Søndagstips

Hei alle fine!

I dag har vi vært på stranden og kost oss i solen. Soler meg faktisk ganske lite her nede (rett og slett fordi jeg har blitt ekstremt lei, haha), men nå vil jeg gjerne få så mye farge som mulig de siste 3 dagene her. Vet været i Oslo har vært veldig dårlig og høsten smyger seg innpå, så regner med at det ikke blir noe mer utesoling i Oslo før neste sommer. Nå har jeg akkurat kommet ut av dusjen og vi skal straks dra til en kompis på grilling, men før det ville jeg gjerne dele et lite søndagstips med dere ♥

Jeg er fullstendig avhengig av å ha noe på leppene og det har jeg vært i mange år. Noen av dere husker kanskje tiden hvor jeg kun brukte den mørkerosa Loreal leppestiften? Haha.. De siste årene har jeg kun brukt lipgloss/lipbalm og den siste tiden har jeg fått en ting for nude lips. Så nå har jeg funnet en helt fantastisk, ny favoritt lipgloss fra Clarins. Denne har jeg sett at mange bruker, men av en eller annen grunn har jeg ikke fått testet den ut før nå nylig. Skjønner at denne er veldig populær, for en bedre lipgloss tror jeg aldri jeg har hatt! Den er veldig deilig å påføre pga en myk “pute” på tuppen og lipglossen finnes ikke klissete. Lite er værre enn klissete lipglosser som fester seg i håret når det blåser ute, eller hva? Denne er rett og slett så myk og deilig å ha på + at de finnes i noen helt nydelige nyanser :) Her har dere mine to favoritter:

Som dere ser er disse fargene veldig like, den ene er bare litt lysere rosa enn den andre. Resultatet blir ganske så likt og begge gir deg nude lips. Fargene jeg har er nr 4 (den lyseste) og nr 3. Anbefaler virkelig alle å prøve ut denne lipglossen, dere kommer til å elske den! Tror prisen ligger på rundt 180 kr og dere finner den på Taxfree og de fleste kosmetikkbutikker. Elsker å finne slike gull-produkter som blir favoritter, denne kommer jeg nok ikke til å bytte ut på lang tid ♥

Fler som bruker eller har prøvd Clarins lipglossen?

37 kommentarer

Siste innlegg