My babies

Hei!

Jeg har fått flere spørsmål om jeg kan vise dere designerveskene mine og det kan jeg selvfølgelig. Vesker har alltid vært min store craving og det jeg har brukt mest penger på av klær. På ca 2-3 år har veskesamlingen min blitt ganske stor og alle veskene jeg har hatt på ønskelisten eier jeg faktisk nå. Er selvfølgelig fler jeg synes er fine men for å være helt ærlig føler jeg meg på en måte litt ferdig med veskekjøp for en god stund. Chanel’en var den siste vesken jeg har siklet på og nå er den min!♥ Her kan dere få se veskene mine:

Balenciaga

Louis Vuitton

Cèline

Cèline

Alexander Wang

Balenciaga

Louis Vuitton

Prada

Chanel

Hvilken veske er din drømmeveske?

110 kommentarer
    1. Så heldig du er! La merke til at du ikke har noen små vesker? 🙂 eller bare viste du det ikke frem

    2. åhh, så heldig du er! min drømmeveske er nok en chanel flap bag, det er en klassisk veske som kan brukes til alt! <3

    3. Heisann søte Andrea! Hvilken størrelse har du i LV’ene? Har du plass til mac i de? Har så lyst på ny skoleveske, og veskene du har fra LV er jo så nydelige!

    4. Toril H.: hellooo! På Lv noé tror jeg ikke det er forskjellige størrelser (?) men på Neverful har jeg den største størrelsen. Denne er perfekt som både reiseveske og skoleveske, her får du plass til maccen din og masse annet 😀 klem <3

    5. Veske er ikke akkurat et klesplagg da 🙂 – jeg har allerede en veske som er veldig fin men skulle jeg hatt en til synes jeg Céline vesken i svart er veldig fin!

    6. Hei! Har veldig lyst å kjøpe chanelvesken, men hvor mye betalte du? Har sett litt rund på nettet, men prisene varierer veldig.. Håper på svar:) klem:)

    7. De tre siste + celine vesken er serr perfeksjooon👌 Har den chanelen du har bare i en mindre størrelse, kjøpte den i NY for ikke så lenge siden.

    8. Kvalm kvalmere Andrea
      Og dette sier jeg ikke fordi jeg er sjalu eller hva du nå måtte tro (jeg har nemlig kjøpt min drømmeveske) men fordi det er sant. Det finnes mer her i verden enn dyre vesker og klær med merkene brettet frem

    9. ååh jeg har så mange, men en liten chanel med gulldetaljer, sort balenciaga city og alexander wang rockie er noen jeg MÅ få skaffet meg. Tenker jeg kan spandere en på meg selv når jeg har tatt BA’en min vertfall 😀

    10. Den klassiske Chanel’en er vel min drømmeveske, men syntes Celiné veskene er veldig fine også 🙂 Ellers har jeg utrolig lyst på en YSL clutch i en fresh farge som rosa eller orange!

    11. Du har jo sagt før i ett innlegg at du vurderte å selge LV noe vesken din? skal du fortsatt det! Da kjøper jeg den hvis du skal:D

    12. Du er så utrolig heldig! Dere som hater på henne for at hun har fine dyre vesker, husk hun har jobbet seg opp mot det 🙂 Da fortjener man slike ting. Herlig du Andrea <3 Ha en fin dag!

    13. For en nydelig samling!
      Jeg digger vesker, men har dessverre ikke anledning til å anskaffe vesker i denne “kaliberen”, så det blir bare noen rimelige noen.
      Glad på dine vegne, for at du har anledning til å ha disse vakre skattene <3

    14. Jeg er en ganske ung jente, men jeg ønsker meg Michel Kors-veska og Chanel veske tror jeg! Synes også Prada-vesken hadde vært fin i kanskje svart(?)
      Husker ikke helt hva modellen heter på Michel Kors-veska men den ligner litt på Cèline veska som du har. Bare at den Michel Kors-veska er mindre i størrelsen selv om det bare er one size.
      Jeg øsnker meg akkurat den modellen du har av Chanel-veska. Det samme gjelder Prada-veska også.
      Jeg synes vesker kunne være en fin ting å investert. Hvis jeg skal ha noen av disse veskene må det bli når jeg blir voksen engang. Mest av alt ville jeg valgt Chanel og Prada-veska. Det er veldig mange som har Michel Kors veska så 🙂

