Kjoler til under 200-lappen

Heihei!

Har en fantasisk nyhet til dere ♥ Nelly har “Mid season sale” nå og slår til med over 7000 plagg på minst 50% avslag. Siden de er så snille har de gitt meg koden til salget en dag før resten av Norge, som jeg fikk lov å dele med dere!  Koden er MIDSALEVIP og dere finner salget HER. 

I den anledning har jeg funnet et par fine kjoler til under 200 lappen jeg vil vise dere. De fleste koster faktisk under 100-lappen og fler ligger nede i 70 kr! Selv føler jeg det er mye bursdager fremover, konfirmasjoner og ikke minst er det snart sommer. Da passer det jo perfekt med noen billige, nye kjoler i garderoben. Her kan dere se mine favorittkjoler til under 200 kr:

HER // 2 HER // 3 HER

HER // 6 HER // 7 HER

HER // 8 HER 

HER // 10 HER // 11 HER

12 HER // 13 HER // 14 HER

15 HER // 16 HER // 17 HER (annonselenker)

Håper dere finner noe som faller i smak og husk at det er maaasse mer fint inne hos Nelly også. Happy shopping 

17 kommentarer

Siste innlegg