Gladnyhet

Heihei!

Ah, i dag tidlig mottok jeg DEN gladnyheten for min del. Orange is the new black sesong 2 kom nemlig ut i dag på netflix, hvor fantastisk er ikke det? Begynte på sesong 1 i høst og så den ferdig på bare et par dager. Ble kjempelei meg da jeg fant ut at det bare var kommet en sesong, så nå har jeg ventet lenge! Skal starte i kveld, gleder meg ♥♥ Ellers har dagen i dag gått til å sole meg i et par timer! Har fått kommet ganske greit i gang med den nye boken min “Og fjellene ga gjenlyd” av Khaled Hosseini, er veldig spent på den. Han har jo skrevet både drageløperen og tusen strålende soler som kanskje er de beste bøkene jeg noensinne har lest. Har faktisk lest begge flere ganger, SÅ bra er de, haha.

Deeeilig ♥

Kjole fra Berskha. Nå skal jeg straks kose meg med Orange is The new Black, wihuuu ♥ Kanskje vi er fler?

34 kommentarer
    1. Hej! I love your blog and I have to ask: where have you got that awesome dress wich you’re wearing in the banner? It’s so beautiful :)) !

    2. Synes du blogger veldig bra for tiden! Er du ferdig med alle privatisteksamene dine, siden du nå har flyttet?

    3. Jeg startet på Orange is the new black sesong 2 i stad, skulle bare se litt, men før jeg visste ordet av det var episoden ferdig! Veldig bra! Gleder meg til å se fler episoder, denne sesongen kommer til å være fantastisk!!

    4. Det var såå gøy å komme innom bloggen din idag, og se så mange nye innlegg 🙂 Keep up the good work! Og jeg elsker at sesong 2 av OITNB endelig har kommet, gleeder meg til å starte på sesongen når jeg legger meg etterpå. God kveld videre, fine deg <3

    5. Hei Andrea! Så godt å se at du koser deg! Du stråler virkelig og du blogger kjempebra! 🙂
      Jeg ville bare si at vi har hus ca 40 meter i fra der dere bor nå! Jeg kjenner igjen bygningen fra bildene dine, dere bor på Monte Carrera ikke sant? Huset vårt ligger i nabogaten, Calle Himar, mens deres leilighetskompleks ligger i Calle Nayra! Vi er praktisk talt naboer 😀
      Jeg reiser ned til Arguineguin om ikke lenge og da skal jeg være der i ca to måneder! Det hadde jo vært kjekt om vi hadde møttes en gang 🙂 Jeg får besøk fra flere norske venninner iløpet av ferien, så vi kunne jo ha vorshet sammen en gang 😀
      Kos deg masse videre! <3

    6. heyhey, lurte på om du snart kunne ha en spm video, eller et spm innlegg? jeg lurer på en masse!
      betaler madicken leien for leiligheten nå mens du bor i GC?
      hva jobber kjæresten din med?
      hvor lenge blir dere i GC?
      hvorfor hoppet du av vgs? har du tenkt til å ta opp studier?
      betaler du mest av leien?
      hvilken day by birger mikelsen butikk jobber madicken i?
      liker du den nye gaten i skøyen?
      anbefaler du noen solbriller?
      hvis du skulle jobbet som noe, hva ville du jobbet som?
      savner du ikke skolelivet litt? det å ha faste steder å gå til?
      hvor mye penger bruker du på cafe og resturantmat i måneden?
      kan du lage en handlevideo eller innlegg der du viser hva du handler inn daglig?
      er du flink til å holde deg unna chips, is og godis?
      bor du nærme en matbutikk i GC?
      er du god venn med stine steen?
      henger du med noen av de gamle vennene dine? eks. nathalie?
      vurderte du utvekslingsår?
      hva syntes moren og faren din om at du hoppet ut av skolen?
      har du badet i år?
      skal du reise til noen steder i sommer utenom GC?
      var leiligheten møblert da dere flyttet inn i GC?
      leier eller kjøpte dere?
      hvor gammel er kjæresten din?
      så du på PH?
      har du noen gang brukket noe? hva ?
      syntes du at hatter er kule?
      fineste sommerbyen i norge?
      har du vært i kragerø før?
      har du drevet med en sport?
      skal du på hove i sommer?
      liker du hummer?
      kan du lage et innlegg om kostholdsprogram i GC?
      kan du lage et innlegg om treningsritualer i GC?
      går du på treningsstudio i GC?
      er ikke frukten helt sykt god der nede? og billig?
      skal madicken flytte fra leiligheten? hvor skal dere kjøpe? skal du fortsette å bo med henne?
      ser du frem et fremtidig liv sammen med kjæresten + barn og ekteskap?
      bruker du fortstt canon eos 500d?
      håper du tar en spm runde snart! elsker bloggen din!
      smask :*

    7. Så fin kjole 🙂 har de barshka i las palmas vet du det ?:) reiser ned om 2 uker så Lurer fælt på de 🙂 å om de har hollister der ?

    8. Hei! Hvilke type Celine solbriller er det du har? Tenker å kjøpe meg et par og synes den modellen du har er så utrolig fin! 😀

    9. Så vakker og eksklusiv leilighet, godt valg, i forhold til bygningene i Kanariøyene, de synes å være maur termitter og garasjer. Hvem anbefalt, er spansk eller norsk? Har du spanske venner?

    10. Haha, har en topp som er helt lik den kjolen du har på bilde med fargene og mønsteret. Også kjøpt på Bershka 🙂

    11. Kjøpte du den kjolen i butikken eller kjøpte du den på nettet?
      For jeg skal bestille noe fra Bershka på nettet, men jeg får det ikke til..vet du hvordan man gjør det? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg