LØRDAG

Heihei mine fine ♥

Hittils vil jeg si jeg har hatt en veldig deilig lørdag. Dagen startet med at jeg ble vekket av hundene som fikk bjeffe-utbrudd rundt halv 12 (ikke så hyggelig måte å våkne på, nei). Hadde egentlig tenkt til å legge meg igjen, men siden solen skinte så fint ute og klokken var jo egentlig for mye allerede, så da sto jeg like gjerne opp. La meg ut på terassen for å sole meg og det var sååå varmt! Glemmer at man faktisk kan sole seg i Norge også, solen tok kjempebra og fort. Så nå er jeg forhåpentligvis bittelitt brunere enn jeg var i går, haha. Ellers tok jeg et lite “minispa” for meg selv etter solingen. Jeg bleket tennene og tok i hårkur og masse olje i håret. Satt med det i ca 30 min og håret ble superdeilig etter at jeg hadde vasket det ut. Klippet også tuppene litt, haha! Elsker å gjøre sånne ting for meg selv, men vanligvis er det noe jeg gjør om kvelden/natten. Siden det har jeg egentlig bare slappet av og straks skal jeg være litt sosial. Bjørnis kom hjem fra Spania i går, så han skal hente meg nå og så kjører vi til huset til Fanny på Ingierstrand. Der skal vi lage middag og bare kose oss! Har ikke sett min kjære Benny på 1 mnd og nesten 3 uker, så det blir fantastisk koselig :)

Topp fra Tobi // Bukse fra Zara

Håper dere får en fin lørdagskveld, hvor enn i verden dere befinner dere ♥

12 kommentarer

Siste innlegg