Pakke fra Nelly

Innlegget inneholder annonselenker

Heihei!

I dag hentet jeg to store pakker fra Nelly. Var såpass mange klær at jeg viser dere i to forskjellige innlegg! Er skikkelig fornøyd med alt jeg har kjøpt, elsker når plagg er like fine i virkeligheten (om ikke finere) som på bildene på hjemmesiden  Her har dere del 1 av innkjøpene mine:

Denne kjolen må være noe av det fineste jeg har hatt på meg, elsker den! Den er forresten beige som dere kan se på bildene til Nelly, skjedde noe med fargen på mine bilder. Link HER ♥

Supersøt peach kjole HER ♥

Chill og kul tee HER ♥

T-skjorte HER ♥

Fantastisk fin og billig topp HER ♥

Billig og deilig rosa sports-bh HER ♥

Superfresh bikini HER ♥

Cardigan HER ♥

Cardigan HER ♥

Cardigan HER ♥

Forresten! Nelly har nå et fantastisk tilbud. Ved kjøp over 500 kr får du 15% avslag på bestillingen din og ved kjøp over 1000 kr får du 20% avslag. Rabatten blir automatisk trukket av i kassen og gjelder på alle merker. Tilbudet varer fra i dag og ut 31 mai (lørdag)  

46 kommentarer

Siste innlegg