Endelig i gang

Heihei ♥

Denne helgen har jeg og kjæresten hatt “familiehelg”, haha. Lørdag var vi hos hans familie og i dag var vi på grilling hos min. Veldig koselig  Ellers er jeg endelig i gang med trening og sunt kosthold igjen, det føles helt fantastisk! Det er så gøy når man først er i gang med det og man føler seg generelt mye bedre. Merker at jeg får mer energi til å gjøre andre ting også, ikke bare ligge å late meg i sofakroken. Så nå skal jeg prøve å få blogget litt om trening igjen, noe mange av dere har ønsket.

Ellers har jeg faktisk en ganske stor nyhet å fortelle dere! Jeg har sagt opp leiligheten min her på Tjuvholmen og skal flytte ut 1. Juli. Har lenge hatt lyst til å flytte, husleien er altfor dyr her og man får virkelig LITE for pengene. Trivdes faktisk bedre på Majorstuen enn her, men nå betaler jeg mye mer for en mye mindre leilighet.. Føles veldig unødvendig. Dessuten har jeg veldig lyst til å kunne kjøpe egen leilighet etterhvert så da vil jeg heller ha billigere leie fremover slik at jeg kan spare mer. Begynner å bli litt mer voksen eller hva? Haha. Når vi har gitt fra oss leiligheten drar jeg rett til Gran Canaria med kjæresten og kommer til å være der en god stund. Vet ikke nøyaktig hvor lenge, men kanskje maks 3 mnd. Når jeg er der er planen å leve billig, få spart det meste av lønnen min og trene masse. Det kommer til å bli superdeilig! Gleder meg veldig  

Her har dere noen bilder fra i dag, før og etter trening:

Her ser dere ingrediensene vi brukte til dagens juice!

Lunsj, naaam! Kyllingfillet i biter med tacokrydder, salat og lomper. Er ikke disse tacolompene sykt smarte forresten? Tror de er nye 

Molla ble tvunget med på bloggbilde, kjempefornøyd ♥♥♥ Topp, sportsbh og sko fra nike + tights fra 2xu.

81 kommentarer
    1. En hund til 25000 skulle du ha, men drar fra den hver tredje uke. Akkurat på det er du hvertfall ikke mer voksen.

    2. Hvorfor var du ikke på russetreff på Lillehammer, eller festa med vennene dine nå som det er russetid? Litt leit og bruke 50k på russebuss, også er man ikke med å fester og har det gøy? 🙂

    3. får vi ikke se deg som russ snart? må være kjedelig å droppe noe du bare for oppleve en gang i livet, til fordel for å være med kjæresten som du tydeligvis er med hele tiden..? vil se russeklær og morsomme bilder! 🙂

    4. Åkei. Blir helt satt ut av de kommentarene over her…
      Fatter ikke at det er mulig! Fortsett som du gjør Andrea.
      Jeg liker å lese bloggen din, og du gjør hva du vil, fordi du enda har muligheten til det! Beundrer deg. Lykke til med treningen 🙂

    5. Nå tar jeg opp litt av hvert her:
      Jeg blir så provosert av at folk legger som oppi om du fester mye som russ eller ikke, i det hele tatt så vet ikek de noe som helst, er ikke mange som drar med seg speilrefleksen ut på rullig og fester, det ville vært merkelig, og du ville fått like mye kommentarer på slik, så jeg skjønner at du ikke legger ut festlivet ditt, man føler heller ofte ikke like trang til å feste når man har kjæreste så det er helt latterlig av andre å legge seg opp i det. Når det kommer til den ene kommentarer om Molly så vet da heller ikke du hva slags ordninger Andrea har med det?
      Jeg er 17 år og ser faktisk ikke opp til noen andre enn deg. Gjennom mine øyne er du bare helt perfekt, og jeg er virkelig missunelig, det sier jeg gjerne rett ut. Det er veldig lite typisk meg å se opp til folk, men med deg så er det noe annet fordi du virkelig viser flere sider av deg. Du er ikke den A4 jenta mange bloggere oppgir seg for, ingen er A4 så det er jeg glad for. Er ikke mye positive kommentarer du får her på bloggen med tanke på hva du fortjener, så jeg måtte bare kommentere noe.. Jeg husker du skrev at du la på deg og var til slutt veldig missfornøyd med kroppen din, og fikk kommentarer på det. Dette skrev du rett før du begynte å trene så hard, og virkelig jeg missunner deg så mye, jeg la på meg 20(!!!!) kilo på et år av noen tabletter og skammer meg så mye over meg selv hver eneste dag, jeg er den personen som ikke får noen ting gjort uansett hva det er, er kun med venner og prioriterer alt annet svært lite. Hvis har veldig lik kroppsfasong(til tross for mine 20 ekstra kilo) og når jeg nå leste dette innlegget så fikk jeg bare nok av meg selv, tusen tusen takk! Jeg vet ikke om du kan forstå hvor mye dette faktisk endrer hele livet litt fra nå av! Jeg er desverre for skamfull til å dra på elixia enda, så det blir jogging hver eneste dag fremover, til jeg er komfertabel nok til å våge meg inn der, men nå er jeg klar. Det er ille at jeg ikke tør og dra på et treningssenter på grunn av jeg ikke føler meg tynn nok til det, hvor twisted er ikke det?! Jeg er ikke engang feit, ikke i det hele tatt. Jeg er bare ikke det jeg pleide å være og lot det pillene ha i seg overta matlystet min så jeg ikke lenger kunne kjenne følelsen av å være mett. Jeg er ellers veldig fornøyd med meg selv, så dette er den ene delen som mangler som kan endre så mye av innstillingen min til spesielt skole og familien, har litt å rydde opp i der for å si det slik. Jeg bretter ut som bare det nå, men jeg kjenner jeg trengte dette. Du må bare vite hvor stor hjelp du er, endelig! Tenk at på grunn av kunn deg så har du hjulpet en hel familie, minst.

    6. Du er så sykt heldig som får så mange penger så lett og at du har muligheten til sånt! Misunneliggg…

    7. dette er ikke en negativ kommentar rettet til “livsstilen” din, vil bare at du skal forstå noe. når du er 40 år, har hus, bil, stasjonsvogn og unger kan ikke du fortsette å blogge. vel, du kan det, men du kommer ikke til å ha på langt nær så mange lesere. hadde jeg vært deg hadde jeg tatt opp vgs igjen sånn at du eventuelt kan begynne å studere senere om du har lyst til det. det du holder på med nå ser kjempegøy ut og du lever sikkert ut drømmen din osvosv, men om du skal tenke langsiktig burde du virkelig gjøre det. anyways, kos deg masse i Gran Canaria! 🙂

    8. Det er så deilig! Nå skal jeg snart på ferie, og det skal bli litt godt med en uke uten mye trening. Du er forbildet mitt når det kommer til trening <3 Stå på, fine du!

    9. Heihei, åh syden i 3 måneder høres supert ut! Men lurer på en ting, skal du ikke gå skole neste skoleår heller? 🙂
      du er UTROLIG nydelig foresten <3

    10. Høres fornuftig ut å spare litt penger, den husleier hørtes veldig drøy ut! Hvertfall hvis du ikke bruker så mye tid hjemme. Det blir deilig å bo på gran canaria da i en lengre periode! Har du noe spesielt du vil gjøre mens du er der, eller bare ha ferie? Skal molly bli med, eller blir det vanskelig?
      Du er hvertfall heldig som har både søster og foreldre som sikkert vil ta seg av hunden din:)

    11. du tar ikke ansvar for hunden din. når man har hund kan man ikke drive å reise hele tiden sånn som du gjør. det er virkelig uansvarlig av deg å holde på slik. har du skaffet deg hund, må du også ta vare på den. man kan ikke bare skaffe seg dyr på impuls og la være å bry seg.

    12. Bruker du Canon eos kameraet når du er på Gran Canaria, eller bruker du det nye mindre du kjøpte for ikke lenge siden? Vil du anbefale å kjøpe det, tar det bra bilder? Kan du værsåsnill å legge ut link til det. Jeg vil ha et bra kamera som ikke er for stort 🙂
      Takk på forhånd Andrea :PPpppD

    13. Hvor har du lyst å bo nå da? 🙂 Lurte på hva du gjør med hunden din denne gangen, kan den være med, eller passer søsteren din den? Har du ikke kanin og hamster og da?
      Kos deg masse i GC forresten

    14. Hvor mange rep og kg tok du på ro-trekk-øvelsen ?
      Du er heldig som har tid til å trene, ikke bare eksamenslesing 24/7!

    15. Hvorfor feirer du ikke russetiden? virker litt dumt og bruke så mye penger på å være på buss, når det virker som at du faktisk ikke er med i det hele tatt.. russetiden er en gang i livet, så bli med å ha det gøy, du trenger ikke tenke på trening denne måneden:)

    16. Flink du er Andrea! Syns alt dette høres veldig fornuftig og voksent ut, det kommer nok til å bli noe av oss etterhvert og hihihii. Jeg kommer forresten å besøker deg på GC uansett om det er greit eller ikke!!! Zara hiler, klem

    17. Husk å nyt russetiden også!
      Jeg tror virkelig ikke du skjønner hva du går glipp av.
      Da jeg dro på tryvann første helgen var det helt okei, men nå som alt snart er over tenkter jeg på hvor kul den siste helgen skal bli med alle venner!
      Husk vennene dine og feiringen også! Ikke bare kjæreste og trening:)

    18. Jeg synes det er kjempe fint at du tenker fornuftig angående leiligheten din og slikt! Det er jo absolutt mye å spare og ikke ha den dersom du skal være på Gran Canaria.
      Men jeg stusser også litt over at du ikke slipper deg mer løs i russetiden. Jeg var russ i fjor og hadde en fantastisk tid med vennene mine! Det er én gang i livet, og tid med kjæresten etter de 3ukene har du alltid. Men den tiden og følelsen av å feire 13års skole gang med mennesker født i ditt årskull er noe helt eget! Men det kan jo godt hende at du er med på en del, men valgte å ikke dra denne helgen til Lillehammer. 🙂

    19. lykke til med flyttingen!
      jeg lurer på noe! jeg holder på å skal spise sunt og slikt selv, så jeg lurte på om du kunne skrive litt mer om hva du spiser om dagene, osv? oppskrifttips, og sånt? etter å sett resultatene du har oppnådd, så er du definitivt mitt forbilde når det kommer til kosthold og trening!!

    20. helt alvorlig, pill råttent gjort av deg å dra fra molly og kaninen din. når man skaffer seg dyr, som i ditt tilfelle kanin og hund, må man ta forhåndsregler om at de lever i 10-15 år minst.. du har jo vært bortreist mer enn hjemme. vil ikke de som skal passe molly og kaninen din dra på ferie kanskje? latterlig. foruten om det så er det bra du skal blogge om trening, det ser vi fremover til 🙂

    21. Dette er ikke min sak, men jeg må bare spørre deg om hvorfor du har tatt det valget om å kjøpe en hund, når du hele tiden er ute og flyr omtrent? I det siste har du vært hjemme i kanskje en-to uker før du er ute av LANDET. Forundrer meg ikke om søsteren din blir sett på som eier for Molly. Synes at du skal ta mer ansvar som hundeeier for hunden din, det er fint at søsteren din har mulighet til å passe hun såpass, men jeg syns det begynner å bli i meste laget at du egentlig bare kan gi henne fra deg, for du gir henne ikke akkurat så mye av å være så mye borte fra henne.

    22. Bra innlegg, Andrea 😀 Endelig!!! Fortsett sånn. Og pleas blogg mer enn du har gjort i GC når du skal bort! 🙂 Du er jo egentlig så flink

    23. Du er tydeligvis ikke moden nok til å ha hund. Jeg tviler ikke på at Madicken tar godt vare på Molly, men har DU først skaffet deg et dyr bør du også ta vare på dyret SELV.

    24. skal du være borte i 3 mnd??? :O skal du ikke ha privatist eksamen? Hvordan går det foresten å ta vg3 selv? når har du eksamen? 🙂

    25. fine deg! lurer på om du synes det var lettere å spise sunnere og trene når du flyttet hjemmefra? skal selv flytte hjemmefra til høsten og håper på å få drømmekroppen da det er jeg selv som må handle inn mat osv. hehe 😀

    26. Du er søt! Og så heldig som skal flytte til Gran Canaria med kjæresten din, mens du kan ta med deg jobben din! Må virkelig være drømmen min det der 🙂 Lykke til!

    27. Hei 🙂
      Jeg lurer på om du kunne hatt et innelgg eller snakket litt om ben øvelser du gjør og har gjort tidligere og vise noen eksempler og mage øvelser? Er ny innen for trening og dine forandringer er store og fine, haha 🙂

    28. Hva gjør du med hunden DIN når du velger å reise bort i 3 mnd?????? Du er det mest uansvarlige mennesket jeg vet om!
      PS: Ikke glem vennene dine, de betyr tydeligvis ingenting for deg lenger

    29. Er det ikke greit å flytte med kjæresten sin da?
      Hvis dere bruker så mye tid sammen uansett, så er jo det økonomisk sett smart. Etter at jeg flyttet inn med kjæresten min har jeg faktisk fått mer tid til venner! For nå vet jeg jo at det er han jeg kommer hjem til når kvelden er ome og jeg stresser ikke så med å få nok tid med han, når jeg får våknet i armene hans hver morgen.
      Da kan dere jo ha en 2-roms leilighet og heller bo slik i ett år mens du sparer opp egenkapitalen til egen leilighet 🙂

    30. Skal du ikke studere til neste år?
      Hva er egentlig planene dine angående studier og universitet?
      Kan du si hvor gammel kjæresten din er? Med tanke på at han tydeligvis ikke er russ, har en jobb med leilighet i syden og kan ta deg med på så dyre ferier så er han vel ikke så ung?
      Hva synes foreldrene dine om livsstilen din? Den er jo ganske annerledes fra mange andres på din alder. Kommer de noen gang med noen innvendinger, eller har de såpass mye tillit til deg at de vet at du gjør det som er best for deg?
      Har lurt på dette en stund så takk på forhånd for svar:)

    31. Du ser strålende ut <3 Så utrolig vakker å god !
      Hvordan smaker juicen du lager ? Ser du har litt forskjellig oppi... Smaker det virkelig godt ? 😛 hehe

    32. hva feiler det deg? du viser gang på gang at du fortsatt er en liten, egoistisk, bortskjemt jente, som ikke tar hensyn til den stakkars hunden du absolutt skulle ha. håper faktisk Madicken overtar henne, i og med at det virker som hun faktisk tar vare på Molly, og ikke bare bruker henne som en pyntegjenstand på photoshoot slik som du gjør. i tillegg til at Madicken faktisk tilbringer mer tid med hunden din enn hva du selv gjør. skammelig.

    33. du bør kanskje gi fra deg dyrene du har før du stikker av enda 3 mnd.. 🙂
      og hvorfor være så lenge borte? – skaff deg jobb og utdannelse, det trenger du 🙂

    34. Tok selv valget som 17 åring og skaffet meg en hund, og det var ufattelig mye mer ansvar enn jeg hadde trodd. Men jeg står for det valget og ikke pokker at min hund skal leveres her og der for at jeg skal kunne farte. Synes virkelig du burde våkne og ta mer ansvar for dyra dine. Skjønner ikke at du har samvittighet til å bare levere de hver gang du skal reise..

    35. jeg er så stolt av deg!! Utrolig nok, siden jeg ikke kjenner deg! Du inspirerer og motiverer masse når du blogger om kosthold og trening

    36. Hvorfor får vi ikke se kjæresten din? Altså, hvorfor legger du ikke at bilde av dere sammen?

    37. Kjempefin blogg 🙂 Jeg har et spørsmål… Når jeg trener med tights så får jeg alltid trusestreker. Jeg har lest at man ikke burde trene med string. Har du noen tips? 🙂

    38. Dere er feige. Slenge dritt anonymt over nett. Så modent, jeg ser opp til dere. Håper jeg får en datter..så kan hun opprette en blogg. Da kan vel dere skrive dritt til henne også? Det er dere som bruker tiden på en jente som har rett til å velge sine egne valg i livet. Slutt å besøk bloggen. Problemet løst.

    39. hund til 25000 er helt greit ja, men å ikke ta vare på den og reise fra den det er tydeligvis heilt greit.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg