TUSENFRYD

Åh, for en herlig dag det var i dag! Jeg, Fanny, Madicken og veninnen hennes Anja dro på Tusenfryd. Var der jo på russens dag, men da var det så stappfullt at vi bare tok en karusell før vi dro hjem. Tror faktisk ikke jeg har hatt en sånn her Tusenfryd-dag på kanskje 3 år, så var veldig koselig og gøy. Husker så godt hvor stas Tusenfryd var da jeg var yngre, var vel ikke noe som kunne gjøre meg mer lykkelig enn en dag der. Sikkert fler som hadde det sånn? Det var hvertfall strålende vær i dag og ikke så altfor mange mennesker, da kunne vel ikke dagen bli annet enn bra. Vi fikk tatt alle de “beste” karusellene og ja, det var veldig veldig gøy! Har kjempelyst til å dra dit med kjæresten også en gang, føler det hadde vært en koselig og morsom ting å gjøre med kjæresten sin ♥ Nå skal jeg straks hoppe til sengs og i morgen tenker jeg å gjøre ingen verdens ting. Har lyst til å ha en liten “bloggdag”, slik at jeg bla. kan få vist dere de nye klærne fra Nelly som jeg hentet da jeg kom hjem fra Spania :)

Fler som har vært på Tusenfryd i sommer?

42 kommentarer

Siste innlegg