ENDELIG I GANG

Hola chicas!

I går kveld fikset jeg medlemskap på Elixia og dro på gruppetime med en veninne som heter Tina. Timen het cardio step intervall og her var det både kondisjon og styrke inkuldert. Skikkelig bra, morsom og slitsom time! Etter gruppetimen hadde vi litt egentrening av rumpe før det var klart for å dra hjemover. Og i dag tidlig var det klart for trening igjen kl 09.00! Tina har blitt min nye treningspartner og er så snill at hun plukker meg opp OG kjører meg hjem. Da er det ikke lov å ikke orke, haha.. Først var det indoor running (intervaller på mølla) og så på Elixia shape som er en styrketime for spesifikt mage. Kjempegode timer begge to, som drepte meg ganske så godt! Lagde meg en stor skål med havregrøt, cottagecheese, most banan og blåbærsyltetøy så fort jeg var hjemme igjen. Her har dere mitt favoritt etter-trenings måltid ♥ Masse proteiner fra cottagecheese, naturlig søtning fra banan og trege carbs fra havregynet. Perfekt! Er skikkelig deilig og motiverende å være i gang igjen, trening og sunn mat gjør meg lykkelig og gir meg masse ekstra overskudd. 

Genser HER (adlink)

Haha, Molly er den beste blogg-hunden i verden! Hun elsker nemlig å bli løftet og er veldig tolmodig når det gjelder “photoshooter”. Lille vennen kunne gjerne blitt bært hele dagen for hennes del og sovner ofte i armene mine, haha. Ellers er det både ny genser og klokke på bildene! Fikk nemlig en Nellypakke på døren i går kveld, med litt nye favoritter til høstgarderoben. Legger ut innkjøpene senere i dag! Men jeg må bare vise dere den nydelige klokken fra Triwa, som nå er nr 2 i samlingen. Dere husker kanskje den jeg kjøpte i sommer? Har brukt den nesten hver dag siden, så følte for enda en liten skatt fra samme merke. Synes deffinitivt Triwa-klokkene er de fineste! 

Fiiin! Elsker skinnremmen og fargekombinasjonene, synes blått og gull sammen er helt nydelig ♥ Klokken finner dere HER (adlink). Nå skal jeg slappe litt av med ungkaren før jeg skal avgårde til kjøretime kl 18.00. Gleder meg! Tusen takk for alle tips til teorien forresten, dere er så snille. Vi snakkes senere i dag! :)

31 kommentarer
    1. Anonym: Haha, joda, men for ekstrem kan man da ikke være. Banan som søtning er jo mye bedre enn sukker selv:) Dessuten inneholder banan faktisk mye bra som forskjellige vitaminer, kalium og fiber. Banan anbefales både før og etter trening av de fleste, nemlig fordi den inneholder mye carbs hvor kroppen fort tar opp næringen. Og det er endel sukker i syltetøy ja, men velger lettsyltetøy + at jeg ikke tar så veldig mye 🙂

    2. Det ER utrolig godt å komme i gang! Det vet jeg etter at jeg hadde en pause fra trening på grunn av operasjon i sommer, så å komme i rutiner igjen nå har vært fantastisk 🙂

    3. Kjære Andrea, er veldig glad i bloggen din og er fornøyd med at du har begynte å trene og føler deg ganske motivert 🙂
      Det er noe jeg lurer på, hvorfor legger du ut så få bilder? altså det er vanskelig å se for seg at du hadde det så bra på trening, eller hva du spiste når det eneste du viser oss er bilde av klokka di og Mlolly. Er ganske glad i bloggen din og leser den hver eneste dag så håper ikke du tror jeg er en “hater”.Siden du ville ha noe tips så tenkte jeg å gi deg et.
      I Sør Afrika så skjønte jeg hvorfor du ikke la ut så mange bilder, det var dårlig intternet der! 🙁 Men tror ikke du har det samme problemet her i Norge ?
      Altså tipset mitt er at du legger flere bilder her på bloggen, isteden for 2 eller 3 . Folk vil gjerne ” se” alt du skrev om , istedenfor bare lese og lese. Mange blir motivert av å se på bilder, mange gidder ikke å lese engang!
      Jeg skjønner at du kanskje ikke gidder å ta bilder mens du trener og det er jo helt normalt haha 😀 Men jeg anbefaler at du legger ut flere bilder. Altså det finnes jo sikkert andre innlegg hvor du har vært flink til det men jeg føler ikke at du er veldig flink til å ta bilde av diversee ting.. det kan være flere bilder men alt er jo nesten likt, hvis du skjønner hva jeg mener ?
      Håper ikke du tok denne komentaren negativt . Du er veldig veldig flink og jeg ønsker deg alt beste 😀

    4. Kan du vææær så snill og legge ut et inlegg hvor du hyller 5-10 ynglingsplagg? Altså de plaggene du elsker mest i hele klesskapet ditt og hvor du kjøpte dem? 😀 Elsker bloggen din og jeg har fulgt deg siden tidenes morgen, så hadde satt så pris på om du gjorde det, Andrea <3

    5. skjønner ikke hvorfor alle tror at man skal spise havegryn etter trening? det er omvendt. Du trenger trege karbohydrater FØR du trener og ikke etter. Havregryn FØR trening, proteiner ETTER du trener.

    6. for å legge til under litt av det jeg skrev istad, så kan jeg jo også komme med tips. Du kommer til å se resultatene mye fortere 🙂
      Før trening: (Energi, Karbohydrater)
      Havregryn
      Nøtter/mandler
      Bananer
      Masse melk
      Etter trening: (Karbohydrater + proteiner)
      Kylling
      Pasta
      Brokkoli
      Etter trening så anbefaler jeg deg å lage middag. Litt ris og kjøtt, kylling fisk er en veldig bra kombo 🙂

    7. Jeg vet du har skrevet mange innlegg om Molly, men jeg lurte på om du kan skrive om hun passer med andre dyr.
      Vurderer å få en pomeranian selv, men det har seg sånn at jeg har 4 katter fra før av. Kan du skrive litt om dette i eget innlegg? for jeg år ikke inn igjen her å ser hva du har svart, om du svarer her.
      så vær så snill å skrivi eget innlegg :):)
      takk!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg