Første dag på surfecamp

Heihei fra Portugal!

Vi kom frem til surfecampen i 1-tiden i natt og da var vi veeldig slitne. Området og rommene er superfine men av en eller annen grunn er rommene ISKALDE. Vi sov med dobbel genser, joggebukse, dyne og fleece-teppe.. Haha. Også var alt sengetøyet helt sinnsykt fuktig og det var skikkelig ekkelt, føltes ut som om det var vått. Er nok bare sånn det er av en eller annen grunn og får vel bare leve med det. Ellers har jeg ingenting å klage på, vi har det fantastisk her!! I dag klokken halv 9 var det klart for surfing og jeg må bare si at det er noe av det morsomste jeg noensinne har gjort. Hadde ALDRI trodd jeg skulle klare det, ser så sinnsykt vanskelig ut. Men på tredje forsøk klarte jeg å reise meg opp på brettet og etter det fikk jeg det kjempegodt til. Koste meg sååå mye, det var så utrolig gøy!  Anbefaler virkelig alle å teste det ut, beste “sporten” jeg har prøvd hittils i livet mitt. Men man blir veeeldig sliten da, haha.. Spesielt i armene, var helt død når vi var ferdige å surfe i 12-tiden. Etter surfingen haddde vi goood tid på å nyte litt sol etter en fantastisk start på dagen. Nå skal vi straks sjekke ut byen her, ville bare oppdatere dere en liten tur ♥


Noen bilder fra før vi skulle ut i vannet! Fikk desverre ingen bilder i mens vi holdt på men skal prøve å få det til en annen dag. Som dere ser er også Sophie Elise her + en venn av henne som heter Charlotte og Stine Steen, veldig hyggelig ♥

Solbriller fra Prada, overdel fra Nastygal og bikini fra Todiefor. Veldig fin dag hittils, gleder meg til dagene fremover! Vi snakkes senere 

37 kommentarer

Siste innlegg