Better bodies

Hola!

I dag dro vi å trente på “Better bodies”, som treningssenteret så fint heter. Synes faktisk det er et ganske genialt navn! Ble bryst, rygg og mage i dag. De første treningsøktene etter en lang pause er alltid litt fæle, men guud så deilig det føltes da vi var ferdige. Liker å ha med kjæresten som er min personlige trener på styrkeøvelser, han viser meg masse jeg ikke kan :) Kommer ikke til å trene så mye cardio her nede, mest styrke kombinert med sunt kosthold. Det er det Madicken har gjort og et av målene mine er å få muskuløs mage sånn som henne. Er så stolt av hvor langt hun har kommet med treningen, hun har virkelig vist at alle kan få det til. Hun gikk fra å ikke trene og bare spise dritt for 1 år siden til å se helt SYKT bra ut, det er motiverende. Her kan dere se hvordan hun ser ut nå:

Fantastisk eller hva? Fine søsteren min♥ Til dere som ikke har fått det med dere så blogger Madicken også, ta en titt HER :)

Well well, her var hvertfall vi i dag:

Haha, ser ganske skittent ut fra utsiden- ja. Men var faktisk et overraskende bra treningssenter med alt du trenger av utstyr! Og ingen mennesker, bokstavlig talt. Har vel sett en annen person der, kan ikke klage på ha ha treningssenteret for seg selv :)

Mine fine, nye Nike’s jeg fikk i gave fra mamsi ♥♥♥

I full gang med nedtrekk:

Haha, ikke sant ryggen min ser litt sterk ut? :)

Nå skal vi nyte denne fantastiske middagen og siste episode av Prison Break sesong 3. Gruer meg til vi er ferdige, hva skal jeg gjøre med livet mitt da?! Haha, neida. Men elsker å være hektet på en serie! Noen som har tv-serie tips så jeg har noe å se på når Prison Break er ferdig? Har sett Frustrerte fruer, Orange is the new Black og Gossip girl. Alt annet av tips vil jeg gjeerne ha ♥

Naaam! Jeg var så smart at jeg hamstret med 40 poser taco og fajitaskrydder, vi har nemlig aldri funnet det her nede. Jeg som er så dårlig til å lage mat trenger slike hjelpemidler :) Vi snakkes i morgen alle fine, da har Madicken kommet!! Vi henter henne på flyplassen kl 2, gleder meg masse ♥

197 kommentarer
    1. Du burde skjekke ut Pretty little liars, Breaking bad, Dexter, Fringe, The walking dead og One tree hill! 🙂

    2. da jeg var i spania dro vi på carrefour(?), som er en stor altmulig butikk! der hadde de tacokrydder osv som de selger i norge 🙂

    3. Vampire diaries eller breaking bad! Har sett gossip girl og prison break og de er sykt br, derfor tror jeg du vil like vampire diaries og breaking bad 🙂

    4. ja, carrefour selger masser av daglidagsvarene vi har i norge også! kose deg masse på tur, og du er kjempe flink å trene, du er virkelig en inspirasjon, Andrea!

    5. Du måååååååå se The Vampire Diaries, vet det ikke høres så gøy ut med vamyperer og alt sånn, men er så sykt mye mer, kjærlighet(mye) og drama + kjekke gutter! du burde virkelig se noen episoder og se hva du syntes 🙂

    6. Du burde se pretty little liars, breaking bad, human target, the vampire diaries, lillyhammer 🙂

    7. du måååå se homeland! det er med hånden på hjertet den beste serien jeg noen gang har sett! og jeg er en stoor fan av prison break:)

    8. Jeg anbefaler Arrow! Sesong 1 ligger på den engelske netflixen 🙂 i tillegg anbefaler jeg Life Unexpected og The Vampire Diaries 🙂 de ligger på den norske netflixen 🙂

    9. The Vampire Diaries! Vet det virker veldig overnaturlig, men gi det en sjangse. Jeg bokstavlig talt hatet alt som hadde med overnaturlige greier (jeg taklet ikke harry potter en gang) helt til jeg begynte å se på det, og jeg angrer ikke et sekund! Beste serien fra min side!

    10. Grey’s Anatomy, Pretty Little Liars, Heroes (har ikke sett mange episoder, men var litt dårlig/vanskelig å forstå i starten, men syntes det har blitt en del bedre nå da)

    11. Har også sett prison break og elsket serien! Haha viste ikke hva jeg skulle gjøre når serien var ferdig, men så anbefalte noen meg serien suits! Er kommet et stykke inn i serien og jeg elsker den!! Anbefales på det sterkeste 🙂

    12. Sex and the city! For en fantastisk serie! Handler om alle mulige scenarioer du kan forestille deg når det kommer til gutter, i tillegg er det masse mote og helt fantastiske antrekk!

    13. Du MÅ sjå One Tree Hill! Uansett om du har sett da før, så er da dødsbra og anbefalast å sjå ein gang til 😀 ser nettopp for andre gang på ganske kort tid, er også heile 9 sesongar 🙂

    14. har aldri blitt så hektet på en serie som jeg ble da jeg så prison break. er det en annen serie som er like avhengighetsskapende er det LOST. det er hvertfall de to seriene jeg har blitt mest hektet på, og har sett en del.

    15. Har sett alle episodene av orange is the new black, prison break, frustrerte fruer og gossip girl. Elsket alle seriene, men the vampire diaries er definitivt det beste jeg noen gang har sett. Ellers har jeg hekta på how i met your mother, blue mountain state og pretty little liars. Har også nettopp begynt på house of cards. Nikita er også en sikker favoritt 🙂

    16. Du kommer til å bli hekta på Pretty Little Liars om du begynner 😀 Og American Horror story, om du vil ha en skummel og ekkel serie. Og Walking dead selvsagt.

    17. Du må se moderfamily, seriøst den morsomste serien jeg har sett. New girl ,how i met your mother og friends er også veldig gode:)

    18. Walking dead, breaking bad, pretty little liars(et must å se for alle jenter), new girl og modern family! Anbefaler alle på det sterkeste:)

    19. Dere burde begynne å se på Dexter! Med en gang man har sett noen episoder blir man helt hektet, og det blir bare bedre og bedre med hver sesong! I tillegg er det hele 8 sesonger så du blir ikke så fort ferdig med den!

    20. Du MÅ se på orange is the new black! Overrasket over at ingen andre har skrevet det i kommentarene, kjempe bra serie. Kan sees på netflix. Ellers er jeg veldig fan av Pretty Little Liars også!
      Stå på med treningen! 😀

    21. Flink du er! Har et lite tips på nedtrekk; ha bredere grep- så tar det mer “rygg” 😄 Hadde helt hekta på sesong 1 av Orange is the new black- men har du fått med deg at hele sesong 2 er ute på netflix? Love it!

    22. Vampire diaries og pretty little liaries! Helt avhengighets skapende begge to! Tror du kommer til å like de veldig godt 🙂

    23. Sjekk ut DEXTER, som du kan sjå på med kjæresten din, det gjer eg med min!
      For deg sjølv kan du sjekke ut Pretty Little Liars, The Real Housewives of Orange County/ New York eller New Jersey! God drama 😀

    24. Når du elsker prison break så kommer du til å like WHITE COLLAR! De har serien på netflix og den er virkelig å anbefale. Har selv ikke sett så mange episoder, men er blitt helt hekta! Samtidig får du litt prison break følelse i den, som kan trøste deg når du er ferdig med hele Prison break , haha
      😊😊

    25. Hei, utrolig bra ! Men har bare et spørsmål… Hvor lenge varer dine vippeextensions før du tar påfyll. Vurderer veldig å ta når jeg reiser til Oslo, siden her i Kristiansand er de ikke noe serlig flinke, mine varte i 2 dager før de falt av :/ klem <3

    26. Se Breaking bad eller pretty little liars! Utrolig spennende og gøye serier man lett blir avhengig av, og som man ikke føler blir slutt med en gang (som feks Orange is the new black blir).
      Masse lykke til med treningen, du klarer det kjempebra! 🙂

    27. Homeland- Spenning/Drama – Anbefales på det sterkeste.
      Nashville- Drama, handler om artister i Nashville og up and coming og alt som hører bransjen til
      The Blacklist- Spenning/drama
      The Fosters- Nydelig serie som krysser alle grenser i forhold til rase, homofili, family by blod and also just by love
      Suits- Advokater som er heelt rå sammen
      White Collar- Ligner litt på Suits men i en annen form
      Vampire Diaries- ja, du trenger ingen info her
      Believe handler om ei lita jente med overnaturlige evner
      Single Ladies- overfladisk, morsom og fin serie
      Heartland. Handler om Amy som har en spesiell evne med hester og livet hennes på ranchen
      Once upon a time- Eventyr blandet med virkelighet- veldig bra og spendene
      The Mentalist- Folk tror han er synsk men han nekter for at det finnes synske. Han jobber for CBI og har en litt utenom det vanlige måte å jobbe på.
      The Listener- Tobi hører andres tanker og må stadig vekk hjelpe andre på sin vei
      A Gifted Man- Handler om en høytutdannet lege som tror han har fått hjernesvulst etter at han begynnte å treffe ex kona si igjen- selv om hun er død.
      90210- Drama/ungdoms serie
      Carrie Diaries- Drama/ungdomsserie
      Grays Anatomy- <3
      Fringe - En Forsker som forsker på paralelle univers og alt mulig annet mellom himmel og jord
      Hart of Dixie- Drama
      The L word- En gjeng med jenter som liker andre jenter og deres verden

    28. Du bør se pretty Little liars, the lying game, the blacklist, leverage og life unexpected!! Utrolig bra serier, blanding av spenningsserier og jenteserier:)

    29. WHITE COLLAR. Finnes virkelig ingen bedre serie!! Handler om en kunsttyv som er så smart at han får jobbe for FBI, så sant han går med en GPS på foten så han ikke finner stikker av. Minner litt om prisonbreak på en måte. ELSKER DET.

    30. Du burde virkelig se The Vampire Diaries!! Det er en så fantastisk bra serie. Jeg har også sett gossip girl, frustrerte fruer og prison break så jeg tenker vi har ganske lik smak når det kommer til serier så jeg vil absolutt anbefale deg å se The Vampire Diaries! Håper dere koser dere i Spania, klem<3

    31. OI! TULLER DU MED MEG ELLER?
      herregud for en herlig kropp, drømmekroppen til de fleste. alle som skriver hate er nokk helt garantert kjempe sjalu, kun fordi de ikke får opp ræva si fra sofaen eller ikke klarer å droppe den usunne maten de propper i seg. Sykt bra jobbet! 😀 fortsett å stå på!

    32. Breaking bad belt klart! Hvis du liker OITNB og Prison Break, er Breaking bad helt sykt bra. Beste showet jeg har sett noensinne

    33. Vampire diaries (starter dårlig, men blir driit bra), lipstick jungel 😍, the carrie diaries, one tree hill, grey’s anatomy (må sees, de siste episodene er ubeskrivelige), castle, glee, switched at birth.. Alle må ses

    34. Det er 4 sesonger av Prison Break! Det er også en film, som jeg så etter den siste sesongen, som gav svar på slutten av sesong 4, gled deg!

    35. Revenge, Lost(sinnsykt spennende, et MUST!!!), The Carrie Diaries, Pretty Little Liars
      Disse er sååå bra 😀

    36. 90210
      Pretty little liars
      Teen wolf
      Vampire diaries
      Glee
      Castle
      True blood
      Carrie diaries
      Alle er fantastiske!!

    37. Dersom du liker Prison Break og OITNB kommer du til å like Breaking Bad, alt er på netflix 🙂 LOST er også en av mine favoritter 🙂

    38. Breaking bad er en serie ALLE må se!! Pretty litle liars, walking dead og homeland er også sykt bra, og alle veldig forskjellige type serier:)

    39. Du måååå se vampire diaries eller one tree hill 🙂 Hvis du liker reality så anbefaler jeg keeping up with the kardashians, de har et spennende liv med myyye drama, haha.. 😀 Jeg har og sett prison break og fy søren det er så bra! Står høyt oppe på min liste av beste serier hvertfall :)))

    40. Wow, søsteren din ser råbra ut! Jeg selv har fått helt dilla på styrketrening i det siste og målet mitt er å få mere muskler i armer og rygg, syns det ser så bra ut 🙂 Flinke dere er da ihvertfall! Maten så også kjempegod ut 😀

    41. Du er sååå flink til å blogge nå, Andrea! Du virker så jordnær og snill. Pen også. Hold dette oppe, så kan du nok kjøre forbi sophieelise på blogglista, du er myye bedre blogger.
      Jeg anbefaler Sex & the City, New Girl og Awkward 🙂

    42. Du MÅ se breaking bad, sons of anarchy og GAME OF THRONES! Jeg sverger til disse seriene, de er maaagisk!!

    43. white collar, dexter og the following! startet på the following for bare en uke siden ellernoe og erstraks ferdig med sesong 2!

    44. The Vampire Diaries, har vært min favoritt i alle år! Meen nu har æ funne serien som ingen kan måle sæ med – Game of Thrones, ingen over, ingen ved siden av!!!

    45. PRETTY LITTLE LIARS!! Beste serien og såå spennende/skummel! De har alt 4-5? sesonger ute så masse å kose seg med!

    46. Du må se Supernatural!!! Beste serien noensinne 🙂 Morsom og spennende på samme tid, og hovedpersonene er så fine å se på, hihi! De holder faktisk på å lage sesong 10 av Supernatural nå 🙂 Så det er mange mange sesonger, med minst 20 episoder i hver sesong 🙂

    47. Det spørs jo hva slags serier du liker, men Game of Thrones er sinnsykt bra! Har sikkert sett over 100 serier, og GOT er definitvt den beste. Det kan virke litt forvirrende de første episodene, vet om mange som gir opp etter en eller to, men ser du 3-4 forstår du det, og da er det virkelig verdens beste serie! Uken min går så og si ut på å vente på neste episode, haha.
      Ellers er White Collar, Dexter, Breaking Bad, Sons of Anarchy, American Horror Story og The Following kjempebra. Ser mange liker Pretty Little Liars, og det er en veldig fin serie om du liker Gossip GIrl, men personlig syns jeg den taper seg veldig mye utover sesongene og mange slutter å se etter 4-5 sesonger.

    48. Scandal!! Kjempe bra serie med masse forskjellige temaer. Tror du kommer til å like den, ut ifra de andre seriene du har sett 🙂

    49. Hei, jeg tenkte bare å komme med tips du kan blogge om:)
      -hverdagssminke (video). Det er utrolig morsomt og bra å se på:)
      – outfitbilder! Jeg blir aldri lei og det er jeg ikke alene om. Du har en fantastisk stil og er en stor inspirasjon.
      – matinnlegg/oppskrifter
      – tanker og meninger om utdannig/friår, generelt hvordan det er å være ung. Jeg går sisteåret på vgs nå og skal ha friår til høsten, gleder meg. Føler likevel at det er et stort press på oss ungdommer om å komme ut i et bra arbeidsmiljø så fort som mulig.
      – oftere spørsmålsinnlegg
      – dypere innlegg om dine meninger om alkohol f.eks.
      – kjæresteinnlegg/venneinnlegg
      Generelt er det veldig interessant å lese om litt dypere innlegg, det trenger ikke å bli så personlig fordi.
      Ha en fin dag!
      Klem fast bloggleser

    50. Jeg vet dette ikke har noenting med dette innlegget å gjøre, men jeg ønsker å fortelle deg hvor fantastisk jeg synes du er! Du er forbildet mitt innen bloggverdenen! Du er en så varm og jordnær person, og nettopp derfor tror jeg du er rett person å spørre i dette tilfellet her.
      Jeg vil nemlig informere deg om denne videoen jeg har laget. Jeg ønsker å få dem ut blant så mange så mulig, da jeg håper den kan hjelpe mennesker som ikke har det så bra. Siden du har en såpass stor blogg med så mange lesere daglig hadde jeg satt kjempe pris på om du ville delt videoen i et innlegg, slik at flere får hjelp av den.
      Jeg har selv vært der, så langt nede, og forteller om dette i videoen. Det er en video om min historie. Historien om angsten som er blitt en del av min hverdag. Er du langt nede selv, eller kjenner du noen som sliter, klikk på linken. Alt jeg ønsker er å hjelpe noen. Omså det kun er én person føler jeg at jeg har lykkes.
      http://www.vektlofterjenta.com/2014/03/04/angsten-som-er-blitt-en-del-av-min-hverdag-min-historie/

    51. Sesong 2 av Orange is the new Black har nylig kommet ut på netflix, så om du kun har sett sesong 1 vil jeg anbefale deg å se resten av serien. Jeg holder på med den nå:)
      Ellers vil jeg anbefale Mad Men og Suits

    52. du MÅ bare se pretty little liars, the vampire diaries og teen wolf! annbefales på det sterkeste!!

    53. Hei Andrea!
      Dette her er IKKE noe negativitet rettet mot deg, bare litt konstruktiv kritikk 🙂
      Det er kjempeflott at du ønsker en fin og trent kropp, det gjør vi alle! 😀 Men du skriver om trening, og at du liker å trene som om du bare bryr deg om utseendet/muskler osv.. Er sikkert ikke slik du mener det, bare jeg som oppfatter det slik. Du har en slank og fin kropp fra før, og jeg synes du skal fokusere på helseeffektene i stedet. Du har mange unge lesere som lett kan bli påvirket av ditt kroppsfokus!
      Håper du ikke missforstår det jeg skriver, for du er en flink og søt jente, og jeg vil ikke rakke ned på deg!
      Lykke til med treningen fremover! Gleder meg til å bli inspirert av deg, men håper du kan flytte fokuset litt over fra kropp og heller til treningsglede og helseeffekt 😀
      Masse klemmer <3

    54. The vampire diaries!! har sett de du har sett, men TVD er definitivt best! Du bruse sjekke det ut 🙂

    55. Ikke Vampire Diaries eller Pretty Little Liars ihvertfall. Om du er over de typiske “tenåringsseriene” anbefaler jeg Suits, første sesong av Lost og New Girl på det sterkeste. Dette er de eneste seriene jeg har sett som i det heletatt kan måle seg med Prison Break. Breaking Bad er også ganske bra, men her 1 sesong veldig treg og kjedelig (min mening), før den blir mye bedre.

    56. det er jo 4 sesonger av prison break da, så du har jo en sesong til! men var kanskje det du mente, altså når du er ferdig med den sesongen 🙂
      ihvertfall: jeg har hørt at “suits” er dødsbra! på en måte som prison break liksom, med smarte advokater og kule ting! også vil jeg anbefale “the carrie diaries” – FY så rått! det er hun tyggisjenta fra charlie og sjokoladefabrikken som spiller hovedrollen, faktisk! 🙂 også er austin butler med (!!). da trenger jeg ikke si mere, hahah

    57. Du MÅ se Modern Family/En moderne familie! Jeg elsker både Prison Break, Frustrerte Fruer og Gossip Girl – så tror MF vil passe deg. Jeg lover deg, du kommer til å le så du griner!

    58. fantastisk fin mage!!
      vet du åssen type treningsprogram hun bruker? 🙂
      jeg trener masse selv, men sliter med ordentlig effektive mageøvelser, så supert om du kan svare 🙂

    59. Du burde se Weeds, Breaking Bad og Modern Family! Weeds er produsert(?) av den samme som lagde Orange is the new black 🙂

    60. serier jeg synes er veldig bra, som jeg ser på nå og som jeg vil anbefale på det sterkeste, er: vampire diaries og greys anatomyl! New girl er også veldig bra! 😀

    61. Pretty Little Liars, The Vampire Diaries og Skins er mine absolutt favoritt serier, anbefaler dem virkelig! 😉

    62. How I Met Your Mother er en syykt bra serie! 🙂 Man blir så glad i karakterene, den har akkurat min type humor og er rett og slett veldig fin og koselig. Episodene er heller ikke så veldig lange samtidig som det er hele 9 sesonger, noe jeg personlig syns er veldig bra! Har sikkert sett hver av episodene minst tre ganger, men blir aldri lei av å se på den serien:)

    63. Det kommer jo helt ann på hvilke typer serier du liker.. Jeg har vært syk i noen år, så har fått sett ganske mange og akkurat nå er mine favoritter:
      the 100
      Orphan black
      Suits
      Alias
      Nikita (denne var min favorittserie, og siste episode kom vel rett før jul eller noe. Men det er noe sånn som 5 sesonger eller noe.)
      Arrow
      Beauty and the beast (2012)
      og selvfølgelig pretty little liars.
      Keeping up with the Kardashians er jo også ganske underholdende da.
      The blacklist
      Criminal minds

    64. Herregud. Ikke bruk tiden din på Prison Break. Og i hvert fall ikke mye av det andre drittet som anbefales, som PLL (ja, søsteren min ser på, derfor jeg kan forkortelsen) og den serien med vampyrer. Siden du er kvinne så vil jeg anbefale Girls. God humor og flotte skuespillerprestasjoner. Alt som er produsert av HBO er egentlig verdt en titt. Nå i det siste har jo Game of Thrones blitt veldig stort, og det er også å anbefale. Med forbehold om at du liker drama med mye «politisk spill», blod og litt nakenhet. Flere nevner også Breaking Bad. Det virker ganske så kommersielt i utgangspunktet. Men der er det mye godteri for øyet, og hele serien oser kvalitet.

    65. the vampire diaries, white collar!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    66. Åå, mine favorittserier er absolutt Bones, The Vampire Diaries og American Horror Story! Alle er utrolig spennende og morsomme på hver sin måte <3

    67. heihei, du vet vel at det er fire sesonger av prison break? og at alle ligger på netflix. Jeg har også sett prison break og elsket det!!!:D:D:D noen andre bra serier er: The vampire diaries, er så bra! (du kommer til å bli hekte med en gang) så har vi white collar, med kjekke matt bomer! Weeds også utrolig morsomt og lost:D

    68. Orphan Black. Det beste jeg har sett til nå. Begynte på første sesong på fredag og er allerede på sesong to episode 5. Du kommer til å elske det. HEEELT ekstremt bra.

    69. Sons of anarchy, du som liker sjanger som prison break så vil du helt klart like det!:-) å vampire diaries og deres spinn off serie the originals

    70. pretty little liars, vampire diaries, the originals (spin-offen til vampire diaries, faktisk enda bedre serie!), suits, blue mountain state (genial serie), house of cards (hakket mer “seriøst”). er snart på siste episode av prison break og hjertet mitt knuser, haha 🙁

    71. pretty little liars er yndlingsserien min, det er en serie ALLE jenter burde se etter min mening!! anbefaler også true blood, sex and the city, the secret circle, house og greys anotomy 🙂

    72. Anbefaler Pretty Little Liars på det sterkeste! Du blir veldig lett hekta og det er en sinnsykt bra serie! Du kan se det på netflix eller en nettside. Feks: megashare, free-tv.online.com osv ..

    73. Du bare MÅ se Game of thrones !!!!!! Serien er hbo sin mest sette (mer en Sopranos) og det sier sitt! Når du først er kommet inn i den er den bare helt ubeskrivelig bra!!!

    74. DU MÅ SE GAME OF THRONES!!!! seriøst verdens beste serie, jeg trodde ikke jeg kom til å like den type sjanger men tenkte jeg skulle gi den en sjans ettersom jeg hadde hørt så mange prate om den. etter to-tre episoder var jeg helt hooked. jeg lover deg, begynner du å se det kommer du ikke til å angre. det er så sinnsykt spennende og det skjer så mye hele tiden, ikke et eneste kjedelig avsnitt. jeg har vanskelig for å tro at jeg kommer til å virkelig like en serie etter denne nå haha

    75. Hei 🙂
      Så kjekt at du besøker gymmet vårt, og skriver om det i tillegg 🙂
      Hvis du er interessert i CrossFit er vi også en gjeng som trener hver dag.
      Jeg er kun tilgjengelig på ettermiddag, men du kan gjerne spørre Nick (han er der fra 08-16) om du har noen spørsmål.
      Ha en fantastisk ferie videre!
      xxx

    76. Jeg har sett mye forskjellig, og jeg anbefaler: 90210 (den nyeste versjonen såklart) pretty little liars, the carrie diaries, dexter, the mentalist, grey’s anatomy, the lying game, happy endings, how met your mother, ravenswood (sideserie til pretty little liars) og blue mountain state!
      Litt forskjellige sjangre 🙂

    77. Hei Andrea! Har du vært på spar butikken i Arguineguin? den ligger rett ved veien gjennom sentrum. du ser den på venstre side hvis du kommer kjørende fra Puerto Rico. Der har de alle kjente matvaremerker, samtidig som de har endel norsk mat etter det jeg har sett. de skal ha santa maria taco produkter der også:) jeg fant det i fjor i alle fall:)

    78. Du burde se Under the dome, pretty little liears, frustrerte fruer og true blood!😍 Det er serier man blir hekta på! Under the dome har de bare laget en sesong av foreløbig , men alle de andre seriene er det flere sesonger 🙂 Men tror du at du kan legge ut et før og etter bilde av madicken?😊 syk kropp!

    79. Du burde begynne å se på Supernatural eller How I met your Mother! Begge to er på netflix, og man blir hekta med en gang:)

    80. hvis du vil se en bra serie som du lett kommer inn i og er veldig bra burde du prøve “Breaking Bad”. det er så gøy og veldig spennende! OBS. du blir fort hekta

    81. Du MÅ se “BREAKING BAD”!!!! Beste serien jeg har sett i hele mitt lange liv. Den er så spennende, og hver episode er som en sesongavslutning. Sitter meg hjertet i halsen hele tiden. Du har ikke noe valg, please se den!!!!

    82. Hva med sesong 4 av prison break? Og spille filmen? 🙂 Ellers må du få sett sons of anarchy!! 😀 døds gøy!!

    83. Devious maids! Tror ikke denne serien er så kjent i Norge, men det er samme produsent som frustrerte fruer + Eva Longoria som lager serien, så den anbefales 😀

    84. Du burde virkelig se The Carrie Diaries, den er helt fantastisk! 🙂 Kommer selfølgelig ann på hva slags smak du har på tv-serier, men det er sinnsykt mye fine klær å se på i serien, kjærlighet, vennskap og latter. Anbefaler den på det varmeste 🙂

    85. The o.c !!!!!
      Serien er ferdig så alle episoder er ute. har sett på den siden før jeg skjønte engelsk, og rakk og lese all tekst under, men den er bare helt fantastisk!! Kan virke litt kjedelig og “gammel” i begyndelsen, men er virkelig verdt det!

    86. Du må se Greek! Fantastisk serie som befinner seg på college! 🙂 Den har alt av drama, action og humor! Meget god serie!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg