SPORTY

God morgen alle fine ♥

I dag har jeg hatt en sprek start på dagen, var oppe allerede kl 9! Først var det grønnsaksjuice og to knekkebrød til frokost, så på trening med bror. Har nemlig avtale med Fanny i dag, så da var det greit å få gjort ferdig treningsøkten litt tidlig. Elsker å trene med gutter (rettelse: bror og kjæreste), føler jeg lærer masse nytt anngående styrkeøvelser. Blir liksom litt andre ting enn de typiske “jenteøvelsene” jeg pleier å ta. Kjørte 7 km kardio, bryst, mage og rygg i dag- veldig fornøyd! Nå har jeg akkurat kommet ut av dusjen og er klar for å møte Fannybaben. Er over en måned siden jeg så henne nå! Dere husker kanskje de terrassebildene i den lille “tingen” alle synes var så koselig? Isåfall, ja det var sist vi så hverandre- lenge siden! Gleder meg veeldig til en god klem og masse snakking med bestissen min. Skal huske på å ta med kamera så det får blitt litt bloggings i kveld også :) 

Verdens beste og snilleste bror ♥♥♥ LOVE YOU

♥Svett hår♥

Elsker denne mageøvelsen! Klarer dere å skjønne hva man gjør utifra bildene? Man drar liksom bena til seg rullende på ballen og så helt ut igjen, frem og tilbake så lenge du orker. Ellers kan man ta feks 10 ganger frem og tilbake, så ligge 10 sekunder helt rett som i planke og så frem og tilbake igjen osv. Jeg er ikke god på å forklare treningsøvelser skriftlig men håper dere fortsto litt. Denne øvelsen tar magen så syyykt bra, den er min favoritt sammen med roterende planke. Vi snakkes senere, håper dere har det fint i ferien :)

27 kommentarer

Siste innlegg