CROSS

Hola!

I dag dro jeg til byen i firetiden for å titte litt rundt i butikker og jeg fikk med meg mange godbiter hjem. Anbefaler virkelig alle å ta en tur innom Zara nå, sykt mye fint ♥ Skal vise dere innkjøpene mine i morgen så dere eventuelt kan herme litt, hihi. Plutselig var klokken blitt litt for mye og jeg måtte skyndte meg til Manglerud. Der skulle jeg møte Hanna og Bjørn Erik for å se Manglerudrevyen sammenFanny er jo skuespiller og har en kjempestor rolle så det måtte vi jo få med oss. Ble veldig positivt overassket, sinnsykt bra revy! Veldig morsom og helt fantastisk gode skuespillere. Anbefaler alle å se den  Ellers fikk jeg tatt noen bilder før jeg dro til byen som jeg ikke rakk å legge ut før nå:

Fant denne toppen innerst i skapet mitt, tror aldri jeg har brukt den. Faktisk ganske kul?? Den er fra Sheinside om jeg ikke tar heeelt feil! Likte dere bildene? 

30 kommentarer
    1. Hvor farger du håret? 🙂 Om man ville hatt samme fargekombinasjon som deg, hva måtte man spurt om da? 🙂 Blir veldig glad for svar!

    2. Hei,
      Ser du vil selge Mulberry Brynmore i ett innlegg lenger ned her. Prøvde å se gjennom kommentarene om den var solgt, men kunne ikke se det.
      Er den solgt, eller vil du fortsatt selge den? 🙂
      Mvh Stine

    3. Har du sluttet å trene? Hvis ikke kan du skrive et innlegg om hvordan du trener og hvordan du spiser?

    4. Fine bilder 😀
      Bare lurer , virket betakarotenen, merket du forskjell? og hvor lenge blir du på Gran canaria ?

    5. Kan du fortelle litt mer om hvordan alt fungerer når du tar fag som privatist? Er det vanskelig? Hvordan lærer du deg alt?

    6. Hei Andrea!
      Dette har ikke noe med innlegget å gjøre, men vi håper likevel du kan ta deg litt tid tid å lese 🙂
      I mars skal vi arrangere UKEN i Bergen, og i den forbindelse er det tradisjon for oss å samle inn penger til et veldedig formål gjennom konseptet ?UKEN gir tilbake?. I år har vi valgt en sak vi brenner svært mye for, nemlig å støtte Helseklovnene på Haukeland Sykehus. Klovnene lindrer, gleder og gir barna energi til å kjempe mot sin sykdom. Vi har stor tro på at de bidrar med å øke livskvaliteten til de som har spesielt lange opphold på sykehuset. I dag er stiftelsen finansiert ved sponsorvirksomhet og glade givere, og inngår ikke i Haukelands budsjett. Dette betyr at helseklovnene er helt avhengige av andre sponsorer og aktører for å kunne fortsette å ha klovnebesøk på Haukeland.
      Vi i UKEN håper virkelig du hadde vært villig til å bruke noen linjer i et lite innlegg for å informere leserne dine om hvordan de på denne måten kan bidra med et lite beløp som vil gjøre mange barn svært glade. For å støtte kan man sende en SMS med kodeord ?Hklovn? til 2490. Da gir man automatisk 50 kr. Vi har også laget en film med mer informasjon: http://www.youtube.com/watch?v=avoUoNxkEjQ
      På forhånd tusen takk 😀

    7. Skulle ønske jeg var så tynn og pen som deg… Fyf altså! Blir deprimert haha.. Hvordan gjør du det? Altså holder deg så slank? Er det treninga, maten eller barbiedop?
      Serr, ville gjort alt for å være som deg! Fortell meg hemmeligheten

    8. Åååå ! Du er så innmari fin ! elsker toppen din Andrea <3 Du er veldig heldig som ikke har det sånn som mammatilmichelle .. hun har det så vondt .. pga haters lizzm .. stakkars jenta 🙁 hadde gjerne hatt lyst til og oppmuntre henne med en støttendes kommentar , men kommentarfeltet er stengt...

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg