Koselig tur

Heihei!

Nå har jeg nettop kommet hjem fra en times lang tur med pappa og doggsa i skogen. Er lite som er deiligere enn å gå tur i skogen nå på høsten, spør dere meg. Puste inn frisk luft, leke med hundene, kjenne solen varme svakt på kroppen og nyte naturen. Spesielt Molly elsker å gå tur mer enn noe annet i verden, og det varmer jo selvfølgelig mammahjertet å se hvor mye hun koser seg. Løper rundt og leker med kongler, haha :) Var utrolig koselig å se hvor god form Shandie er i, etter operasjonen. Faktisk mye sprekere enn før hun ble syk! Stakkars lille skulle egentlig vært borte nå, utrolig rart å tenke på. Er så sinnsykt glad for at vi bestemte oss for å prøve operasjon, til tross for hva dyrlegen sa. Nå er jo Shandie helt frisk og fin igjen! Vakkert å se henne nyte frisk luft og livet. Er så takknemmelig for hver dag jeg har med henne nå, etter å ha kjent på følelsen av å miste henne. Lille gullet mitt ♥

Verdens søteste lille isbjørn 🙂

Hahaha, crazymolls!!

♥ Nå skal jeg straks lage meg en deilig grønnsaksjuice og snart kommer kjæresten på besøk. Tror dette blir en flott mandag! Vi snakkes senere, håper dere får en super start på uken :)

26 kommentarer
    1. OMG that villmarks antrekk! Hahaha LMAO. “Og nå skal jeg lage meg en grønnsaksjuice” lol wannabe Eirin K?

    2. “Kjære” Kristine! Hun går ein tur med hundene og faren sin i skogen, og er ikke på villmarks ekspedisjon! Og noen liker faktisk å se bra ut til enhver tid, bare positivt det! Alt for mange stygge og slemme mennesker i verden ..bare se i speilet, hater 😉

    3. Herreguud så fin du er! Drit kul look også, avslappa nok i massevis spør du meg. Å forresten, ELSKER at du er så flink å blogge om dagene, keep it up! Vi elsker å følge med på deg 😀 hundene dine er også helt nydelige!!

    4. God mandagskveld Andrea! Håper dagen din har vært kjempe fin, selv har jeg hatt min aller første dag på jobben i dag – og det gikk kjempe bra! 😀
      Jeg er egentlig ikke noe fan av bloggere som reklamerer for seg selv, så dette er ikke ment å være reklame men heller et vennlig lite tips fra meg 🙂 Jeg velger nemlig å gi bort men splitternye kjole fra nelly.com (ny pris: 399,-). Jeg gir den bort til en av dem som kommenterer dette ( http://www.vektlofterjenta.com/2014/09/29/konkurranse-slik-kan-du-fa-en-splitter-ny-kjole-fra-nelly-com-til-0/ ) innlegget, på grunn av at kjolen var for stor i størrelsen til meg, og jeg ventet for lenge med å bytte den.
      Grunnen til at jeg forteller deg dette er fordi jeg ikke har fått noen som har kommentert innlegget enda, og tenkte derfor at om du er interessert er det altså ingen andre som har kommentert enda 🙂 Vil du ha den, kan du få den! Du er forresten et av mine største forbilder innen bloggverdenen, og jeg ser sinnsykt opp til deg! 🙂
      Kleem.

    5. Hei! Har noen spørsmål om Molly, vurderer sterkt å skaffe meg pomeranian selv!
      – Er hun veldig bjeffete? Har hørt at pomeranianer er veldig høylytte mot andre hunder og mennesker..
      – Er hun lett å trene opp? Som triks, og at hun skal komme til deg når du roper på henne osv?
      – Hvor ofte går du tur med hun, og hvor lenge?
      – Tror du en pomeranian vil passe for en student, eller tror du de trenger for “mye” oppmerksomhet?
      – Hvor mye bruker du på mat og diverste til hun i mnd?
      Molly er nyydelig forresten!!

    6. Til Kristine: unnskyld meg, men hun er seg selv. Du leker skikkelig deilig bak skjermen men la oss se hvilken reaksjon du får om jeg møter på deg. btw, andrea har mye finere stil en eirin k eller hva du nå kaller hun for, og andrea er mye penere og har bedre blogg og en bedre oppskrift på smoothie enn eirin k

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg