Tilbake i Thailand

… Eller hvertfall nesten. I kveld tok jeg med kjæresten og søsteren min på Yayas, en Thailandsk resturant. Som dere sikkert skjønner er jeg tilbake i Oslo, vi kom hjem i går kveld. Yayas er en veldig bra resturant med helt sykt kult “interiør”, føles nesten ut som om man er i Thailand. Maten er også utrolig god så denne resturanten kan absolutt anbefales ♥ Finnes både i Vika og på Majorstuen. Ellers var det veldig deilig å komme hjem, sove i min egen seng og kose med verdens beste hund. Savner alltid Molly så mye når jeg er på ferie, får litt vondt i hjertet hver gang Madicken legger ut bilder av henne på feks instagram, haha.. Her er noen bilder fra i kveld: 

Verdens beste søster ♥ Skinnjakken min er forresten ny, den er superkul! Skal vise dere fler bilder av den + litt annet i morgen  Den er fra Muuba og jeg kjøpte den på nelly HER.

21 kommentarer

Siste innlegg