En annerledes dag på Gran Canaria

Heiii!

Jeg hadde helt glemt å blogge om da jeg var i Maspalomas for å surfe. Det var vel på lørdag og jeg dro sammen med en veninne av meg som heter Vilde. Hun hadde alt av surfe-utstyr og har surfet i mange år, så om jeg ville være med var det vel ikke akkurat noe tvil på. Syntes jo det var SÅ gøy å surfe i Portugal, så nå hadde jeg en perfekt mulighet til å få lekt meg litt i vannet. Jeg og kjæresten gjør jo absolutt ingenting nytt eller spennende her nede, så det var veldig deilig med en annerledes dag. Vi hadde det utrolig gøy på lørdag! Her har dere litt bilder:

For å komme oss til stranden måtte vi gå et stykke gjennom ørkenen. Husker dere jeg tok noen bilder her i vinter? Synes det er SÅÅ kult med ørken, blir like imponert hver gang jeg er der, haha. 

Ready for surfing!!

Vilde hadde go-pro, så da fikk hun tatt noen kule vann-bilder av meg:

Haha, morroo!! Var så deilig å være i vannet og på brettet igjen, jeg elsker det :) 

19 kommentarer

Siste innlegg