Monday

Heihei!

Nå skal jeg straks dra på vippetime. Skal til Gran Canaria på onsdag så da er det deilig med helt nye vipper  Skal besøke kjæresten min som jeg ikke har sett på 2 uker nå, gleder meg helt utrolig ♥ Etter det er det jo russetid så da vet jeg ikke hvor mye vi får sett hverandre.. Etter vippetimen skal jeg jobbe på bussen resten av kvelden, så vet ikke hvor mye mer jeg får blogget i dag. Ellers ville jeg bare si tusen takk til dere søte personer som legger igjen så hyggelige kommentarer, jeg blir superglad! Jeg vet ikke om dere har merket det men jeg prøver virkelig å blogge bedre fortiden så da kan jeg love dere at respons hjelper veldig på motivasjonen ♥ Her er noen bilder fra i går:

Koselig middag med Fanny på Mr Bay! Anbefaler virkelig den resutranten, den retten vi spiste her er verdens beste 

Noen antrekksbilder Fanny tok av meg i farten:

Jakke og bukse fra Acne // Tee fra Hollister // Veske fra Alexander Wang 

Vi snakkes 

89 kommentarer

Siste innlegg