Lykkelig slutt

Heihei alle flotte!

Nå var det lenge siden, skal love dere at det klør i fingrene etter å blogge. Har skjedd mye siden sist! Vi fikk vite at det var en norsk familie som er på ferie her nede som hadde veldig lyst til å adoptere Roxy. I går møtte vi tilfeldigvis på mannen i familien da vi var ute på tur og lot dem få passe på henne i går kveld, slik at de fikk blitt litt kjent. Denne familien bor i Oslo, datteren leser bloggen min og de er utrolig hyggelige! Vi fikk som dere skjønner møtt alle 3 i går kveld da vi skulle hente henne og jeg fikk en veldig god følelse i hele meg anngående at de tar Roxy. Masse kjærlighet og hun var sterkt ønsket, det var godt å se. Vi skulle jo egentlig aldri ha henne selv, bare midlertidig, til hun fikk en ny familie. Men som dere vet så var jeg skeptisk til at bare en hvem som helst skulle ha henne og selvfølgelig at hun kanskje måtte tilbake på shelteret når vi skulle hjem. Derfor bestemte jeg meg jo for å ta henne, slik at jeg kunne fly henne med meg hjem til Norge og finne et hjem. Har jo som sagt blitt kontaktet av flere blogglesere allerede som kunne tenke seg å adoptere henne, så jeg visste at det ikke ville bli vanskelig. Men heldigvis var nå denne fine familien her nede og ville så gjerne ta Roxy nå, så da slapp jo jeg en god del arbeid ved å ta henne hjem selv! Vi sa hade til lille gullet vårt istad og nå har hun fått sit “forever home”. Hun flyr hjem til Oslo på lørdag med dem og jeg ønsker de og Roxy masse lykke til. Håper jeg får lov til å passe henne en dag i fremtiden, vi bor jo i samme by ♥ Så ja, historien endte veldig godt og jeg er veldig glad på hennes vegne. Selvfølgelig var det trist å levere henne, men det var deffinitivt best. Alt jeg ønsket var at hun skulle få et fint liv til tross for fortiden og det får hun nå!

Siden vi hadde “barnefri” i går kveld, utnyttet vi muligheten til å dra ut og spise middag. Ble indisk som vanlig! Taj Palace har verdens beste indisk og skuffer aldri. Er som jeg har nevnt før dårlig med gode resturanter rundt her vi bor, så da blir det mye av det samme! Ellers er det bare 2 dager til jeg skal hjem nå, tiden går såå fort. Må si jeg gleder meg veldig. Allerede på torsdag (dagen etter jeg kommer hjem) drar vi på hytta og det blir sååå deilig. Og når jeg lander på Gardermoen blir jeg hentet av familien og Mollsy, gjett om det blir koselig!! Savner den lille bebisen der så altfor mye, gjør vondt i hjertet bare å se på bilder av henne, haha. Her har dere litt bilder fra i går:

Ahh.. ♥

Slik så jeg ut i går:

Topp fra Zara // Shorts fra Tobi // Ring fra Rikke Harsheim // Clutch fra Primark ♥

50 kommentarer

Siste innlegg