HVOR ER JEEEG

Heihei!

Haha, det har skjedd så mye siden sist.. Fredag fikk jeg streptokokker og var sengeliggende med høy feber hele dagen/natten. Passet selvfølgelig helt perfekt med tanke på at jeg skulle hjem lørdag OG dra på Tryvann. Var skikkelig syk lørdag morgen også, så da fant jeg ut at jeg rett og slett bare måtte droppe flyet mitt. Vi dro til legen så fort vi kunne på lørdag og han fikk helt sjokk av å se inn i halsen min, haha. Heldigvis fikk jeg resept på pencilin etter at en 10 sekunders titt! Pencilinen virket som alltid veldig fort og allerede søndagen var jeg nesten helt fin igjen. Hater å ha streptokokker, har hatt det minst et par ganger i året hele livet. Det er så sinnsykt vondt og dritt, er hvertfall evig takknemmelig for at det finnes såpass effektive medisiner mot det. 

Ellers bestemte vi oss for å dra inom London på vei hjem  Det ble faktisk billigere enn direkte til Norge som jeg ikke fant for under 6000 kr per pers (!!!) Alle skal tydeligvis hjem fra Gran Canaria nå, så da skur flyselskapene prisene helt drøyt mye opp. Passet meg egentlig helt perfekt å dra innom London, det er jo favorittbyen min ♥ Vi kom frem til London tidlig i går og skal hjem allerede i kveld. Har vært en veldig koselig mini-kjærestetur som virkelig har gått i et kjør! Har fått shoppet litt, kost meg med verdens beste gutt og spist fantastisk god mat. Her har dere noen bilder fra dag 1 (i går), dag 2 kommer i morgen:

The shard! 310 meter høy og europas høyeste bygning.

Tower brigde

Fremme på hotellet vårt! Vi bodde på Sanderson som er mitt absolutte favoritthotell i London. Dødskult hotell, store og fine rom med verdens deiligste seng, perfekt service og det kunne så og si ikke ligget mer sentralt. Tar ca 2 min å gå til Oxford Circus ♥

Ah, elsker følelsen når man endelig står utenfor Topshop i Oxford street 

Fornøyd jente på shopping! Vi snakkes hjemme i Norge. Innkjøpene kommer også på bloggen om ikke lenge ♥

52 kommentarer

Siste innlegg