Fantastisk start på dagen

Heihei!

Herregud, jeg har vært så flink til å ikke sove bort hele dagen etter å kommet hjem fra Thailand. Har ikke sovet lenger enn til 10 noen av dagene og har lagt meg sånn 11-12. Er superdeilig og jeg håååper virkelig jeg klarer å holde det sånn. Vanligvis legger jeg meg jo 4-5 på natten og sover til 2-3 på dagen. Er så utrolig dritt å ha det sånn så om jeg nå klarer å holde denne gode døgnrytmen blir jeg veldig fornøyd. I dag spiste jeg en skyr til frokost, pakket med meg proteinpulveret mitt og dro på trening kl 11. Er veldig greit å trene tidlig på dagen for da er det nesten ingen på treningssenteret. Har lært meg endel nye mageøvelser så jeg trente mage og armer i dag + litt cardio, var skikkelig deilig! Når jeg kom hjem lagde jeg meg havregrøt med cottage cheese og banan, det spiser jeg alltid etter trening. Masse proteiner fra cottage cheesen, trege krabohydrater fra havregrynet og søt smak fra bananen så man kan droppe sukker. Er veldig mettende, godt og perfekt etter trening 

Topp fra Bikbok og cardigan fra Acne.

To bilder jeg tok istad med det nye kameraet mitt, det er virkelig dødsbra! Brukte det også til outfitbildene i går. Av en eller annen grunn blir huden skikkelig soft når jeg tar bildet med det, ser ut som man har brukt airbrush.. BIldene over har jeg faktisk kun lagt på filter  Husker desverre ikke hva det heter men det er fra Sony og jeg kjøpte det på Foto Video. På bildene kan dere forresten også se at jeg faktisk er litt brun etter Thailand, var noen som kommenterte at jeg var så blek etter å ha vært i solen i to uker, haha. Nå er Bjørn Erik og Fanny her så må nesten være litt sosial ♥ Vi snakkes!

64 kommentarer

Siste innlegg