    15. Hei igjen. Jeg skrev litt feil i teksten. Mente: “Bare at den Prada-veksa er mindre i størrelsen selv om det bare er one size.”
      Hadde blitt veldig glad om du ville si hva du mener om de veskene jeg ønsket meg 🙂
      Du svarte på en kommentar i feltet istad.

    16. veldig fine vesker, men jeg må si det virker litt latterlig at du klager på hvor vanskelig det er med skattesmell osv når pengebruken din er helt ufattelig stor. jeg skjønner jo at du ønsker å bruke pengene dine på fine ting når du har mulighet, men når du i tillegg betaler masse penger for å leie en leilighet i stedenfor å ta opp lån og kjøpe en som du er så heldig å ha mulighet til så kaster du jo nesten penger ut av vinduet..

    17. For noen uker siden var jeg i London, da kjøpte jeg Mulberry Alexa i brun; SÅÅÅÅÅÅ fin <3 Men nå er det flere jeg sikler på bla. LV Neverfull og Chanel 2.55 i en liten størrelse <3 <3

    18. Edna, det er nok fordi hun faktisk bruker veskene sine. Hun kjøper dem vel ikke bare for å ha dem på utstilling 😛

    19. How many of these you have actually paid on your own? looks ridiculousss.
      And no, im not jealous. But just saying… some people are just too spoiled

    20. Wow, lurer på hvordan det er å ha råd til såpass dyre ting, i en så ung alder. Mener ingenting negativt med det, du har tjent pengene helt selv, er ikke det jeg mener, lurer bare på hvordan følelsen er liksom. Selv ønsker jeg meg en Rebecca Minkoff veske, men økonomien tillater ikke akkurat det….

    21. Jeg skal ikke skrive en anonym og ondskapsfull kommentar, men jeg vil likevel ytre min mening. Jeg syntes det er så rart at unge jenter idag er så opptatt av det materialistiske, at de bruker en formue på det. Og spesielt syntes jeg det er trist å se hvor selvopptatt jenter har blitt, hvordan jenter blir deprimerte fordi de ikke når opp til det “perfekte”. DET syntes jeg er trist. Jeg sier ikke at veskene dine er stygge, for det er de aldeles ikke. Men personlig ser jeg ikke det som du helt sikkert ser, og jeg forstår ikke hvordan det er mulig og bruke så mye penger på en veske. Og jeg sier heller ikke at du er skylden i at jenter er blitt så selvfikserte, men jeg tror dog at sosiale medier, slik som blogger har en stor påvirkningskraft og ikke minst makt idag. Det er dog alltid viktig å respektere andre sine valg, og dermed avslutter jeg min kommentar slik!

    22. I think Zara have the best non-designer bags, for people who want the look but not the pricetag. And to be honest I wouldn’t be able to look at a bag and know if it was a Balenciaga or not 🙂

    23. må si det er morsomt at du må godkjenne negative kommentarer for at bloggen din skal se så “bra” ut. Er en fordel å la leserne få si akkurat det dem vil uten at du skal tillate eller ikke tillate det på bloggen for å se mest mulig perfekt ut.

    24. Elsker alleeeee veskene dine!! Ah! Jeg er veldig interessert i en LV som du har med de samme mørkebrune skinnreimene/håndtakene, hvor mye kostet den ny? Er ikke 100% sikker på prisen fordi den ikke er oppgitt på nettsiden deres.. :/ Hadde satt stor pris på om du svarte! <3

    25. Kjempe fine Celine vesker! Skulle ønske jeg hadde den svarte
      Celine veska også synes jeg Michael kors veskene er så fine 😊❤️

    26. De Balenciaga veskene var sykt fine!!<3
      Helt klart Zara som har de fineste veskene, uten at det er merke

    27. disclaimer; dette er ikke en negativ kommentar, selv om det kanskje kan virke litt sånn, men det er det altså ikke. jeg bare lurte på hvordan du fikk tak i chanelen så fort? flere personer står på venteliste for å få kjøpt seg en chanel, men det virker som om du bare kunne gå inn i chanel butikken å kjøpe den 🙂

    28. Drømmevesken min må nok være Chanel 2.55.. I litt mindre størrelse enn din. Er så misunnelig på veskesamlingen din! Åh, haha, men ikke på en bitchy måte, som jeg ser en del over i kommentarfeltet er..
      Ellers så står en helt lik Prada som din høyt på ønskelista, sammen me en mulberry som jeg sannsynligvis kommer til å kjøpe først av dem 🙂
      Elsker bloggen din! Og innlegg som dette er utrolig kjekke!

    29. æææ, de er såå fine!
      Jeg har flere! haha. Saint Laurent Cabas, Chanel Boy bag, Louis Vuitton Louise purse.. osv. osv.

    30. Når hun tjener sine egne penger må hun vel få kjøpe det hun ønsker seg.. Hvem ville ikke gjort det hvis dem hadde hatt råd til det :))

    31. Ikke frekt ment, men det der var da ikke så mye å skryte av 🙂 balenciaga og LV blir rett og slett for “slaskete” for meg. Balenciaga minner meg om en sliten potetsekk, og LV er bare.. For 14-åringer. Ikke ta deg nær av det jeg sier, jeg respekterer at folk har forskjellig smak 🙂 men totalt sett så var ikke den “samlinga” så imponerende. Chanel er fin bare fordi “alle” har/vil ha den. Synes 2.55 er oppbrukt.

    32. Beklager å si det, men tror disse veskene er kopier. Ser slik ut. Får lett tak i kopier på nett, så veldig lettvint å kalle dem ekte. Bare et tips.

    33. Så mange fine du har! 🙂 Jeg kjøpte drømmevesken min før jul (Proenza Schouler PS11) og føler at jeg har fått kjøpt de fleste på ønskelisten min, men hadde ikke takket nei til en Chanel med gull hardware.

    34. Leste de to siste kommentarene, jeg må bare le. Veskene dine er nydelige andrea, samlingen din er imponerende og de ser slett ikke ut som kopier. Min drømmeveske er en grå prada saffiano, den du har der. Har planer om å kjøpe den når jeg skal til London snart, den er så nydelig! Du har en flott samling, skjønner godt hva du mener med at du er “ferdig” for en stund. Noè finnes i flere størrelser ja, tror du har den største, den jeg har heter petit noè, men helt ærlig så synes jeg den er litt for liten og angrer på at jeg ikke kjøpte en større haha

    35. skjønner godt at du ikke godkjenner negative kommentarer. ingen fortjener å få det, og de fortjener ihvertfall ikke å bli hørt. (til anonym over her som klaget)
      jeg ville gjerne hatt chanelvesken om jeg fikk velge, men jeg er egentlig ikke så opptatt av slikt :p men den er veldig fin da, og klassisk 🙂

    36. takk for at du kommenterte på Chanel veska koster 5000-5500. jeg tror at du måtte skreve feil på hvor mye det koster. siden søstera mi kjøpte den for 35 000 NOK og hun kjøpte den i Singapore. jeg tror det er billigere der borte enn her i Norge, hvis jeg ikke tar feil:)

    37. Lets just all be thankful that these bags are Andrea’s ‘babies’ rather than her actually being responsible for a child. It would probably get left behind on a train… :p

    38. På et av bildene av deg på sophieelise sin blogg ser håret ditt vanvittig slitt ut. :/ fra hennes nyeste innlegg.

    39. Hei! Selger du Cèline vesken i semsket skinn? Ser den ligger på bloppis? Er det deg? I så fall er jeg veldig interessert!! : D

