Løvenuss

Holaaa!

I dag har jeg virkelig hatt verdens kjedeligste dag, haha.. For det første er jeg jo som sagt superloner og for det andre fikk vi ikke nett før nå. Altså en hel dag uten internett eller venner, lol. Har vært litt med bebissene og hatt photoshoot av noen voksne, amerikanske frivillige som er her, fordi de syntes bildene jeg tar blir så fine. Koselig! Ellers har dagen gått i å spille jellysplash og se på The Carrie diaries, noen andre som ser på det? Synes egentlig ikke det er sånn sinnsykt bra, men er absolutt en grei underholdning. Heldigvis kommer de andre jentene allerede i 1-tiden i morgen, så da blir det forhåpentligvis endel morsommere her. I går kveld var vi invitert til en av nabogårdene her for middag og litt (mye) alkohol, og det var deilig med en liten adspredelse i hverdagen. Hadde det veldig morro til tross for at selskapet mitt var på 40+, haha. Han mannen vi var hos hadde det sykeste huset noensinne, i skikkelig afrikansk stil. Aldri sett noe lignende før- håper jeg får mulighet til å vise dere det en annen gang! Ellers blir alle her blir så nyskjerrige når de hører jeg er en blogger, for de aaaner jo ikke hva i all verden det kan være. Ikke at de skjønner så mye mer når jeg prøver å forklare heller, haha. Nå skal jeg prøve å få sovnet og krysser alle fingre og tær for at morgendagen blir litt mer spennende. Skal ikke mye til akkurat! Her er noen nusselige bilder fra i dag:

Elsker å mate disse små bebissene med flaske! De blir helt gærne og er bare så søte. 

Finnes ikke noe koseligere enn et løvenuss ♥ Skulle ønske dise babyene aldri vokste opp og jeg kunne tatt med en hjem til Norge. Det hadde vært noe det 🙂 Ellers må jeg bare takke for alle de snille kommentarene på forrige innlegg. Dere er verdens beste lesere og motiverer meg så mye med positive tilbakemeldinger! Som mange har merket så er bloggmotivasjonen på topp her- til tross for det elendige nettet, og jeg håper motivasjonen fortsetter når jeg er hjemme igjen også. Alt handler vel egentlig bare om kommentarene deres for min del, når jeg får mye gode tilbakemeldinger får jeg automatisk lyst til å blogge mer. Sweet dreams dere, vi skrives! 

49 kommentarer
    1. skjønner ikke hvordan det er mulig å kjede seg der. handler vel om å kunne leve i nuet 🙂 trodde dere skulle ha harde arbeidsdager der som startet klokken 7. men deilig med fri også da, hvis man ikke ønsker å bidra så mye 🙂

    2. Du er i Afrika og sitter inne å ser på serier? Herregud, dette sjokkerer meg virkelig. Dere bloggere får alt og setter ikke pris på det, du burde heller gitt turen din til noen som faktisk ønsker det og vil lære og oppleve noe av den turen! Unnskyld meg altså, men det blir faktisk for dumt. Du er der vel for å jobbe, ikke for å være sammen med andre jenter?

    3. Anonym: Det er desverre ikke så mye jobb å gjøre her. Det er kun 6 løver vi passer på og det tar ikke mer enn en times tid, maks, å fikse burene. Ellers er det et par matinger om dagen, thats it. De store løvene er jeg ikke med, fordi det er farlig for meg å være alene med dem. Og de små trenger mye søvn, så vi kan ikke forstyrre de for å få kost med dem heletiden. Så det er mye død-tid for alle som er her, og da er det selvfølgelig hygggelig å ha noen som selskap. Og du kan ikke dømme meg på noen måte bare fordi jeg lå og så på serier i dag. Jeg har allerede opplevd endel og har mange utflukter i vente, og i dag var første gangen jeg ligger inne for meg selv og kjeder meg 🙂 Må få lov til å skrive det og, skjønner virkelig ikke hvorfor du blir så provosert.

    4. Åååh, for noen søte små skapninger! Du er nydelig som alltid! Håper du har litt mer å finne på i morgen da 🙂 Ha en fin kveld! Elsker at du blogger så ofte!! 😀

    5. Så fine bilder! Du skriver såå bra! Håper du finner mer å gjøre i morgen, det må jo være mye spennende som skjer? Bare å være ekstra frempå, så blir det nok veldig gøy 🙂 Elsker å lese bloggen din, fortsett sånn!

    6. Kos deg masse der nede! Og i tillegg nydelige bilder! Men er du fortsatt sammen med Fredrik? Har hørt så og si ingenting om ham etter du flyttet hjem igjen:)

    7. Herregud for noen herlige bilder!!! Blir så missunnelig. Kos deg masse videre, håper du får en bedre dag imorgen 😀

    8. Hei Andrea. Takk for supert tidsfordriv. Kom akkurat hjem fra Afrika selv etter et 5 ukers langt opphold, og vet godt hva du mener med at man kan kjede seg til tider. Men da er det jo toppers at vi har disse deilige jenteseriene. Jeg lurer bare på hvordan frihet du har på campen? Kan du dra inn til byen for deg selv, eller generelt gå utenfor campen på egenhånd, eller må dere alltid ha følge da?
      Også lurer jeg litt på hvor den fine kjolen din er fra?
      Ønsker deg et supert opphold videre! Afrika er spennende! 😀

    9. Er det mulig å pen du er? Du er seriøst den peneste personen jeg har sett! Hvordan får du så fint hår, bruker du noen produkter i det? Og hvordan får du det til å være sånn at den er mørkt oppe og lysere nede? Har du tatt dip dye eller er det bare ettervekst? Du er sååååå pen og jeg synes du blogger veldig bra fortsett sånn:) kan du foresten legge ut en video av de søte små løvene?

    10. You must be on an Amazing journey right Now! I Would love to do something like that in My life as well. I have to say that I absolutly love your photographer and the way you write, i bet you can make Almost anything sound interesting. Can you Tell us more about the farm in another blogpost and maybe upload more pictures of it? And what is the name of the farm and Would you recomend others to go there as well? Lots of love!

    11. Synest det er veldig tøft av deg å bli igjen i Afrika selv om Sophie-Elise reiste hjem:) Hvor mye koster en sånn tur?

    12. Ååå så herlige de er! Er sååååå misunnelig ..
      Kjipt at du kjeder deg, bare prøv å nyte alene tiden å gjør det om til noe positivt! Håper du får det fint videre der nede 🙂

    13. Du er så utrolig heldig som fikk den muligheten der! Jeg er litt misunnelig, selv om jeg støtter Sophie i det hun mente. Kjipt at de er i bur, men hadde likevel vært en utrolig opplevelse!

    14. hvordan gór det an ó ha det skjedelig pó et slik sted? i africa? er det mulig. Bare ó váre der uanset om jeg var alene, hadde ikke hvert nok tid for meg, bare fölelsen jeg hadde hatt, bare vandre rund i rt só vakkert land…

    15. Herregud, så heldig du er!
      Men har du ikke muligheten til å se mer av byen eller andre interessante ting i området? Vet det kan være farlig å dra alene, men helt sikkert noen som kan vise deg rundt? Virker synd å dra helt til Sør Afrika, men måtte kjede seg! På den andre side er du kjempeheldig som får oppleve dette, misunner deg stort! 🙂

    16. Andrea! Det at folk blir provosert av å lese ditt siste innlegg tror jeg er forståelig for de fleste som har hodet skrudd på riktig plass, og det må du som blogger desverre bare akseptere ettersom at det du skriver faktisk er offentlig og hvem som helst kan lese og kommentere det. Jeg blir provosert fordi du er på et veldedighetsprosjekt i Sør-Afrika der du får jobbe med løver og andre dyr, og får oppleve en helt ny og spennende kultur. Det at det er skummelt å være der på egenhånd er en utfordring, men enda viktigere er det en stor sjanse til å lære og utvikle seg, og du er mer priviligert enn de fleste som får den sjansen. Å vise takknemmelighet og ydmykhet er en utrolig viktig oppgave, spesielt for deg som er i det offentlige bildet! Jeg regner med at du har muligheten til å velge selv hva du skriver på bloggen din, og derfor er det utrolig trist å lese dette innlegget der du fremstår som det motsatte av takknemmelig eller ydmyk. Du fremstiller deg selv som bortskjemt, utakknemmelig og veldig uselvstendig. Og om det er tilfellet, at du faktisk er det, er det vanskelig å forstå at det er slik du vil at folk skal oppfatte deg. Hva med å tenke litt mer nøye igjennom hva du skriver? Personlig syns jeg det er utrolig trist å se hvordan ressurssterke unge mennesker med masse potensiale ikke utnytter det og fordummer seg på denne måten. Du er på den andre siden av kloden og har muligheten til å utvikle ditt knøttlille verdensbilde og se større sammenhenger, men det virker ikke som at du griper den. Det er flott at du er med på et veldedighetsprosjekt, men du misbruker og vrangsforestiller det du driver med der nede totalt. Om du så sitter inne og kjeder deg, så ikke skriv det. Skriv heller det du faktisk lærer der nede og det du virkelig opplever som positivt, og hvis ikke det er nok bloggmateriale så ikke blogg om det i det hele tatt. Det er helt unødvendig og ganske rystende å lese dette innlegget. Lykke til i Sør-Afrika, jeg håper virkelig det er noen som tar fatt og lærer deg en lekse eller to!

    17. Såå søte! Men jeg skjønner ikke du kan si du kjeder deg såå mye! Du er i sør afrika, med løver og du opplever enn annen kultur!!? Greit denne dagen var litt kjedelig, men verdenskjedeligste dag?!

    18. Jeg har også såå sykt lyst til å jobbe som frivillig på et barnehjem eller noe sånn, etter jeg er ferdig på videregående (går siste året nå), kanskje vi kunne dratt i lag? hehe 😀 hadde vært en veldig fin opplevelse hvert fall tror jeg!

    19. Bruker aldri å være inne på bloggen din. Mest de andre jentene på topplista, fordi de egentlig ikke har så mye mellom øra, slik at jeg kan få le litt.. MEN må si jeg er skikkelig overrasket! Du er jo skikkelig pen! Nydelig, faktisk! Og skriver bra og virker ikke som en falsk person!:) likte deg, jeg!:) her blir jeg å trykke inn flere ganger!:) ha en fin dag!!

    20. Så kjipt at du kjeder deg.. Men var det ikke noen flere frivillige jenter fra Norge der også da? Hvorfor er du ikke sammen med dem for eksempel?

    21. Når kommer svarene på spørsmålsrunden? Du har snakket om den veldig lenge, men nå virker det bare som du unngår å svare på dette spørsmålet siden du aldri svarer når folk spør.

    22. Skulle gjerne fått sett bilder av andre enn de småtassene… Er jo større løver der også.. Nikita f.eks?? Hun er jo verdens søteste!!

    23. Sykt at du klager på at du er uten internett og venner, når du er på en plass som det du er nå. Hva med å spørre om det er noe du kan bidra med, i stedet for å sitte inne å syte over at du ikke har internett? Hadde vært forståelig hvis du var hjemme, men herlighet, dra ut å opplev noe!

    24. Kan si jeg blir mektig irritert når du er på en plass som du er nå, med fult av muligheter og så klager du på at du kjeder deg. Hva med å finne på noe? Gå en tur? Oppleve Afrika? Kan ikke si det er så gøy å være hjemme i kalde Norge og sture i et klasserom heller, så syns ikke du skal klage så mye på at du kjeder deg, når du faktisk befinner deg i Afrika.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg