HOLA FRA GRAN CANARIA

Heihei!

Haha, føler meg så teit, men glemte å nevne at jeg bare var en kjapp tur hjemom. Nå er jeg på Gran Canaria igjen! Vi har nemlig fått låne huset til kjæresten min sin gamle sjef her nede, så derfor skulle vi bare hjem noen dager for å pakke osv. Hadde jo bare tatt med klær for en uke siden det var planen, men nå skal vi være her nede i hvertfall 2 uker. Huset er veldig koselig og “spanskt” med eget basseng, kjempedeilig! Vi har til og med katt som vi passer på, hoho. Er så mye deiligere med et helt hus enn å bo på hotell, det gjør at vi feks kan lage middag og all mat vi vil selv. Sparer mye penger på å ikke spise hvert måltid på resturant og i tilegg er det veldig stress. Så vi koser oss altså veldig mye her nede! Norske tv-kanaler har vi også + bra nett, så her kunne jeg nok vært leenge  Her er litt bilder:

Katten vår! Han heter egentlig pus men jeg kaller den for “kattsen”, haha.. Kreativt. Den er så fin, elsker fargene på pelsen!

Topp fra Nastygal♥ Vi snakkes senere 

48 kommentarer
    1. Kos dere kjempemasse! Er kjempemissunnelig på dere som er på gran canaria, gleder meg til og se mange flere bilder. Og kjempesøt kattepus og du er jo selv nydelig Andrea 🙂

    2. Åååh, herlige du! Misunner deg skikkelig! Driver å sparer opp til sydenreise da, men jeg er lutfattig.. Uff! Kos deg masse! Men jeg lurer på, – går du egentlig på skole? Siden du er så mye aktiv på formiddager og ferier midt i hverdager utenfor ferier osv? Uansett, du er utrolig pen! Og unner deg veldig reisene dine – elsker å reise og sett omtrent hele Europa +++ 🙂

    3. Har du ubegrenset med penger eller hvordan er det? Er jo ikke sånn alt for billig å drive å fly opp og ned, att og fram fra Spania 🙂

    4. Jobber ikke typen din heller..? Sinnsykt stress og fly opp og ned sånn, hadde jeg aldri orket!Bra du ikke har flyskrekk da..:)

    5. Hei!
      Lurte på om du fortsatt var fornøyd med tannblekingen fra Dentalia? og om det er noe du vil anbefale? Har bestilt time, men er usikker på om jeg skal avbestille.
      Ha en fin dag!:)

    6. siden du er så happy over at det er nett, så burde du da ihvertfall oppdatere oss ORDENTLIG for en gangs skyld da!

    7. Jah bruker penger på fly bilett Bare for å dra hjem, pakke noen flere saker og dra tilbake… Og Andre barn sulter…

    8. hjelpes ass. Du er aldri hjemme, begynner å irritere meg grenseløst
      bruk alle pengene dine på noe bedre en å bare dra frem og tilbake fra Gran Canaria HELE TIDEN. – Ja andre barn sulter. Jeg elsker deg og bloggen din men synes det går litt for langt :/

    9. Morsomt å se hva du kommer til å drive med på fritiden, når folk til slutt går dritt lei av høre om”Molly” og harryturer til gran canaria :p

    10. Får du ikke dårlig samvittighet av å reise fra Molly hele tiden, kan du ikke gi henne rabissprøyte så kan hun jo være med deg:)

    11. Hadde ikke hatt noenting i mot å få låne et hus på GC! Men, jeg begynner å bli bekymret på dine vegne pga privatist-eksamen.. Vi er halvveis gjennom Mars nå og jeg merker hvertfall presset at nå er mine deadlines snart her.. Får du lest noe der nede? Legg deg i solen og les og ta notater kanskje? Hadde vært så kjipt å stryke og ikke bli russ med alle vennene dine!

    12. the good life of a top blogger… kan reise hjem til norge for å hente noen klær, for så å reise tilbake til syden igjen :p

    13. Føler du ikke det er litt bortkastet penger du bruker på å leie en så dyr å flott leilighet, når du nesten alltid er bortreist? 🙂

    14. Haha, har ikke typen din noe jobb han må gå til heller? Gleder meg til den dagen du med dine vaner må lære det til å spare, stå opp tidlig for å jobbe (nei du er ikke kjempeflink om du kommer deg opp til klokken 10) og faktisk gjøre noe på dagene. Hvordan går det med alle eksamene du skal ta forresten?
      Jeg er kjempeglad i bloggen din for all del, men er lei av den overfladiske bloggingen der du sier du skal til GC og så tar du ferie fra bloggen og. Vet du ikke akkurat lever et normalt liv men bloggen din er ikke så spennende lenger når du aldri blogger skikkelig over en LANG periode og kun kommer med korte innlegg med lite personlig innspill og reklame. Håper du tar dette som konstruktiv kritikk da jeg fortsatt er en stor fan.

    15. Å fly fram og tilbake er vel ikke videre slitsomt når det kun er ferie det handler om. Det som forbauser meg er at hun tror livet er så bekymringsløst. Jeg vet om flere som har et såkalt friår, vet ikke helt hva Andrea har, men de jeg kjenner gjør da noe fornuftig, eller foretar reiser som er litt mere spenstig enn tur retur Grand Canaria. Det er, unnskyld meg mest for pensjonister på denne årstiden. Men for all del, vær sin lyst.

    16. Hun har råd på grunn av bloggen vel? Hun har råd fordi akkurat DU klikker deg inn hit 🙂 men jeg skjønner ikke hva typen din driver med, Andre? Har han ikke jobb eller skole?

    17. Hadde vært billigere å kjøpt seg noe klær der nede, vel? Nei vent! Du må jo ha chanel og louis vuitton, da er det jo billigere å fly hjem å hente litt 🙂 uff, for et menneske du er blitt…

    18. kan du ikke snart begynne å ta bloggingen/jobben din litt mer seriøst, og å oppdatere minst 1 gang daglig? du skryter jo sånn av at det er ordentlig nett der.. du fortjener så absolutt ikke å få så mye penger og å bli så mye sponset, over en blogg du faktisk ikke oppdaterer jevnlig..

    19. Åh så gøy! Jeg bodde rett nedi gata der i et rosa hus i 6 måneder og gikk på skole der nede for noen år siden!

    20. Hvor på GC er leiligheten dere låner? ikke tilfeldigvis i Aruineguin? Har selv leilighet i Arguineguin og den er veldig lik en på bildet 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg