Saturday

Hei dere!

I kveld tok vi en liten tur på en ny indisk resturant som vi har oppdaget her nede. Den ligger på Amadores og har den fineste utsikten ♥ Nå er det bare 4 dager til vi drar hjem, rart å tenke på! Merkelig hvordan tiden går så fort, har faktisk snart vært her i en mnd allerede.. Det føles virkelig ikke sånn! Men nå er det jo sånn med alt annet også, føles blant annet ut som det ikke er lenge siden jul, men herregud- det er liksom 4 mnd til julaften i morgen. Hvor sykt er ikke DET? Da jeg var liten gikk alltid tiden så sakte og jeg gledet meg sånn til å bli eldre, men nå synes jeg tiden bare løper fra meg. I januar blir jeg 20 år, jeg som “nettop” var 15. Haha! Jeg og vennene mine snakker om det heletiden, er så rart. Noen som er enige?

Ser det ikke koselig ut? Gran Canaria er faktisk ganske så fint, så lenge du ikke står midt på jumbo-senteret i Playa Del Ingles eller er på Puerto Rico senteret. Da kan jeg love dere at dere ikke hadde blitt så imponert, haha. Harry, skittent og turisifisert til 1000. Heldigvis har Gran Canaria flere perler, ellers hadde jeg nok aldri holdt ut her. I kveld skal vi ha en ordentlig kosekveld og leie film. Vi tenkte å se “The other woman”, noen av dere som har sett den? Den ser veldig bra og morsom ut, litt sånn type film som jeg liker :)

Her har dere kveldens ♥ Genser fra American Vintage // Shorts fra Zara // Sko og clutch fra Michael Kors // Solbriller fra Céline // Armbånd fra Hermès // Klokke fra Triwa (annonselenker)

29 kommentarer

Siste innlegg