Koselig kveldstur

Heihei ♥

Sen blogging fra meg i dag, haha.. I går var jeg som sagt på Tryvann og det var kjempegøy! Skulle egentlig være med å rulle etter Tryvann men var så trøtt at sengen fristet mer, haha. Er kanskje ikke så rart, i og med at klokken var 3 på natten. Ellers er det mange som lurer på hvorfor jeg ikke bruker russebukse på dagen og det er rett og slett fordi jeg ikke gidder. Jeg synes ikke russebuksen er så veldig fin og synes egentlig det er litt flaut å gå rundt offentlig med russeklær. Jeg går jo ikke på skole så ser ikke noe grunn til å bruke russebukse når jeg går ut døren. Tar den heller på når vi skal rulle på kvelden  Og nei, verken jeg eller vennene mine er russ på dagtid og tar russeknuter osv. Da vet dere det! Ellers har dagen i dag gått til å rydde og vaske leiligheten + besøk av mamma og pappa. Mamma hadde vært i London så vi fikk et par fine gaver, kjempekoselig ♥ De kom i hovedsak for å hjelpe meg med regnskapet mitt som de alltid gjør, er veldig deilig å ikke måtte gjøre alt på egenhånd. Istad var vi på en lang tur med lille molls og tok litt bilder som jeg tenkte å vise dere, Tjuvholmen er så koselig om kvelden:

Verdens beste søster ♥ Forresten! Madicken har begynt å blogge, hun har vel holdt på i rundt 2 mnd allerede. Hun er SÅ flink  Sjekk ut bloggen hennes HER.

43 kommentarer

Siste innlegg