UT Å SPISE

I dag var jeg og Madicken på Anfi og solte oss. Har blitt helt hektet på boken min nå, så timene fløy! Vanligvis kjeder jeg meg ganske fort om jeg bare hører på musikk, så derfor er det veeeldig deilig med en god bok! Nå har vi dusjet og fikset oss, og skal ut å spise biff. Har ikke spist det på lenge nå, gleder meg! Vi skal spise på Anfi, på en resturant som heter Bella Pasta. Biffen der er helt syk ♥ Ellers har jeg sminket meg bittelitt annerledes i dag, ser dere det? Bruker vanligvis max 10 min, men i dag ville jeg teste ut litt forskjellig og bruke litt lenger tid. Har blant annet prøvd å konturere frem litt kinnben, ser dere det? Haha.. Gøy å teste ut nye sminkemetoder, har kjempelyst til å bli flinkere på sminke! Vet det er masse bra turtorials på youtube anngående alt av sminkemetoder, så det skal jeg begynne å se litt på :) Her har dere dagens antrekk:

Topp fra Tobi og shorts fra Runwaydreamz. Ønsker dere en fortsatt fin mandag og den beste starten på en ny uke! Forresten, kunne dere vært snille og stemme på Bjørn-Erik i konkurransen om Høyers nye modell? Han ligger godt ann og det er siste sjangse for å stemme i kveld. Han fortjener virkelig å vinne, fineste bestevennen min! Dere kan gjøre det HER :)

35 kommentarer

Siste innlegg