En magisk opplevelse

Hei dere!

Herregud, for en utrolig nydelig opplevelse vi fikk være med på i dag. Vi besøkte en barneskole ved navn Thabakhibidu, som ligger rett i nærheten. Vi hadde med masse godteri og leker som vi skulle få gi ut. Dette er kanskje noe av det fineste jeg har vært med på, ble virkelig SÅ rørt! Barna smilte fra øre til øre og var rett og slett bare overlykkelige over noe som egentlig er ganske lite. Regner med at vi ikke hadde fått den samme reaksjonen om vi hadde gjort dette på en barneskole i Norge, for å si det sånn.. Er skikkelig glad for at jeg fikk være med på dette, det satt seg virkelig dypt inn i hjertet mitt. Etter i dag ble jeg helt sikker på at jeg skal dra ned til Afrika en annen gang for å jobbe som frivillig på feks et barnehjem. Da kunne jeg tatt med masse klær, leker og andre ting og fått hjulpet noen som virkelig trenger det direkte. Vet Goxplore som vi reiser med nå har flere prosjekter på barnehjem, så det SKAL jeg få til. Ah, de smilene vi fikk i dag kan virkelig ikke beskrives med ord. Det var helt fantastisk ♥


Se den søte jenta på fanget mitt med nytt halsekjede og godteri i hånda.. Smelt! Nå er det kosetid med løvene, vi snakkes i morgen

:)

21 kommentarer

Siste innlegg