Ting dere kanskje ikke visste om meg

♥ Jeg flyttet hjemmefra da jeg var 17 (snart 18) og bor nå i mitt andre, egne hjem med søsteren min

♥ Jeg har gått på mye rart i løpet av oppveksten min. Feks: Balett, salsa, turning, fotball, håndball, privatundervisning med sanglærer, gitar, cello og filolin.

♥ Jeg er glad i å synge og kan fortsatt spille både gitar og fiolin (haha). 

♥ Jeg ELSKER ferske brødskiver med pålegg. Tror ikke man kan gi meg noe bedre mat, haha! 

♥ Jeg er veldig lite glad i søtt som kaker, sjokolade og godteri. Det frister så og si aldri! Men av en eller annen grunn elsker jeg chips, spesielt med dip. Da koser jeg meg, hoho.

♥ Siden jeg var 13 år til nå har jeg vært singel i tilsammen 2-3 måneder.

♥ Jeg er kvart svensk

♥ Jeg elsker dyr og små barn. Noe av det jeg gleder meg mest til er den dagen jeg skal få mine egne barn!

♥ Jeg er sinnsykt dårlig på å huske å drikke. Veldig usunt og ikke bra, jeg vet jeg drikker altfor lite.

♥ Jeg er veeeldig mye på mobilen min. Sjekker instagram og kommentarer på bloggen heletiden. Er også den værste gaming-nørden noensinne når det gjelder iphonespill.

♥ Jeg har blogget i 5 og et halvt år, helt sykt!

♥ Jeg er avhengig av å ha lipbalm på leppene HELE tiden. Tar det sikkert på 100 ganger om dagen, hater å ha “tørre” lepper. Slitsomt det også, haha.

♥ Jeg er unormalt sosial av meg og trives sjeldent i eget selskap. Må liksom være med noen hver dag og sånn har det vært i alle år!

♥ Hele barndommen min har jeg vært super pokemon fan, haha. Livet mitt bestod vel så og si bare av å spille pokemon på gameboy da jeg var liten. Kan fortsatt nesten alle pokemonene og utviklingene siden jeg spilte det så mye da jeg var yngre. Hender faktisk fortsatt at jeg får lyst til å spille det igjen når jeg feks er på hytta og kjeder meg, hihi. 

♥ Jeg er helt fanatisk når det gjelder synlig fett på kjøtt. Det har jeg vært siden jeg var liten og har desverre fått det fra moren min. Jeg klarer rett og slett ikke spise synlig fett, må skjære bort absolutt alt. Er sinnsykt slitsomt og veldig flaut noen ganger. Har tatt meg selv også i å feks pirke bort nesten alle fettklumpene i salamien liksom, DET tar tid, haha. Handler ikke om at jeg er redd for å legge på meg eller noe sånt, spiser gjerne fet mat men det kan bare ikke være synlig fett på maten min, haha. Skulle ønske jeg kunne blitt kvitt den uvanen der altså, hater det…..

♥ Jeg er livredd for å sove alene hjemme. Tror det har noe å gjøre med at jeg så på alt for mange forferdelig skrekkfilmer da jeg var yngre, det skulle jeg aldri ha gjort. Jeg må ha på alle lys i leiligheten, se under alle senger og hele tiden sjekke rundt i rommet når jeg har lagt meg. Er egentlig ikke mennesker jeg er redd for skal komme, er faktisk spøkelser, haha… Tør aldri lukke øynene, må ha hele kroppen under dynen uansett hvor varm jeg er og må sjekke sånn hvert minutt om “noen” plutselig ligger ved siden av meg. Er like overrasket hver morgen når jeg våkner og fortsatt lever. Jeg er GAL, haha.

♥ Jeg er en veldig, veldig glad person. Er så og si alltid i 100, veldig pratsom, plagsom og tullete. Stakars vennene mine, kjæresten og søsteren min 🙁 Jeg er vel alt annet enn en seriøs og kjedelig person som jeg kanskje kan virke via bloggen, haha. 

♥ Jeg klarer å lage verdens styggeste og skumleste grimase, hahahaha.. Den har alri kommet ut på bloggen og jeg tviler sterkt på at det skjer også. 

♥ Jeg er veeeldig impulsiv. For min del må ingenting planlegges og jeg hopper gjerne ut i det meste.

♥ Jeg er den værste på å utsette ting og er ekstremt rotete. Tenker alltid “gjør det heller i morgen” og så det samme dagen etterpå, haha. 

♥ Jeg er nattedyr nr.1 og har vært det så lenge jeg kan huske, også da jeg gikk på skole. Jeg elsker å sitte oppe på natten og klarer liksom aldri å komme meg til sengs. Om natten blir jeg også ekstremt produktiv og setter i gang med masse rare prosjekter. Klokken 3 på natten kan jeg plutselig finne ut at jeg vil rydde og vaske hele leiligheten, haha.

Noen dere ikke visste? Fortell meg noe gøy om dere  

64 kommentarer
    1. Jeg er helt lik på nr. 16, den om å være redd for at det skal være noen i rommet. Jeg må lyse med mobilen rundt om i rommet for å sjekke om det er noen der, eller om det er spøkelser der. Fordi jeg vet at det ikke helt plutselig kan dukke opp en levende mann i rommet liksom, men jeg er livredd for at det skal være noen spøkelser eller ånder eller noe der hahah.

    2. Elsker slike innlegg! Veldig gøy å lese 😀 Er en ting jeg er ulik deg, nemlig at jeg liker godt å være alene og jeg trives i mitt eget selskap veldig godt! Men jeg henger likevel mye med venner og når jeg først er med venner, kunne jeg ikke tenkt meg å være hjemme. Er veldig bra at du er mye sammen med vennene dine, siden det er jo utrolig viktig å tilbringe tid sammen med dem!<3

    3. Haha du er så søt andrea! Digger deg! Håper å se deg i byen på tirsdag, hadde vært supert å møte deg! 🙂 visste noe, mens annet var nytt ;p
      Hvor skal du studere neste år?

    4. såå heldig du er som alltid er i 100 hele tiden.. mister så mye energi etterhvert og blir både svimmel/trøtt og får vondt i hodet og da kan jeg nok virke kjedelig og asosial etterhvert, når det egentlig ikke er slik jeg er når jeg er opplagt osv!:)
      jeg tenker utrolig mye på framtiden osv og dagdrømmer mye om å reise/oppleve nye ting, glemmer å leve i NÅ-tiden..
      jeg stoler aldri 100% på noen som helst og derfor gråter jeg aldri foran folk..
      savner bestevenninnen min jeg hadde for 1 år siden cirka, hun fikk seg en ny venn! det var den eneste vennen som virkelig har vært som min søster!
      er sjenert noen ganger kun fordi jeg tenker på hva andre vil tenke om meg! – hater det, må slutte med det!
      woow, har du bare vært singel 2-3 mnd? jeg er 15 og har aldri hatt kjæreste/kysset noen:((

    5. Veldig bra! haha
      Så deg sitte å vente på bussen “Akerbrygge”. Du er sykt pen! Det var noen gutter som snakket om deg og kom bort til deg og snakket høyt om deg. Stakkars! Du er sikkert sykt snill og du er så pen! Tror du så oss, jeg var med en blond venn og vi sto bak der hvor du satt på nasjonalteateret bussholdeplassen.
      Kanskje du kjenner oss igjen hvis du ser på bloggen vår: mlml.blogg.no
      Elsker bloggen din!

    6. Hei!
      Håper du vil svare på dette! 🙂 Jeg reiser snart til Thailand, og har litt lyst til å sette på vippe-extensions før jeg drar. Hvor lenge varer det? Skal være borte i nesten 4 uker, og vil ikke at det skal bli stygt før jeg kommer hjem igjen! Det er jo krise.. Også lurer jeg på om du dukker under saltvann med dem?
      Hvor mye koster det der du tar?
      Tusen takk på forhånd! Hilsen Louise

    7. haha, trodde jeg var den eneste som faktisk må sjekke under senga før jeg skal sove alene og inni klesskapet! også er jeg sikker på at jeg ikke blir å overleve natten, så hver gang jeg våkner neste morgen er jeg overrasket! elsker slike innlegg, gøy å bli kjent med deg litt under overflaten 😀

    8. så gøy med slike innlegg:-D kjenner meg igjen i det med å drikke for lite, desverre… ikke lett å endre på heller:/

    9. Haha, jeg er helt lik deg når det kommer til synlig fett! Jeg fjerner faktisk synlig fett fra kokt skinke også, heelt på jordet – jeg vet :p men det er så ekkelt! Og hvis jeg oppdager “slintrer” eller “fettklumper” i mat, slutter jeg å spise. Samme hvor sulten jeg er 🙂
      Ha en fin kveld 😀

    10. hehe.. mange morsomme faktaer her. Har et punkt som er samme da, selv om jeg er ganske mye eldre en deg, det er dette med kun vært singel i 2-3 måneder siden jeg var 13 🙂

    11. Jeg elsker å gå baklengs! Haha, aner ikke hvorfor, men har alltid bare synes det var mye gøyere å gå baklengs, heller enn å gå vanlig. En gang på barneskolen gikk jeg fra skolen og hjem, som er en ca 4 km lang strekning, baklengs. Jeg ble riktignok nesten påkjørt, og havnet i grøften et par ganger, men jeg var i alle fall ikke som alle andre! Utrolig rart å tenke tilbake på i ettertid.

    12. Åh, kjære, flotte, strålende Andrea! Jeg kommer ikke over hvor fantastisk flott forbilde du er, og selv om du er en helt vanlig person som alle oss andre er det ubegripelig å fatte hvor langt du har kommet med bloggingen din. Du er så vakker, og huden din er så ren og pen. Jeg har selv et stort problem med kviser og urenheter. De popper opp en etter en, men jeg får dem kun på hake, mellom øynene (øverste på nesen på en måte) og sist men ikke minst i pannen. Det er utrolig irriterende, og det at jeg ikke har så mye kunnskaper om sminkebruk gjør at jeg heller ikke klarer å skjule det i hverdagen (uten at jeg skal se ut som en fjortis som nettopp har fått sin første brunkrem)..
      Jeg ble også intervjuet av et tv-program “i mine sko” for noen uker siden, de intervjuet meg om min sosiale angst, og det å se resultatet var skremmende.. Jeg fikk nemlig ikke lov til å ha noe særlig sminke på meg under opptakene av den grunn at det skulle være så naturlig og nakent som overhode mulig. Kvisene viste enda bedre under all lyset de satte opp, og jeg ble rett og slett kjempe flau over det..
      Episoden om kan du ser her forresten, så forstår du nok godt hva jeg mener: http://htv.no/video/kultur/27442/
      Dette er et problem jeg har slitt med lenge, og tror jeg kommer til å slite med en god stund til også, men jeg håper at jeg en dag kan være så bra igjen at det å gå uten sminke er akkurat som å gå uten jakke om sommeren. Altså, ubehagelig av og til, men så uendelig deilig når man først slapper av!
      Mitt spørsmål til deg er hva som er din hemmelighet? Jeg ønsker ikke sminkeprodukter som kan fjerne problemet mitt, men jeg ønsker hudprodukter og tips om hva som hjelper for deg? Vær så snill flotte Andrea, kan ikke du lage et innlegg om dette, hva som hjelper deg når slikt plutselig popper opp. Jeg spiser forresten sunt, sover godt og så videre..

    13. Hhaha shiet så like vi er! Nesten litt creepy, jeg elsker brødmat, ships fremfor godis, overdrevent sosial, hater synlig fett, og de 5 nederste punktene er meg beskrevet perfekt. hahah gøy

    14. artig å lese slike innlegger. hvis jeg ser det er fett på maten så skjærer jeg også det bort.
      samtidig er det veldig korselig at du kommenterer tilbake, det får meg til å kommenter mer på bloggen din.
      ha en fin dag!

    15. Er helt lik når det kommer til spøkelser! Burde kanskje ikke si dette til en person med det problemet, men ser alltid for meg at når jeg ligger i senga kommer plutselig jenta fra the ring eller the grudge og spooner med meg, og når jeg snur meg ser jeg bare rett inn i et hvitt, dødt fjes….. eller den typiske, hvis jeg setter et bein på gulvet utenfor segna VIL jeg bli tatt tak i av en ekkel, kald hånd som drar meg avgårde… Begynte med skrekkfilmer altfor tidlig, ble jo nesten traumatisert, haha!

    16. Åå kjenner meg så igjen på å være nattdyr! Er ofte oppe til seint, og det er da jeg får gjort aller mest lekser, og rydda rommet o.l.! Sist vinterferie var jeg faktisk oppe klokka tre om natta og gjorde matte oppgaver og endte med å få toppkarakter på neste matteprøve faktisk haha! Men om dagen gjør jeg ingenting fornuftig da så

    17. Haha känner exakt igen mig i några saker där – synligt fett på kött, åh, alla dessa konfliktsituationer när jag var barn med mina föräldrar när det gällde att äta det. Är också likadan med att lägga mig sent och rädslan att vara ensam hemma när det är mörkt ute. Känner mig alltid lika patetisk att behöva sova med ljuset på i 19års åldern, hahaha! Det var Samara från The Ring som skrämde skiten ur mig!

    18. Har helt lik her: ♥ Jeg er livredd for å sove alene hjemme. Tror det har noe å gjøre med at jeg så på alt for mange forferdelig skrekkfilmer da jeg var yngre, det skulle jeg aldri ha gjort. Jeg må ha på alle lys i leiligheten, se under alle senger og hele tiden sjekke rundt i rommet når jeg har lagt meg. Er egentlig ikke mennesker jeg er redd for skal komme, er faktisk spøkelser, haha… Tør aldri lukke øynene, må ha hele kroppen under dynen uansett hvor varm jeg er og må sjekke sånn hvert minutt om “noen” plutselig ligger ved siden av meg. Er like overrasket hver morgen når jeg våkner og fortsatt lever. Jeg er GAL, haha.

    19. Jeg er veldig glad i bloggen din, men jeg er også veldig glad i spill, så for meg blir du ikke ordentlig ”gaming-nørd” viss du spiller telefon 😛
      Men mye jeg ikke visste om deg

    20. Kjenner meg veldig igjen i det du skriver om det synlige fettet. Jeg klarer heller ikke spise mat med synlig fett, rett og slett fordi jeg synes det er kjempeekkelt. Det er vel i bunn og grunn ikke noe spesielt med fettet, men likevel så er det noe jeg ikke takler?

    21. «Hele barndommen min har jeg vært super pokemon fan, haha. Livet mitt bestod vel så og si bare av å spille pokemon på gameboy da jeg var liten. Kan fortsatt nesten alle pokemonene og utviklingene siden jeg spilte det så mye da jeg var yngre. Hender faktisk fortsatt at jeg får lyst til å spille det igjen når jeg feks er på hytta og kjeder meg, hihi.»
      Og DER ble jeg forelsket igjen!

    22. Jeg er også som deg, klarer absolutt ikke å spise synlig fett! Jeg bare klarer det ikke, jeg må bruke masse tid på å pirke det vekk og det er utrolig flaut når folk ser rart på meg.. 😛

    23. Hei! Jeg har ikke lest gjennom de andre kommentarene så jeg vet ikke om noen andre har tipset deg om dette, men du kan faktisk spile GameBoy Advance Pokémon FireRed/LeafGreen på iPhone! Og masse andre GameBoy spill! Altså det faktiske, originale spillet, ikke en etterlikning. Jeg fant det ut her om dagen og har omtrent ikke gjort annet siden. Her er link til appen og how-to-guide!
      http://ios.wonderhowto.com/how-to/download-play-game-boy-advance-roms-your-ipad-iphone-no-jailbreak-required-0147455/
      Du trenger ikke jailbreake, det er bare en app (emulator som det heter). Og så kan du spille f eks SuperMario også. Masse masse spill der, når du har lastet det ned (følg instruksjonene med å sette tilbake datoen osv) så kan du trykke på det plusstegnet oppe til høyre for å finne spill. Håper du synes det var kjekt å vite, ha en fin dag 🙂

