GRAN CANARIA

Hei!

Jeg hadde verdens beste flytur ned til Gran Canaria. Jeg flydde ned med Thomas Cook, som jeg egentlig synes er det diggeste flyselskapet. Flyene er mye større enn feks SAS og Norwegian + at man kan få så mange tepper og puter man vil. Sistnevnte er kanskje det jeg liker best, haha. Jeg var superheldig denne gangen for flyet var ikke halvfullt en gang, noe som gjorde at jeg fikk meg en 4’er rad med seter for meg selv. Gjorde istand den deiligste sengen med masse tepper og puter, og sov så og si hele veien. Flyturen er jo på nesten 6 timer, så å få sove bort denne kjedelige tiden, var helt fantastisk. 

Ellers koser jeg med masse med min fine kjæreste. Var så deilig å endelig se han igjen, sovne med han og våkne opp med han! Nå er jeg superlykkelig og har det veldig, veldig bra ♥ 

Dagens! Topp fra Brandy Melville // Shorts fra Runwaydreamz // Klokke fra Triwa HER // Sko fra Nelly HER (annonselenker)

27 kommentarer

Siste innlegg