Woolrich, husker ikke navnet på modellen men var noe med luxury som gjorde at den var dyrere enn de andre. Veldig fin, strl small og fargen er mørk-mørk blå. Ser ofte svart ut! Denne har jeg egentlig brukt ganske lite, en halv vinter. Minstepris 4000


♥ Balenciaga city. God stand, den er slik dere ser på bildene. Veldig kul og fin, bruker den bare for sjeldent og da er det bedre å selge den. Minstepris 6000 kr


♥ Mulberry Brynmore. Denne var favorittvesken min og skolevesken min, så den er mye brukt. Men personlig synes jeg disse veskene blir mye finere med årene, både i fargen og alt egentlig. Den er fortsatt veldig fin utenpå men du kan se den er godt brukt på innsiden (har vel ikke akkurat så mye å si). Minstepris 3500 kr


♥ Saueskinnsvest fra Muuba. Denne husker kanskje fler av dere? Har brukt den på et par outfits. Super stand, veldig fin og veldig varm. Husker ikke strl akkurat nå men tror den er small, passer hvertfall perfekt på meg. Minstepris 2000


♥ Nydelig kjole fra Allsaints. Helt ny, aldri brukt. Den er i enten UK 10 eller UK 8, husker ikke helt akkurat nå. Desverre er den akkurat litt for stor for meg, derfor selger jeg den. Ny pris 4000, minstepris 2000.

♥ Skjørt fra Allsaints. Strl small, brukt 2 ganger. Minstepris 1000 kr

89 kommentarer

Siste innlegg