Siste dagen

Hei!

I dag er siste dagen her nede og hittils har jeg ikke fått gjort så mye mer enn å slikke litt sol. Skulle liksom sole meg kjeeeempelenge i dag, men etter 2 timer var jeg superlei så da gikk jeg inn igjen. Haha, håpløst. Men herregud, fargen går jo så og si bort med en gang uansett og personlig ender jeg nesten alltid opp med å flasse etter en sydentur. Så kanskje det er like greit! Resten av dagen skal gå til rydding, vasking og pakking.

Ellers fant jeg ut noe skikkelig kjipt istad.. Vi bestillte hjemreisen vår på ving og da vi skulle velge bagasje så kunne man bare velge enten 1 kolli eller ingen bagasje. Vi reiste ned med 2 kofferter hver, så da trenger vi selvfølgelig det hjem også. Jeg måtte jo bestille, så da bestillte jeg 1 kolli hver som var det meste og tenkte at jeg ringer Ving senere og hører hvordan vi får fikset to bagasjer hver. Men selvføøølgelig er jo jeg en person som gjør alt i siste liten, så da ringte jeg ving istad (altså dagen før) for å høre om å hvordan jeg kan få bestille to kofferter til. Det gikk visst ikke, men om jeg hadde ringt 4 dager i forveien hadde jeg kunne fått halv pris på overvekten. Typisk! Overvekten ligger visst på 8 euro pr kilo, altså blir en ekstra koffert med 20 kilo nesten 1500 kr. Det er DYRT. Når skal jeg lære å ikke utsette ting… Så nå må jeg prøve å pakke litt smart, fylle opp i håndbagasjen og kanskje ha på meg ti lag med klær i morgen. Hehe, neida.. Finner det vel ut! Sånn er det bare, nok en lærepenge.

Solbrillene mine finner dere HER (adlink). De er så fine, jeg digger dem! Ellers er toppen min fra Zara og klokken fra Triwa.

Tok en liten avskjedsmiddag i går på favorittresturanten vår på Anfi! Superdeilig ♥ Mange har spurt om treningen og kostholdet her nede på Gran Canaria, og synes ikke det har vært mye av det her på bloggen. Planen var jo å trene masse og spise sunt, men det var ikke like enkelt alikevell, haha. Det er et eller annet med det å være nede i varmen, jeg får BARE lyst på usunn mat og har ekstremt dårlige vaner som ikke eksisterer hjemme. Treningssenteret var en 5-10 minutters taxitur unna og det ble vi rett og slett for late for. Er det mulig? Så nei, det ble virkelig ikke som planlagt. Jeg spiser pizza, sjokolade, chips osv HVER dag… Hahah. Er faktisk ikke så lett å spise sunt her nede heller, for de har jo ikke de varene jeg er vant til når jeg er i Norge. Vet liksom ikke hva feks cottage cheese heter på spansk, eller om de har det i det heletatt. De på matbutikken kan jo ikke engelsk heller, så det er ikke så veldig lett. Blir godt å komme hjem, merker fettet sakte men sikkert smyger seg innpå… Nå er jeg klar for å stramme opp kroppen litt igjen og spise masse sunt! Broren min har gåt til innkjøp av en juicer og den er jeg sikker på kommer til å bli mye brukt. Elsker å kunne drikke grønsakene mine og grønsaker er virkelig noe kroppen min trenger nå.. Har vel kanskje spist en grønsak på 1 mnd, haha, huff. Velvel, ble mye skravling i dette innlegget, så jeg får vel avslutte nå. Gleder meg hvertfall veldig til å komme hjem til venner, familie, voffser og vanlig kosthold igjen. Det skal bli godt! Vi snakkes hjemme- verdens beste lesere :) 

40 kommentarer
    1. Hva med å sende ting i esker i posten?? vet at det også er litt dyrt, men ikke på nærheten av det! Når jeg fikk masse greier tilsendt fra norge til vertsfamilien min i USA, så betalte vi for en boks, og kunne fylle den med så mye vi ville. Betalte kanskje sånn 500? den var ikke såå liten heller, får fint plass til en del klær i den. Bare at det kan ta litt tid før den dukker opp på døren i norge 🙂

    2. Spanish Movie 2014 – Boney M – Gotta Go Home ♪ ♫ ♩ ♬
      I neste gang du kommer til Spania, må du vite Madrid. Jeg kan ikke tro at du drakk som ølkrus, før du tar det store pizza. Hay Diet: http://www.diet.com/g/hay-diet
      At du har en god tur.

    3. Amalie: Kan ikke si akkurat når, men tenker å spille den inn så fort som mulig når jeg er hjemme. Ville ha bittelitt avstand mellom videobloggene i og med at jeg egentlig aldri har det, hehe 😀

    4. Helt latterlig hvordan du hele tiden “lover” at ting skal skje. “nå skal jeg begynne å trene og bli veldig treningsflink”, dummeste jeg har hørt. Unnskyldninger heeeeele tiden. Dette var bare et eksempel. Slutt å blogg, boikot av bloggen din

    5. What is your favorite:
      -make-up remover
      -face cream
      -lip balm?
      Do you use self-tanning in winter?
      What color you use your Bobbi Brown skin foundation in winter? Honey 5?
      I wish that you could do post about you beauty products what you use!
      Sorry my bad english!! xx

    6. What is your favorite:
      – lip balm
      – face cream
      – make-up remover?
      Do you use self-tanning in winter?
      What color you use your Bobbi Brown Skin foundation in winter? Honey 5?
      I wish that you could do post about your beauty products!
      Sorry my bad english!! xx

    7. Håper du får tid til å blogge mer også når du kommer hjem:)) Ikke ment som kritikk, vet du har et liv utenom bloggen haha. Også lurte jeg litt på hva som skjedde med baderommet som ble rasert av den stakkars, søte fosterhunden? For en uheldig hendelse. Men ble litt nysgjerrig på hva som skjedde, måtte dere betale for ødeleggelsene? Ble det dyrt? Ble huseier sinna?

    8. Håper dere hadde en fin siste dag 🙂 jobber med å få med meg mamma nedover til syden nå jeg 🙂 har lysten på sol og varme 🙂 god tur hjem da!

    9. Haha morsomt når folk kommenterer at du sa du skulle begynne trene igjen. Det er ikke bare bare å bo med kjæresten på et feriested OG trene og være sunn! Har holdt på litt sånn selv i sommer jeg, haha 🙂

    10. Hei Andrea! 🙂 Jeg lurer på en ting. Betalte du noe moms/toll eller noe avgifter når du kjøpte chanel veska di i utlandet ?Hvis du gjorde det, måtte du betale det der i utlandet eller når du kom til Norge? Jeg har veldig lyst å kjøpe en chanel veske, men jeg lurer på om jeg må betale veldig mye ekstra?

    11. huff da det var da dessverre årets ulykke, men får håpe at dere får fikset det.
      skjønner at to timers soling er kjedelig.
      God tur hjem ihvertfall da.

    12. Hei!
      Grunnen til at du flasser av, er at du slutter å bruke aftersun etter at du er kommet hjem til Norge. Hvis du fortsetter å smøre deg med aftersun i 1-2 uker etter at du er kommet hjem, så slipper du å flasse. Viktig å fortsette å gi fuktighet til huden selv etter en er kommet hjem!

    13. Heisann 😀
      Kan du fortelle litt mer om russerutstyret du brukte russetiden? Kan du vise russebuken og fortelle noe om størrelsene osv? 🙂

    14. Heihei :-))
      Jeg har et spm til deg, jeg tenkte å kjøpe meg tre real techniques koster å jeg er litt(veldig) usikker på hvilke koster jeg skal kjøpe. Hvilke tre anbefaler du?:-) jeg tenker ikke å kjøpe en pakke, men tre individuelle koster.
      Du har forresten en veldig fin blogg(og VELDIG fint navn;-)) På forhånd; Tusen tak:-)

    15. Hvor mange ganger har du ikke sagt at du skal bli sunn og trene mye??? i flere år!!! så varer det kanskje i en mnd eller to, og du får lagt ut bilde av den øøørlille forskjellen på magen din. Slutt og lov ting.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg