Sommeridyll

Hei!

Kom hjem til Norge natt til torsdag og torsdagen gikk i et kjør. For det første sov jeg bare 3 timer, før jeg måtte tidlig opp til legetime. Har nemlig fått UVI (igjen), yeey. Etter legen var det rett til byen med mams for å dra på møte med skatteetaten og så ble jeg hentet av Henriette da jeg kom hjem fra møtet. Etter å ha vært med Henri dro jeg tilbake til byen igjen for å sette på vipper, fikse negler og bryn. SÅ ble jeg hentet av familien og tok turen rett til hytta i Sverige. Gjett om jeg var sliten i går? Haha, var fantastisk å få sovet ut i dag. Ellers har mine kjære tvillingsøsken bursdag i dag, så gratulerer masse med dagen til verdens beste bror og søster ♥ Blir deilig middag og gaver i dag, og i morgen kommer masse familie på selskap her. Gleder meg veldig til å få sett alle sammen igjen! I dag var det nydelig vær her i Sverige, så både vi og doggsa har badet og kost oss i solen. Er så fantastisk deilig, rolig og idyllisk her på hytta, vi har det så hyggelig. Er herlig å være med familien igjen og ikke minst nyte en nordisk sommer. Ingenting slår vel egentlig det? :) 


Deilig å våkne opp til ferdig frokostbord i finværet ♥

Hihi, søte fine Shandie! Lenge siden hun har vært på bloggen nå. Lille begynner å bli gammel, hun er 12 og et halvt år. Håper hun er med oss i mange år til ♥

Hundene var så varme at det å få badet litt var deilig! Er så rart hvordan hunder alltid blir helt gærne etter å ha badet, løper rundt og leker, ruller i gresset osv. Supersøtt. Ellers fikk jeg SÅ sjokk da jeg møtte Molly igjen etter Spania, hun er så syyykt liten. Jeg er jo vant til Roxy som er en ganske stor hund (hvertfall i forhold til denne bebsen), så det var så merkelig å møte Molly. Det bittelille fjeset og den bittelille tungen, haha ♥ Vi snakkes snart alle sammen, håper dere også nyter sommeren! :) 

16 kommentarer

Siste innlegg