SPORTY

15.07.2014 - 13:00 27 kommentarer

God morgen alle fine ♥

I dag har jeg hatt en sprek start på dagen, var oppe allerede kl 9! Først var det grønnsaksjuice og to knekkebrød til frokost, så på trening med bror. Har nemlig avtale med Fanny i dag, så da var det greit å få gjort ferdig treningsøkten litt tidlig. Elsker å trene med gutter (rettelse: bror og kjæreste), føler jeg lærer masse nytt anngående styrkeøvelser. Blir liksom litt andre ting enn de typiske "jenteøvelsene" jeg pleier å ta. Kjørte 7 km kardio, bryst, mage og rygg i dag- veldig fornøyd! Nå har jeg akkurat kommet ut av dusjen og er klar for å møte Fannybaben. Er over en måned siden jeg så henne nå! Dere husker kanskje de terrassebildene i den lille "tingen" alle synes var så koselig? Isåfall, ja det var sist vi så hverandre- lenge siden! Gleder meg veeldig til en god klem og masse snakking med bestissen min. Skal huske på å ta med kamera så det får blitt litt bloggings i kveld også :) 

Verdens beste og snilleste bror ♥♥♥ LOVE YOU



♥Svett hår♥



Elsker denne mageøvelsen! Klarer dere å skjønne hva man gjør utifra bildene? Man drar liksom bena til seg rullende på ballen og så helt ut igjen, frem og tilbake så lenge du orker. Ellers kan man ta feks 10 ganger frem og tilbake, så ligge 10 sekunder helt rett som i planke og så frem og tilbake igjen osv. Jeg er ikke god på å forklare treningsøvelser skriftlig men håper dere fortsto litt. Denne øvelsen tar magen så syyykt bra, den er min favoritt sammen med roterende planke. Vi snakkes senere, håper dere har det fint i ferien :)

27 kommentarer

Aaliyah

15.07.2014 kl.13:01

fin blogg

Emily

15.07.2014 kl.13:33

Good job!

moda

15.07.2014 kl.14:37

Så sporty og fint !

Ingrid

15.07.2014 kl.14:59

Så flink du er! Elsker den siste øvelsen også, i starten sleit jeg litt med å holde balangsen og falt av ballen - Ja, SÅ dårlig balangse har jeg, hahaha! :D

Nicole

15.07.2014 kl.15:01

Kos deg masse med F! Alltid hyggelig å se igjen veninner en ikke har sett på lenge :)

http://bynicolel.com

May Lærke Vang Sybrandt

15.07.2014 kl.15:36

Flink ! :D

15.07.2014 kl.15:39

Er broren din vegetarianer? :-)

Andrea Badendyck

15.07.2014 kl.15:42

Ingrid: Hahaha ja det er faktisk litt vanskelig :D

Andrea Badendyck

15.07.2014 kl.15:42

Anonym: jupp :)

15.07.2014 kl.15:50

De nederste bildene tok du kun med for å vise rævva di. Newsflash, alle får sånne rumpe når kroppen er i den vinkeln.

Eva

15.07.2014 kl.16:19

Stå på :)

Sara

15.07.2014 kl.16:23

Elsker bloggen din! Du er så motiverende og du virker så jordnær! Stå på med treningen, og husk; slow progress is better than no progress! Min favoritt når det gjelder rumpe og generelt muskler :)

Ingrid

15.07.2014 kl.17:06

Ja, helt enig! Og det værste var at det var på en sånn "time" hvor vi hadde sirkeltrening med mange andre (og de var ganske godt ttrente)... så kommer jeg da, og det eneste jeg gjør er å skli på magen framover og faller på gulvet hahaha :D

Nora

15.07.2014 kl.17:38

Flink du er!

Trener du på fresh fitness?

minlangehistorie

15.07.2014 kl.18:22

så flink du er :) sprek altså :D

Silje

15.07.2014 kl.18:25

Eller så tok hun bildene for å faktisk vise hva øvelsen går ut på. Tosk

michaela

15.07.2014 kl.18:43

hvor mange kilo og repetisjoner kjører du med nedtrekk? :)

Fin blogg, gleder meg over hvor mye du elsker dyr!

DIMAN DILIR

15.07.2014 kl.19:28

sjukt fin!

15.07.2014 kl.20:17

Den siste øvelsen er også veldig bra på slynger, men lettere å justere så man får rett rygg og får utført den mer "riktig"/effektivt :) Men ball er vel bedre hvis man skal trene balanse

Lene

15.07.2014 kl.23:02

Hei Andrea,

Jeg søkte etter viggae cardigan fra by malene birger på nettet, og din blogg dukket opp....:)

Det er vel ingen sjanse for at du vil selge din?

Takk for svar!

Siri

15.07.2014 kl.23:06

Ikke bruk leggene på ballen, men mer føttene/anklene. Og selvfølgelig ned med rumpa, rett rygg. Da blir det riktig ;)

stianogjennysin

15.07.2014 kl.23:19

stianogjennysin.blogg.no

kristina

16.07.2014 kl.02:06

prøv å bruk en ball som er et hakk mindre, og ha anklene på ballen, og ikke leggene. Dette gjør øvelsen mer effektiv i tilleg til at slik du gjør det nå, får du alt for stor svai i ryggen, noe som er skadefremkallende.

Jasmin Eileen Stafseth

18.07.2014 kl.23:56

Så det var du som satt vedsiden av meg på t-banen i går! Var usikker så pirket ikke borti deg, hehe først og fremst fordi du hørte på høy musikk da, og mest sansynlig var sliten! Håper jeg ser deg igjen, fordi det hadde vært så utrolig koselig å prate med deg, du virker så utrolig søt og jordnær <3
Så flink du er da! :-D

25.07.2014 kl.13:33

Drar du på treningssenter bare for å ta bilder av deg selv??

Giselle

02.03.2016 kl.16:07

Andrea,

What camera are you using ?

Love your blog!

- Giselle

Skriv en ny kommentar

hits