Pringles konkurranse

// Annonse

Heihei alle fine lesere!

Først må jeg bare si tusen takk for alle hyggelige kommentarer på forrige innlegg, ble veldig glad for at så mange satte pris på det ♥ Ellers har jeg fått mulighet til å arrangere en super konkurranse til dere på vegne av Pringles! 5 vinnere vil få to premium festivalpass til Findings festival 22. august på Bislett stadion (her er det forresten 20 års aldersgrense). Dette er en superbra premie, kunne virkelig tenkt meg å dra dit selv, virker så gøy! Premiumbilettene er også veldig dyre, koster 1000 kr per stk. Findings festival er en dagsfestival som starter kl 12.00 og det kommer flere fantastiske artister! Noen av artistene som kommer er Avicii, Icona Pop, Klingande, Steve Angello, Lemaitre og Kygo. Kan tenke meg at det blir en fantastisk dag, med superbra live musikk og uslåelig stemning :) 

Det eneste du må gjøre for å være med i trekiningen er å poste et bilde på instagram, twitter eller facebook med hashtaggen #PringlesiParken. Det kan være et bilde av hva som helst, det eneste er at hashtagen skal være med! Vinnerene trekkes tilfeldig, dermed vil vinnersjansene øke med hvor mange innlegg man poster. Derfor er det kjempesmart å legge ved denne hashtaggen så mange ganger som mulig! I tilegg til festivalbilettene vinner også 15 stk en Pringleshøytaler hver (også dere under 18 år kan vinne denne premien). Håper mange ønsker å delta, det anbefaler jeg virkelig. Bare å poste en liten hashtag- så er du med i trekiningen av en kjempehyggelig premie å ta med en venn på :)

26 kommentarer

Siste innlegg