    24. veldig bra innlegg :)))
      Jeg begynner også å rydde og sånn midt på natten:D Jeg var på ferie også begynte jeg å rydde hele leiligheten midt på natten og satt opp skoene, lakket neglene og hang opp hånduker:D

    25. Liker bloggen din, og deg (likevell om jeg ikke har møtt deg) men for faaaan blir helt tullete i hodet av at du skriver “haha” “hihi” “hoho” hele tiden. Stop it pls

    26. Du er så søt<3 Morsomt med sånne innlegg! Kunne du en gang lagt ut et bilde av deg som liten. Er også veldig glad i små barn og synes det er alltid gøy å se barnebilder hehe

    27. Jeg er helt lik deg om det med og sove alene sånn. Kan ikke noe for det men jeg blir utrolig urolig og tror det er noen som ser på meg og skal komme og ta meg eller noe sånt det er helt forferdelig

    28. Har ikke spist grovt brød siden barnehagen, bare loff … åh, kan du ha et innlegg med type matvarer du spiser i hverdagen, spesielt type brød og pålegg? Takk!

    29. Den blusen du har på i headeren din, med alle de fine fargene var utrolig flott!!! Kan du fortelle hvor du har kjøpt den??? Vær så snill! 🙂

    30. Jeg digger deg, du er nesten lik meg! Vertfall på det punktet om natten.. jeg blir skikkelig redd! Noen ganger brenner det i meg fordi jeg er utrolig redd + varm. Da må jeg bare ha resten av kroppen under dyna, mens jeg stikker foten ut og over dyna..helt til jeg tenker på the grudge drar meg … ææææ! ♥
      Også er vi litt like også når det gjelder med drikking av vann.. 😛
      Jeg follower deg på instagram, jeg heter @eplekakesidra ♥ Kan du vær så snill å followe meg? 🙂 Jeg kommer til å bli hoppende glad 😀 Du er en toppblogger liksom, og om du follower meg blir jeg starstrucked! <3

    31. Har det på akkurat samme måte med synlig fett på maten. Jeg skjærer vekk ALT jeg ser på f.eks koteletter og fileter. Det er ganske irriterende, men jeg takler det ikke.
      Jeg blir også usikker når jeg skal spise kyllingfilet hos andre enn meg selv. Det er masse jeg skjærer vekk der også, og da blir jeg kvalm om de ikke har gjort det samme.. Det er en dårlig vane som jeg ikke blir kvitt!
      Jeg later som at jeg er et matmenneske foran vennene mine fordi alle alltid snakker om å spise god mat og hva vi skal ha som snacks til kvelden, men sannheten er at jeg heller vil spise en appelsin fremfor potetgull fordi jeg legger fort på meg.. Blitt MYE bedre etter at jeg begynte å trene da 😀

    32. Første gangen jeg besøkte bloggen din, som er veeldig lenge siden, fikk jeg helt sjokk! Jeg synest du var så peen kanskje til og med det fineste jeg hadde sett haha!

    33. Hei, lurte på en ting. Hvilken butikker i Oslo anbefaler du som ligger i Karl Johan og Bogstadveien? Skal dra dit i neste uke og vet ikke hvilken butikker som er best… Håper du kan svare :))

    34. Jeg er helt lik på nr.16! Jeg er livredd for å sove alene hjemme, Jeg tror hele tiden er noen som er under senga. Så når jeg ligger meg nå jeg ha alle lysene på, men det er ikke mennesker jeg er redd for skal komme inn men det er faktisk spøkelser. Jeg HATER å sove alene🙀🙀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg