HJEMMEEE

Hola!

Ah, endelig er jeg hjemme i Oslo. Flyturen var lang og kjip + at kofferten til kjæresten ikke kom. Veldig typisk etter en lang reise når man er slitne og bare vil hjem.. Heldigvis ordnet det seg og jeg ble hentet på Gardermoen av paps, Madicken og Molly. Var så sliten da jeg kom hjem, tok faktisk 10 timer fra vi dro fra leiligheten i GC til jeg var hjemme. I dag fikk jeg sovet ut og dro rett til byen for lunchdate på Olivia med Elena. Har ikke sett henne på sykt lenge nå, så det var utrolig hyggelig! Elsker at jeg har venner hvor vi ikke kan se hverandre på flere måneder, men fortsatt er alt det samme og samtalene går i ett kjør. Er så koselig ♥ Desverre flytter Elena til New York på søndag, men heldigvis så ser jeg henne om ikke så altfor lenge. Jeg, Henriette og kanskje Fanny skal nemlig til NY i oktober. Da får vi besøkt både Bjørnis og Elena, så det gleder jeg meg skikkelig til! De er så heldige som skal bo i New York, det er virkelig noe jeg har lyst til selv en gang :)

Ser det ikke godt ut? Det var det! Mozarella i salaten var bare helt nydelig ♥ 

 

Fine Elenapena ♥

-todays-

Topp og skjorte fra Brandy Melville // Shorts fra Levis // Veske og solbriller fra Céline


Nå skal jeg få pakket ut av mine to, stappfulle kofferter.. Dritt, men må gjøres. Etter det blir det grilling med familien, akkurat som det var siste gangen hjemme. Må jo nyte at det fortsatt er sommer i Oslo og i dag er det strålende vær! Skal også få hentet en liten Nelly pakke på posten som jeg skal vise dere enten i kveld eller i morgen. Ser dere forresten at jeg har byttet tilbake til et gammelt design? Har vært så lei av det jeg har hatt nå, så følte for en forandring. Hva synes dere? Skal prøve å få fikset et helt nytt et snart, men dette får holde så lenge. Snakkes senere dere!!♥

37 kommentarer

Siste innlegg