Surrehue

Heihei!

I dag var min første dag hjemme i Norge og det er første April. Jeg har verken blitt lurt eller selv lurt noen i dag, SÅ kjedelig er jeg, haha. Men jeg må bare fortelle dere noe helt forferdelig og dette er ikke en aprilsnarr, mehe.. I går møtte Madicken meg på Gardermoen og vi tok flytoget sammen tilbake til Oslo. Så går vi av toget og etter ca 1 minutt oppdager jeg at jeg ikke har med meg kofferten. Dere kan tro jeg fikk panikk! Kofferten hadde jeg lagt igjen på flytoget som hadde kjørt fra oss da vi løp ned til perrongen igjen. Det var helt forjævlig og jeg visste virkelig IKKE hva jeg skulle gjøre. Hadde Chanel-vesken der (ikke lurt, i know) og maaasse klær som tilsammen utga store verdier. Var så sinnsykt redd for at noen kom til å ta den og at den ikke ville bli funnet, det hadde vært helt forferdelig. Heldigvis fikk vi tak i flytoget sin kundeservice på tlf og etter maaasse surr fikk de tak i toget og kofferten ble (TAKK GUD) funnet før siste stopp. Pappa hadde ringt politiet i mens vi drev å styrte med flytoget så da endte det med at de hentet den for meg i Drammen som var endestasjon. Så i dag har jeg vært på Drammens politistasjon og hentet min kjære koffert, haha ♥ Evig takknemmelig for at dette endte godt.

Ellers har jeg vært med min kjære Bjørn Erik i dag, var nesten 1 mnd siden sist jeg hadde sett han. Var veldig koselig å være med bestissen min som alltid  Nå er jeg alene og skal nyte litt hjemmetid. Skal sette på norsk tv og kose meg skikkelig! Dere aner ikke hvor deilig det var å våkne opp i min egen seng i dag, tror ikke jeg har sovet så godt på mange uker som i natt.  Som dere sikkert skjønner er det veldig deilig å være hjemme igjen, hihi. Benny tok noen outfitbilder av meg i dag som jeg tenkte å dele med dere, her er de:

Jakke fra Muuba HER // Cardigan fra Samsøe HER // Topp fra H&M // Bukse fra Acne // Veske fra Chanel // Sko fra Primeboots HER

Sneiks i morgen ♥

38 kommentarer

Siste innlegg