    40. åh, er så sjalu! hadde jeg hadd samme inntekt som deg hadde jeg uten tvil kjøpt meg hjel på fine vesker og klær, ikke noe galt i det 😀

    41. Det vises godt at Chanelvesken din er en kopi 🙂 for det godt trente øye holder et kjapt blikk på stoffet og lenken, noe som her raskt avklarer at denne ikke kan være verd mer enn noen hundrelapper. Enten lurer du oss (leserene) eller så har du blitt lurt 🙂

    42. Charlotte: Hvordan kan jeg ha blitt lurt når jeg kjøpte den i Chanel sin butikk i Bangkok? Skaff deg et jævla liv, plis 🙂 Hvis du har så jævla lyst på bevis kan du ta kontakt med meg på facebook så kan jeg sende deg det 😉

    43. Har så utrolig lyst på den svarte Cèline veska som du har eller en svart Michael Kors veske, ååå de er så utrolig fine begge to! <3 Hvor mye kostet Cèline vesken din, og hvor kjøpte du den?

    44. Si så mange gang du vil: “jeg har kjøpt den der og der” for å overbevise leserene dine, men den der er falsk. Herregud 🙂

    45. ingrid Elise, slutt å les bloggen då jævla traktorlesba. Ganske sikker på at hu ikkje hadde klart tryne ditt hellår viss hu hadde sitt det.

    46. Herregud, hva faen er galt med folk over i kommentarfeltet? Skjønner at du, Andrea, ikke banner på bloggen og begrenser hva du velger å legge ut eller ikke. Folk forstår ikke at du faktisk begynte å blogge som frivillig og du gjør jo det fortsatt. Du svarer på spørsmål frivillig, du legger ut ting leserne dine vil se frivillig og du velger å dele livet ditt med oss frivillig. Folk kritiserer deg, heller enn å “takke” deg for at du deler ting med oss.
      Jeg er 15, og merker at jeg er betydelig mye eldre enn mesteparten av de som har deltatt i kommentarfeltet. Skaff dere et liv.
      Jeg merker selv at jeg blir så utrolig oppgitt når folk spør om noe er fake/ekte fordi virkelig..? Man merker hvordan en person forholder seg til ting som er fake eller ekte. ALLE disse veskene har ingen betydelige skrammer og det er tydelig at Andrea behandler veskene med omtanke – noe man GJØR når de er ekte, dyre designer-vesker. Om de hadde vært fake, hadde de ikke overlevd i mer enn to uker. Og personen, Charlotte, som kommenterte stoffet på chanel-vesken… Er du dum? Lyset, skyggene, redigering, plasseringen i et rom osv kan alle endre hvordan noe ser ut. Om du velger å analysere og dømme stoffet til en veske utifra et bilde… synes virkelig synd på deg.
      Takk for at du legger ut dette innlegget, Andrea! Elsker hele kolleksjonen din!! 🙂 <3 Håper du koser deg masse i Portugal og ser bort i fra de negative kommentarene fordi de betyr ikke en shit haha

    47. Hahahha, jeg må bare le av alle disse negative kommentarene her. Hun kjøper vel hvafaen hun vil, og mange av disse veskene, om ikke alle, har hun jobbet hardt for å få råd til. Vet dere hvor slitsomt å ha en av Norges største blogger? Synes dere bare skal holde munn til dere har prøvd det selv. Tipper også at mange av dere, selv om dere sier dere ikkje gjør det, misunner henne ganske mye. Hun tjener mye penger på denne bloggen, og om jeg hadde gjort det jeg og så hadde jeg kjøpt meg mange av disse veskene selv hvertfall. Tror mange av dere også hadde det, så bare hold munn.
      Elsker kolleksjonen din Andrea, forresten! <3

    48. SHIIIIT!!!!! DET ANDRE BILDET AV DEN LV VEKSA, HVILKEN MODELL ER DET OG HVA KOSTER DE?? Vær så snill og svar, hadde blitt utrolig glad :D:D
      (mener ikke Lv veske nr. 2, men den første Lv veska du viste)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg