Herlig kveld på Anfi Del Mar

Heihei!

Haha, gjett når jeg stod opp i dag a? Klokken 6 på morningen. Alt pga en jævla mygg som vekket meg ved at den “bzzzet” inn i øret mitt heletiden. Er det en person som hater mygg så er det meg! Vet dere hva jeg gjorde da jeg var yngre på hytta? Siden myggen drev å stakk meg heletiden og jeg hadde et så stort hat på dem, elsket jeg å ta hevn. Det gjorde jeg ved å slå på utelyset om kvelden og kle meg helt dekket. Så gikk jeg ut, tok jeg med en sånn elektrisk insektsdreper man kan slå med og gikk til angrep. Haha, tok vel sikkert livet av mange hundre mygg. Sært!!!

Ja, myggstikk er kjipt fordi det er stygt og det klør men det værste er rett og slett myggen for min del. Den helt forferdelig irriterende lyden den lager, hvor altfor flinke de er til å gjemme seg og det faktum at den er ute etter blodet mitt. Jeg klarer faktisk ikke sove om jeg vet det er en mygg i rommet og jeg må skjule alt av hud jeg har under dynen for at den ikke skal få ta meg, uansett hvor varm jeg er. Uff, jeg er så teit med mygg også.. Så i dag tidlig klokken 6 våknet jeg av den fæle lyden av mygg flyvende rundt meg og hadde selvfølgelig ikke tenkt til å stå opp. Men jeg klarer jo heller ikke sovne med en mygg tilstede så da ville jeg slå på lyset og finne fienden min. Det nektet selvfølgelig kjæresten meg å gjøre fordi han skulle opp tidlig på jobb, og ville ikke bli vekket av lyset og meg løpende rundt på jakt etter myggen. Så da tenkte jeg å sette meg i stuen for å game litt til han skulle opp og SÅ kunne jeg drepe myggen om den fortsatt var der, hahaha. Men da var jeg såpass våken da at jeg aldri gadd å legge meg. Tenkte det var like greit å stå opp tidlig så jeg fikk blogget og svart på mail osv. Så ja, dette var da min fantastiske morgen og litt myggprat ♥♥♥

Ellers spiste vi en veeldig deilig middag på Anfi Del mar i går kveld. Det er enda koseligere å være der om kvelden enn på dagen! Masse mennesker, fantastisk fint sted og veldig gode resutranter. Vi satte oss på vår faste resturant der som heter Bella Pasta og bestillte vår faste middag, biff for 2. Må være den beste biffen jeg vet om her nede, helt fantastisk god  På Anfi Del Mar er det også show hver kveld for barna og det er SÅÅ søtt å se på. De koser seg skikkelig og har det supergøy, blir nesten litt rørt av synet, haha…. Her er noen bilder fra i går:

Overdel fra Tobi og singlett fra Topshop ♥

Anfi stranden

SE så digg 

Fine Anfri Del Mar i mørket!

Nå skal jeg på stranden med en veninne av meg her nede. Vi snakkes ♥

29 kommentarer
    1. Skal du ikke tilbake til Norge og være russ snart? :):):):):) har skikkelig lyst til å se deg i russebukse og se russekortet ditt :D:D:D:D

    2. Det har vært en fryd å klikke seg inn på bloggen din i det siste Andrea, du har vært utrolig flink til å blogge både bra og ofte, håper du fortsetter med det etter russetiden! Også må jeg bare si at det virker som du har blitt mer voksen og moden i det siste, og mer fornuftig, du framstiller deg hvertfall slik på bloggen og det synes jeg er kjempebra, til de som ser opp til deg så er du et sunt og godt forbilde 🙂 Håper du koser deg masse de siste dagene i Spania! 🙂

    3. 06????? Herregud er jo da normale folk som går på skole/jobber står opp hver eneste dag. Å har du barn står du opp 06 7 dager i uken. Så fortsett å øve deg:)

    4. Vet ikke om dette insektmiddel i Portugal vil selge “Bloom Doble Eficacia”
      Jeg bruker det og det er veldig effektivt, det er ikke giftig verken for barn eller for de mest delikate kjæledyr.
      Plasser den i nærheten av sengen, på et bord eller en stol, kan du bruke en elektrisk lengst forlengelse.
      Jeg vil ikke anbefale deg å holde utenfor lysene på om natten, kan han bli tilt insekter og andre flygende dyr pedegrosos mer mygg.
      Bloom Doble Eficacia:
      http://www.insectos.com/es/productos/insecto/mosquito-tigre/bloom-doble-eficacia

    5. ÅÅÅÅ, kjenner meg så godt igjen på anfi. Har vært der siden jeg var to år. Vi har en leilighet rett bak hotellet. Men ihvertfall på det siste bildet du la ut, det som er tatt på kveldstid. Til venstre, foran det hvite hotellet er det en liten restaurant. Den ser kanskje ikke så bra ut , men de har verdens beste lasagne. Haha, det er et høydepunkt å komme dit å spise:D. Den må dere prøve. Kos deg videre, og stå på<3

    6. var på amfi i januar og spiste på bella pasta flere ganger. utrolig flott hotel det som ligger ytterst mot sjøen. neste gang må dere prøve bolognesen som er der, den er farlig god!

    7. Vet du hva, jeg er HELT lik som deg når det gjelder mygg!! Jeg haaater mygg, nesten like mye som edderkopper. Er lik deg når det gjelder det å spise synlig fett også faktisk

    8. Mygg er drit, hører også det blir vepsesommer i år..
      Fine Anfi del mar 🙂 Bestemor har leilighet til venstre for stranden, og er ofte nede for å besøke og bare slappe av på moloen i en uke. Da spiser vi ofte på Bella Italia. Synes det barneshowet er koselig, men ikke når de spiller samme sangen hver kveld så høyt at man hører det opp til leiligheten..

    9. Jeg er lik. Jeg pleier å klæske en boks over de og teipe fast boksen på gulvet. Så de kan ligge der og sakte kveles av samme luft 🙂 Anbefales! Kos deg masse i syden! Missunner deg som er en fri fugl og kan leve livet, haha! 😀

    10. Hahah, kjenner meg igjen det med myggen altså! Jeg må alltid stå opp, slå på lyset og slå ihjel myggen visst den suser sånn inn i øret mitt! Haha, de er så irriterende, så skjønner deg der 🙂
      Åh, så koselig da! Herlige bilder, kos deg videre i varmen! 🙂

    11. Hvilket kamera har du brukt her? Det har så fint fokus, jeg skal kjøpe meg kamera men er ikke sikker på hvilket. Vil ha et som ikke er stort.

    12. Vi bodde på arguineguin sunwing resort som man kan se på bildene faktisk, når vi var der i påsken(kjent som costa del kongsvik), så gikk strandpromenaden bort til amfi del mar for å bade på den stranden du tok bilde av <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg