Hejhej bloggen

Hei!

I dag er det en uke siden sist jeg blogget. Har faktisk ikke lest en eneste kommentar her på bloggen, fordi jeg vet at det vil være masse dritt. Da lar jeg heller være å lese så det slipper å gå inn på meg. Kan fortelle at det er en veldig god grunn til fraværet mitt, jeg har vært sinnsykt lei meg de siste dagene. Har ikke hatt det så kjipt, vondt og vanskelig på sikkert flere år. Jeg vet at en hver av dere hadde forstått hvorfor jeg ikke har blogget om jeg hadde fortalt dere hva som har skjedd. Men desverre er det altfor privat å fortelle her på bloggen, sånn er det noenganger. Håper dere skjønner at jeg er bare en vanlig person som skriver en blogg og det skjer triste ting i livet mitt også, som med alle andre. Kommer til å blogge vanlig fremover og til dere som lurer er jeg fortsatt i Spania ♥ Et par bilder fra de siste dagene:

Fine Anfi Del Mar!

Se hva vi fant, en blekksprut!!! Hadde aldri sett en levende blekksprut i vannet før så det var jo litt morsomt.

Naboene her har yorkie-valper og de er så sinnsykt søte! Fikk låne den ene her om dagen, helt nydelig ♥ Vi snakkes i morgen, da kommer en superkul konkurranse på bloggen så følg med 

73 kommentarer
    1. Er nok bare unnskyldning for å ikke få mer dritt fsiden du ikke har blogget. Men heller sympati sånn at folk fortsetter å lese og du fortsetter å få mer penger. Patetiske jente.

    2. Uff, må innrømme at jeg har vært litt hard mot deg, men det er bare fordi jeg har savnet at du blogget og blitt frustrert over å ikke få noe svar. Så trist å høre at du har det vanskelig om dagen 🙁 Trist å høre! Er nok ganske vanskelig for oss “vanlige” folk å sette oss inn i situasjonen din og tror at det bare tar et parminutter å legge ut et nytt innlegg på bloggen.. Ta tiden du trenger du, Andrea <3

    3. michelle: Lol, ja Gud så usannsynlig det er at det har skjedd noe veldig kjipt i livet mitt. Jeg hadde aldri skrevet det om det ikke hadde vært sant, isåfall hadde jeg skrevet at jeg trengte en liten pause fra bloggen pga lite motivasjon eller whatever. Heller du som er patetisk som skriver sånne kommentarer til en person du ikke kjenner. Og ps: jeg tjener ikke penger når jeg ikke blogger 😉

    4. Om det som har skjedd har vært så kjipt kan man legge inn ett innlegg som andre normale bloggere (som bryr seg om leserne sine) og si at de trenger noen dager pause.
      Kanskje noe du burde tenke på neste gang.
      Dette er tross alt jobben din.
      Du er avhengig av oss som leser denne “bloggen” for at du skal tjene noe

    5. Kjære vene, det er DU som styrer bloggen, ikke alle andre. Trenger du fri, ta deg fri, ingen andre har rett til å si hva du skal eller bør gjøre! Ta vare på deg selv 🙂

    6. Dette er sikkert første gang jeg kommenterer noe på en blogg, men HERREGUD for en fantastisk tragisk kommentar av “michelle” over her. Applaus til hun for å klare å grave fram det gullkornet av en kommentar, virkelig wow.

    7. Hei😊jeg syns du burde skrive det kjipte😊for bedre å skrive det en p si det😃
      Håper går bedre vil du skal blogge❤️

    8. Uansett så er jo blogging noe du gjør selv og velger selv.. At andre blir sinte fordi det ikke er oppdateringer på en personlig nettside er litt sykt. Dagens samfunn damer og herrer!

    9. Søte deg <3 syns ikke du skal bry deg om de herslige kommentarene du får, tipper mye av det er pga sjalusi! fortsett å stå på.. folk glemmer hvor lenge du har blogget, og de må skjønne at du ikke kan blogge hver eneste dag. elsker bloggen din jeg!

    10. Du er så god Andrea. Er så dumt at personer virkelig er villige til å hakke ned på livet ditt og utseendet ditt bare fordi du ikke blogger på en uke? Hva vet vel dere om hva som skjer i livet hennes? Hva vet vel dere om noe har skjedd innen familien hennes? Jeg synes det er så dårlig gjort. Ja du er en toppblogger, og da har du rett til å ta deg pause også. Mange andre bloggere som er langt dårligere på å svare tilbake på kommentarer og generelt holde bloggen oppe en deg, jeg synes når du først blogger har du gode innlegg med kjempe fine bilder! Bedre en et mobilbilde med “skulle bare stikke innom” her og der. Ikke bry deg om noen andre, for in the end of the day er du en av norges mest leste blogger og en vakker jente! Håper du koser deg kjempe mye nå og har det bedre. Har lest bloggen din helt fra begynnelsen og blir så glad når du blogger.
      forresten folkens, om dere synes det er slitsomt å gå inn på bloggen hennes hver dag for å sjekke etter innlegg, følg henne på bloglovin da vel?? Da kan du jo lese andre blogger imens og så dukker jo Andrea opp etterhvert når hun er sterk nok for det. Det er ikke hun som velger at akuratt du skal sitte og bli sur for at du sjekker.
      Ha en kjempe fin dag Andrea, klem fra meg. <3

    11. Jeg synes det er så rart, jeg skjønner du er lei deg, og dette er ikke ment som er krass kommentar. Men samtidig så skjønner jeg på en måte ikke at du er lei deg.. Du har uendelig med penger, nydelig leilighet i Oslo, et utseende jeg hadde drept for, du kan reise hvor du vil når du vil, kjøpe absolutt alt du vil, en nydelig hund har du og. Kort sagt, du er helt vanvittig heldig, og du har drømmelivet mitt.. Jeg sliter med å skjønne hvordan en med ditt liv kan være trist.. Men, jeg forstår alle kan ha dårlige dager:)

    12. Jeg blogger ikke selv, men når man opplever noe tragisk eller trist som du sier du har gjort, så er det helt forståelig at man ikke tenker på å blogge i det hele tatt, ikke før ting har roet seg, det sier seg selv. Ta den tiden du trenger, Andrea! Så håper jeg det går bedre med deg for hver dag som går 🙂

    13. Så utrolig trist å høre Andrea:( håper ting blir bedre med tiden og at du får det bra igjen, det er det aller viktigste<3 ikke tenkt på de som skriver teite kommentarer, det er deres problem, ikke ditt.. Du er så utrolig nydelig og god, og jeg beundrer deg virkelig! Du virker som en sterk person, og du kommer til å klare deg gjennom dette også, uansett hva det er!

    14. Fine fine deg! er kjempe glad for at du fortsetter å blogger videre! 😀 Ta den tiden du trenger, de leserne som støtter deg klarer å vente til du føler deg bedre og vi står alltid ved din side. Du må huske at vi føler at vi kjenner deg etter å ha fulgt bloggen din over lengre tid. <3

    15. Noe av de folk skriver her inne er helt tragisk. Virker ikke som det er så mye mellom ørene deres?
      Det koster ikke dere en eneste krone å lese bloggen hennes, så dere kan eeeegentlig ikke forlange at henne skal blogge hver eneste dag. Bruk hodet ggtybb

    16. Dere som har negative kommentarer å komme med; la heller være å kommenter det gjør faktisk dere ganske tragiske

    17. Til dere over som syter over ikke laget blogginnlegg; Opprett en bloglovin-konto og få opp der når hun poster nytt innlegg, så slipper dere gå inn og vente på innlegg her.. Verre er det ikke.
      Du som mener man ikke kan ha det bra i livet og fortsatt ha det vondt må være veldig smaløyd. Britney hadde mange millioner, drømmehus, karriere og alt – hun gikk fortsatt på veggen og måtte innlegges på rehabilitering – som mange andre kjendiser.
      uansett om man er aldri så materialistisk lykkelig får man like vondt og har det like jævlig om man mister noen man er glad i.
      Håper ting letter litt, Andrea:)

    18. I don’t understand why people leave negative comments or become angry to you. You are not required to blog.. you blog when you want and when you feel good. Readers don’t pay to read your blog so they have nothing to lose. Most of them don’t understand bloggers also have a fucking life!
      Keep up the good work Andrea! Stay beautiful as you are! Love

    19. Kjære søte deg Andrea! Håper det ordner seg, du er så vakker! Alle har gode og dårlige dager, og innimellom kommer det noen etterhverandre, og det er veldig dumt 🙁 Jeg håper du kan komme over det og smile, fordi du er så pen! Og dessuten, så er dette frivillig 🙂 Klem!

    20. Eh du I.G , selv om andrea har uendelig med penger, et fint utseendet osv så er det lov å ha det vondt, fælt og trist for det om. Kanskje det har skjedd noe med familien, henne selv eller noe som selv ikke uendelig med penger kan dekke over ( husk at penger ikke er verdt noe i forhold til familie og venner ) Så jo andrea har lov til å være lei seg, trist, og kjipt selv om hun tjener fett, drar ofte til utlandet og er utrolig pen. Det er menneskelig!

    21. Jeg ønsker dig god bedring! Og nej – penge, luksus, sol, sommer, nye sko og lækker mad kan gøre hverken fra eller til hvis man har det skidt. Jeg håber du går en bedre tid i møde! Og – herligt med billeder fra Gran Canaria, har selv boet der indtil jeg flyttede tilbage til Danmark sidste år, og savner det fra tid til anden <3

    22. I.G: Så om du hadde hatt alt det Andrea har, så hadde du ikke tatt det sykt tungt om f.eks et kjært familiemedlem hadde blitt alvorlig syk eller i verste fall dødd? Neida, det går bra det, så lenge man har en fin leilighet, et bra utseende og masse penger. Lol
      KJÆRE Andrea! Jeg håper det som har skjedd går bedre etterhvert, og at det ikke er like alvorlig som det eksempelet jeg kom med. Kos deg videre på ferie <3

    23. Du I.G som kommenterte over her.. Hva feiler det deg da? Fordi om man har mye penger, en fin leilighet og et pent utseende osv så kan man ikke bli lei seg og ha det tungt? Fordi om Andrea kanskje lever drømmelivet så bli ma jo uansett lei seg når ting skjer som f.eks noen i familien blir syke eller dør.. eller at det blir slutt med kjæresten.. Hadde Andrea derimot ikke blitt lei seg når noe skjer, så er det jo det som er rart! Du må være dum du I.G som tror at når man lever drømmelivet så kan man ikke ha det tungt.. Bare se på kjendisene! Stå på Andrea, det er lov å ha det tungt og ta pause fra bloggen. Håper alt ordner seg til slutt 🙂

    24. Ååå herreguud!! Anfi del mar? På Gran Canaria? Også på motsatt side er det hotellet sunwing? Ååå shit! Jeg var der en gang i 3 uker på 5 årsdagen min! Åååå, det der vekket minner! Har vært på både sunwing og anfi del mar:( Miss it! Sykt der…

    25. Hei søte deg, det værste du kan gjøre er å svare på negativitet. Hat og hatfule kommentarer har ingenting med ditt liv å gjøre, du styrer ditt eget liv, så fort du lar en sjalu og lowlife person ta knekken på deg har du alerede tapt, du har selv valgt å svare på det negative da oppsøker du mer av det. Viss du vil være en bra person steng ut alle og alt som gjør deg vondt! da er du et godt forbilde for mange.
      Slutt å svar tapere, dette er mennesker som ikke har styr og orden på sine egene saker og ting i livet og bruker kjellsord og hat for å føle seg bedre. Disse menneskene har store problemer i livet og alt du kan gjøre er å syntes synd om dem.
      Eksisterer det folk som ikke liker deg så har du gjort noe helt riktig. De skal være grunnen til at du skal gjøre det enda bedre for resten av live ditt. Vær den beste deg. Ikke la noen ta identiteten din.

    26. Når hun ikke blogger går dere til angrep på henne, når hun blogger blir det “ååå andrea ily du er så bra elsker deg” dere er så falske alle mann, jeg ler.
      og andrea, du mistet en leser. hr fått nok

    27. åå, håper det går bra med deg<3 tross alt din blogg, da er det du som bestemmer når du skal blogge 🙂

    28. Madicken hadde nok ikke skrevet om det, men da hadde hun heller ikke blogget, om det skulle være noe i familien. Andrea hadde jo også selvfølgelig dratt hjem om det hadde vært noe alvorlig som har skjedd innen familien. Alt annet er jo helt på tryne..

    29. åå, trist å lese Andrea, virkelig!
      Enda så nyskjerrig man blir når du skriver sånnt så er det egentlig bare bra du ikke “avslører” hva som har skjedd. Så mange lesere som du har, og så mange “onde”, ikke skriv det. Vi har ingen grunn til å vite det, og ihvertfall ikke de frekke! De er bare sjalue, det er kanskje usansynelig for deg å tro men det er akkuratt det de er! Tro meg! Jeg har lest alle komentarene over her. Heldigvis er over halvparten av dem hyggelige og det skulle bare mangle, du har jo ikke gjort noe galt…
      Jeg håååper det går bedre med deg og at du ikke tar deg nær alle de frekke komentarene. Du fortjener det ikke. De har det ikke bra selv så de vil rakke ned på andre. Veldig synn men det er ikke noe vi kan gjøre noe med.
      Jeg ønsker deg alt godt videre, kos deg i varmen med kjæresten din og prøv å ikke tenk på det vonde som har hendt. 🙂
      Ta deg så lang tid du trenger, samle opp krefter og bare kos deg. Du er forbildet mitt, det har du vært i mange år nå og jeg håper du forblir det.
      God bedring kjære deg Andrea!
      Stor klem fra Julie <3

    30. åå, trist å lese Andrea!
      Enda så nyskjerrig man blir når du skriver sånnt så er det egentlig bare bra du ikke “avslører” hva som har skjedd. Så mange lesere som du har, og så mange “onde”, ikke skriv det. Vi har ingen grunn til å vite det, og ihvertfall ikke de frekke! De er bare sjalue, det er kanskje usansynelig for deg å tro men det er akkuratt det de er! Tro meg! Jeg har lest alle komentarene over her. Heldigvis er over halvparten av dem hyggelige og det skulle bare mangle, du har jo ikke gjort noe galt…
      Jeg håååper det går bedre med deg og at du ikke tar deg nær alle de frekke komentarene. Du fortjener det ikke. De har det ikke bra selv så de vil rakke ned på andre. Veldig synn men det er ikke noe vi kan gjøre noe med.
      Jeg ønsker deg alt godt videre, kos deg i varmen med kjæresten din og prøv å ikke tenk på det vonde som har hendt. 🙂
      God bedring!!
      Klem fra Julie <3

    31. Greit at du er lei deg (hvis du er det da), men tviler på at du ikke har gjort NOE annet, som å være med venner eller dra på fest osv. Handler om prioriteringer. Det er klart du hadde hatt tid til å si fra om dette. Det er det MINSTE du kunne ha gjort.
      Egentlig litt flaut når dette er jobben din – skal man liksom bare ta seg en uke fri sånn uten å si i fra? Ikke er det første (ei siste) gang heller. Lykke til når du kommer ut i det virkelige arbeidslivet.

    32. HUffameg, kom nettop innom bloggen, så trist, jeg har ikke fulgt med eller noe, men der ser ut som du har det ganske vanskeligt! Håper alt går bra fine deg! <3 Utrolig fin blogg foresten!! <3

    33. Skjønner ikke helt greia med å si A men ikke B,,, Er det ikke bedre å bare si at man trengte litt ferie? Ikke vondt mot deg altså, det er mer generelt utrolig kjipt når folk sier A men ikke B.. I bet u know the feeling.. 🙂 <3

    34. Jeg skjønner jeg formulerte meg veldig feil her, ta det helt med ro, jeg er også menneskelig. Selvfølgelig forstår jeg at Andrea også kan bli lei seg, det jeg mente var at bloggen er en overfladisk side som gjerne viser et drømmeliv, derfor kan det kanskje virke som om alt står bra til hele tida. Jeg skjønner utmerket godt at alle mennesker har dårlige dager, til og med kjendiser.. Jeg bare formulerte meg ganske feil i farta:) Så ikke bli så hissig, dere over:)

    35. Så kjedelig å lese at du har det vondt fortiden. Uansett hva det er, så håper jeg at det blir bedre og at du får det bedre! Skjønner godt hvorfor du ikke vil skrive om det på bloggen og det har ikke vi lesere noe med uansett! Men håper at det blir bedre isåfall 🙂 Kos deg videre i Spania!

    36. ååh Anfi del mar! Har leilighet der, elsker plassen. Har du vært inne på selve område? Er helt nydelig.

    37. Shit, har ikke lest i kommentarfeltet ditt før, men her var det mye hate..!
      Prøv å huske at de fleste som spyr ut all denne dritten er mennesker som ligger på sengekanten, og som aldri hadde turt og sagt dette til sin beste venn.
      Ønsker deg lykke til på privatfronten!

    38. Hadde jeg bare hatt armer nok til å banke dritten ut av alle som skriver stygge kommentarer bare for å såre deg… akk ja.
      Stå på Andrea, håper det går bedre med deg snart!

    39. Håper du har det bra! Men hvordan er det egentlig være toppblogger? På ferie drar du når som helst, men å poste et innlegg som du lovte i går, det får du ikke til! Jeg synes det er ufattelig trist at du ikke har det bra, men når du blogger så lite som nå er det ikke bedre med en liten pause, også heller komme tilbake i toppform? Jeg blogger ikke selv og kan derfor ikke si noe om hvordan det er. Bare litt kjipt som leser at du lover innlegg på innlegg og konkurranser uten at de faktisk aldri kommer …

    40. Håper det går bedre med deg!!
      Kan du blogge om klærne fra revolve clothing? 🙂 Vil kjøpe noe derfra men aner ikke hvordan str. er osv..

    41. Jeg vet faktisk hva det er som har skjedd, og hun bruker det IKKE som unnskyldning. Håper at det går bedre etterhvert med deg!

    42. “Jeg synes det er så rart, jeg skjønner du er lei deg, og dette er ikke ment som er krass kommentar. Men samtidig så skjønner jeg på en måte ikke at du er lei deg.. Du har uendelig med penger, nydelig leilighet i Oslo, et utseende jeg hadde drept for, du kan reise hvor du vil når du vil, kjøpe absolutt alt du vil, en nydelig hund har du og. Kort sagt, du er helt vanvittig heldig, og du har drømmelivet mitt.. Jeg sliter med å skjønne hvordan en med ditt liv kan være trist.. Men, jeg forstår alle kan ha dårlige dager:)”
      Wow.. det er virkelig det verste jeg har lest. Når man skriver om noe som er forferdelig trist og vanskelig, klarer man å tenke seg til at dette er noe som har gått dypt inn på henne.Tror du ikke mennesker med ditt drømmeliv også blir lei seg? Tror du ikke de gråter hvis de mister noen de elsker og som betyr noe for de? Det der var faktisk helt sykt. Livet til Andrea kan virke som et drømmeliv for deg og mange andre også såklart, men hun har like stort behov for å av og til bare slippe ut tårene og være lei seg.. Stå på Andrea 🙂 Dette er din blogg og du burde få ta så mange pauser som du selv vil. Stor klem <3

    43. Fordeom du har det tøft kan man blogge.. Du trenger ikke skrive lange innlegg, bare vise at du bryr deg om bloggen! Er du på topplista så er du på topplista! Alle mulighetene du får gitt, og alle pengene du sitter på pga bloggen burde du vise at du har fortjent;) de dagene du faktisk bryr deg er den jo bra 😉 alle møter problemer i livet sitt, men man kan ikke stoppe opp livet fordeom! Livet går videre… Uansett 😛 Men, hvem går med flipflops ute på byen? Bortsett fra du da.. Det var det ikke rart du fikk reaksjoner på 😉

    44. God bedring, Andrea ❤️ Hvis du har hatt dårlige dager, har du hatt det. Men håper du ikke får det igjen :). Jeg er fastleser og kommer til å være det for alltid, du er kjmpeflink til å blogge og beskrive hverdagen din.. Hadde jeg sett deg, hasse jeg spurt om autograf og ta bilde! 🙂

    45. Håper det etterhvert går bedre for deg! Ingen fortjener å ha det leit!
      Men, for noen dager siden skrev jeg en kommentar under innlegget hvor du spurte om forslag til hva du kunne blogge om. Vet ikke om du har lest den, men den gikk ut på om du kunne lage en guide til Gran Canaria! Er på GC nå, og skal være her en stund, så litt tips til shopping, strender, aktiviteter og spisesteder hadde vært helt toppers!
      Klem

    46. Er selvfølgelig greit at du ikke blogger når du føler deg dårlig og lei deg, men når det går en uke så hadde det vært på sin plass med et kjapt innlegg hvor du skrev “Har det ikke så bra for tiden. Tar en liten pause.” eller liknende. Har du tid og energi til å suse rundt i syden burde du jo kunne gjøre det, tar max 5 minutter.
      Dette er din eneste inntektskilde, jobben din. I det virkelige liv kan man ikke bare ta seg fri i en uke uten å si ifra. Er ikke ment som negativ krass, men som leser burde man kunne forvente noe så simpelt som det. Tross alt, uten leserne dine har du ikke råd til syden hver måned, fet leilighet på Majorstuen og vesker til 10 tusen. Som sagt, det er ikke ment som “hate”, håper du er voksen nok til å forstå det og heller gjøre det litt annerledes neste gang 🙂

    47. Et menneske som er fattig er mye gladere enn et menneske med masse penger og perfekt liv. Og grunnen til det er at det fattige mennesket jobber for et godt liv og nyter det han/hun får, mens den personen med masse penger ikke trenger å jobbe for det han/hun ønsker, og det ender opp med at personen ikke blir like glad i det han/hun kjøper i forhold til det menneske som faktisk jobber for det!
      Å blogge er en jobb, men en veldig stor forskjell i forhold til i jobb butikk eller liknende.
      Så, for den som kommentere at Andrea er PERFEKT, når det gjelder utseende, om at hun får alt hun vil ha, kan reise hvor som helst og når som helst, betyr det ikke at hun er perfekt på innsiden og at hun faktisk har et godt liv!

    48. gud, folk er så teite. Spiller det virkelig en rolle hva det er? Det er ditt privatliv som ingen har noe med.
      Håper du får det bedre, du er en herlig person ( som jeg har fått intrykk av ), Klem 🙂

    49. Det mest patetiske av alt er vel at folk oppsøker en blogg kun for å være motbydelige. Get a fucking life and a heart jerkoffs.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg