GOD MORGEN

Heihei alle fine ♥

Long time no see? Hehe, woopsi. På torsdag var jeg hos Hendrix og tok endelig ut extentionsene mine. Siden jeg har hatt ombre-extentions fikset hendrix en liten ombre på det naturlige håret mitt også, kjempefornøyd  Ellers er det veldig uvant å ikke ha langt, tykt hår lenger… Ser hvordan extentionsene har ødelagt mitt naturlige hår og det er veldig kjipt. Menmen, hår vokser jo ut igjen så det er bare å smøre seg med tolmodighet. På fredag var det Valentine og den dagen brukte jeg selvfølgelig sammen med kjæresten min. Ble en romantisk kveld med middag ute, så vin og kos med levende lys i leiligheten hans ♥ Lørdagen møtte jeg familien hans for første gang og vi sov over der til søndag. Var kjempehyggelig å møte dem, de var supersøte! Nå er jeg hos kjæresten og venter på at han skal bli ferdig på jobb. Fant ut at det nye, lille kameraet mitt hadde en genial selvutløser funskjon NÅ. Så da fikk jeg tatt noen bilder til bloggen, hihi 

Smiiil! Her kan dere også se håret mitt, ser det ikke mye friskere ut enn da jeg hadde i extentions? Ønsker alle en fin dag, vi snakkes ♥

67 kommentarer
    1. Hei 🙂 Jeg lurer på hvordan mener du at extensions har ødelagt håret ditt? Er det slik at det har blitt tynnere fordi det har “tatt med seg” (revet av) masse av ditt hår, eller har tuppene blitt mer slitt av det?
      Har lenge hatt lyst til å sette inn tape extensions men etter at mange har sagt at håret blir mer ødelagt av det så har jeg ikke tur. Men har ennå ikke forstått akkurat hva folk mener når de sier at extesions ødelegger håret.

    2. Endelig, kan nesten si det er deilig at du har byttet design! 🙂 (og header) Siden du bor i Oslo har du sett at det er mye sol og det er såå deilig! Man trenger ikke å ha på sett 2 tykke ullgensere eller noe. Håper du får en fin dag videre, og jeg håper virkelig du kan starte å blogge maks 3 ganger om dagen, hadde vært kjempekult! 😀

    3. Håret ditt er alltid nydelig men jeg må si Hendrix er dårlige på ombre.. Man ser jo at det lyse i håret ditt er farget i en rett strek og ser ikke naturlig ut i det hele tatt, se for eksempel på sophie elise sitt nye blåe hår som hun fikk hos Hendrix, det ser ut som noen har tegnet en strek midt på håret og farget alt under streken istedenfor at det fader ut i en ny farge.. IKKE FINT!
      Ellers var håret ditt nydelig, ser så sunt og friskt ut!

    4. Lilly Christina Horseng: Haha, ja jeg er enig i akkurat det! Men håper det fader litt ut etterhvert og ser mer naturlig ut. Det skillet er ikke akkurat fint.. Men er veldig fornøyd med fargen da, var redd for at ombre´n skulle bli altfor blond 😀 Tusen takk 🙂

    5. Woow, det var en mislykket ombre! Det er så synd, for du er jo så nydelig. Hendrix skaper dårlig reklame for seg selv, jeg får ikke lyst til å dra dit. Man ser det på Sophie Elise og.
      Syns det er så bra at du tok av løshåret, det er myyye finere med naturlig hår 🙂

    6. Synes ikke ombren fadet inn i håret på en måte, ble en strek.. Ser merkelig ut bare. Kan hende det fader etter noen vask?

    7. Skjønner ikke hvorfor du tok extensions i det hele tatt når du hadde så langt hår fra før :/ var jo ikkeno vits!

    8. Dere toppbloggere skryter så mye av Hendrix, men frisørene der er tydeligvis ikke særlig flinke på ombre/dipdye – ser både du og Sophie Elise har fått en ganske mislykket farging, begge har en veldig skarp overgang mellom fargene, og synes det er ganske rart i og med at de skal være så utrolig flinke. Kan godt hende de er flinke på andre områder, men farging er tydeligvis ikke deres sterke side…

    9. mye finere nå en før, synes det var litt fjortis med så langt hår! Synes du burde klippe deg kort, det hadde du kledd kjempe bra ,og ser mye mer voksen ut med kort hår! kan du ta bilde av deg med midskille?

    10. du har veldig fint hår, men skulle droppet ombre’en. mislykket til de grader :/ veldig stor overgang fra din hårfarge og til det lyse.. :s

    11. Du er nydelig som alltid, Andrea!
      Men er enige med de andre her at det må være noe rart med Henrix sine ombré-farginger. Både ditt og Sophie Elise sitt hår har fått en alt for skarp overgang mellom de to fargene, slik at det ser litt mer ut som en merkelig form for dipdye som sitter alt for langt oppe.
      Får håpe at skillet mattes litt ned etterhvert. Hvis ikke tror jeg jeg ville ringt tilbake og sagt jeg ikke var fornøyd 🙂 Uansett kler du både blondt og mørkt hår kjempegodt!

    12. Advarsel!
      Jeg dro til Kim Vega hos Hendrix Hair Majorstua i fjor for å farge håret. Jeg ga han klare retningslinjer for hvordan jeg ville ha det (ikke noe hokus pokus, bare en enkel ombre). Det ble KATASTROFALT. Fargen ble mørk grønngrå fordi han ikke tilsatte pigmenter i håret før han farget det. I tillegg ble fargen 4 ganger mørkere enn hva den egentlig skulle. Jeg stakk på H&M og kjøpte meg stripemiddel til 50 spenn. Klarte faktisk å redde fargen selv. Enda et eksempel på hvor dårlig Hendrix Hair er på farge. Klarer ikke fatte hvorfor kjente bloggere anbefaler de videre..

    13. Du har så utrolig fin klesstil! Jeg har så lyst på alle de klærne du har, eler noe lignende. Så jeg lurte derfor på om du kunne legg ut et innlegg der du skriver hvor du handler klær, og hva du ser etter? hadde også vært kjempefint om du la ut bilder av noen av de klærne du har, som f.eks cardigan, buksemerker, topper, gensere osv!

    14. Hei, de Celine solbrillene dine, er de i 54/23/145 eller 55/22/145? Veldig fine briller, men usikker på hvilken størrelse en bør bestille. Setter stor pris på et lite svar 🙂

    15. Selv om du hadde langt hår fra før, så skjønner jeg at det er uvant for deg å ta ut extensionsene. Jeg tok i tapeextensions for 10 mnd siden og hadde litt lenger enn skulderlangt hår. Jeg hadde hørt så mye bra om tapeextensions, at det ikke skulle skade håret og at mitt naturlige hår kom til å vokse i fred og ro.
      I begynnelsen når jeg tok ut for å flytte opp nektet jeg å innse at håret ikke hadde blitt noe særlig lenger, og jeg ble så vant til tykkelsen at jeg hele tiden forsatte å ta det i igjen, helt til min nye frisør viste meg hvordan mitt naturlige hår så ut bakfra. Det var så tynnslitt og “taggete” og ujevnt i lengden. Så det beste er bare å hoppe i det, fjerne extensionsene før man blir for avhengig. Er jo så trist å ende opp med ødelagt naturlig hår… bare å være tålmodighet istedet… og håret ditt er kjempefint uten! 🙂

    16. Ombreen din er kjempe dårlig, du burde fiks e det, Andrea! Sier det for å være snill, vil jo ikke at du skal går rundt sånn og ødelegge skjønnheten din med den stygge sveisen! 🙂 Og du har mistet litt hår også? Det pleier jo å være tykkere? Jeg anbefaler olje for håret.

    17. Du har en så inspirerende blogg!!!! Alltid koselig når du har lagt ut nye innlegg 🙂 jeg har akkurat laget meg en blogg, og nå skjønner jeg ENDA bedre at det er kjempe travelt for deg som er en så populær blogger!!!! jeg håper du har det bra for tiden <3 xoxo

    18. Kan du begynne å blogge mer om trening og kosthold osv? synes at det er så spennende å lese om. Elsket å lese bloggen din da du var ”fitnessfreak” 🙂

    19. Nå slutter jeg å lese en blogg som aldri blir oppdatert. Takk for eh, la meg tenke… INGEN INNLEGG!! Dette er jobben din, idiot!!

    20. Hei jeg har veldig lyst til å farge håret mitt ganske likt dit. Jeg lurte på om du kunne lage et innlegg hvor du skriver litt om hva du gjør med det osv… Gjerne med et bildet av håret dit i en “helhet” om du skjønner, det er nydelig!

    21. Hei Andrea 😀 Jeg er en ganske desperat jente som trenger litt hjelp? For en stund siden farget jeg håret for første gang og angrer noe helt sinnsykt. Jeg hadde noen lyse striper fra før, og ønsket å jevne ut fargen. Jeg har naturlig omtrent samme hårfarge som deg, men endte opp med nesten sort hår (dette ble gjort hos frisør). Har nå fått det avfarget og farget tilbake til brunt. Jeg husker at du også farget håret brunt etter å ha hatt lyse striper, og lurer derfor på hvordan du gikk frem for å få tilbake hårfargen din? Synes at håret ditt alltid har sett helt naturlig og kjempefint ut selv om du har farget det. Planen min er å la håret være og få nok ettervekst til å kunne stripe den feragete delen av håret til en naturlig og lysrere farge til sommeren. Hadde satt veldig stor pris på om du kunne fortalt om din erfaring samt om du har en spesifik frisør i Oslo å anbefale. På forhånd takk, ha en fin dag videre! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg