BUCKET LIST

Tittet innom weheartit for å finne bilder til hva jeg vil ha gjort før jeg dør! Da jeg gikk gjennom bildene var det endel jeg hadde gjort fra før, så det var jo ganske så gøy. Alt over har jeg enten opplved eller gjort, og må si meg ganske fornøyd med alt jeg kan krysse av på bucketlisten min ♥ Er ingenting jeg elsker mer i verden enn å reise, oppleve nye ting og nye steder. Jeg har selvfølgelig en hel del mer på bucketlisten min, men det aller viktigste for meg er å gifte meg med kjærligheten i mitt liv og få barn. Ellers vil jeg reise verden rundt, ha besøkt alle verdensdeler, hjelpe dyr og mennesker i nød og gjøre litt forskjellige ting som får adneralinet mitt til å pumpe. Å hoppe fallskjerm er det desidert kuleste jeg har gjort i hele mitt liv! Har lovt meg selv å ha gjort det minst 10 ganger før jeg dør, haha. Hva står på deres bucket list? Noen som har gjort noe av det samme som meg?

38 kommentarer
    1. Har mye av det samme som deg! Men den aller største drømmen er vel å reise og kunne blogge om det 🙂 det er ikke så enkelt men EN dag skal jeg få det til, da hadde jeg vært lykkelig 🙂 det gjelder vel å jobbe hardt for å få til noen av drømmene sine.

    2. Jeg skjønner ikke helt hvordan du kan si at du ønsker å hjelpe dyr når du bruker masse produkter med skinn og pels? Det gir ikke mening. Selvom dyrene kanskje har blitt behandlet på en human måte, har de likvel dødd lenge før de egentlig skulle, samtidig som de ikke har levd i så bra miljø før de blir drept. Når du kjøper slike produkter så bidrar du bare til å holde denne industrien oppe. Hyklersk, rett og slett..

    3. Du er en av de jeg virkelig ikke skjønner meg på. Du lever i en situasjon de fleste drømmer om, du har penger, tid og middler til å utrette og oppleve så mye. For verdien av to av dine designer vesker kunne du reist verden rundt i flere måneder, sett sør Amerika, Asia, Afrika og steder så utrolig mer spennende enn Grand Canaria og hotell liv i Thailand. Og du bruker det på vesker?! Hadde jeg vært deg hadde jeg bare dratt på ett års backpacking å sett bortgjemte steder de fleste bare kan drømme om. Det må jo være verdt mer enn noe å ha telefon og lommebok i? Opplevelser og minner varer lengst.. Vet ikke hvorfor jeg gidder å skrive dette, men det bare irriterer meg å høre noen påstå at en så gjerne vil oppleve alt når, men ikke våger gå for det. Og du har jo midlene til å gjøre det så lett tilgjengelig. Kan love deg, mine seks måneder på reise ga meg mye mer glede enn louis vuitton hjemme i skapet. Bare et forslag

    4. Ikke kom med parajumper, goose, masse uggs, skinnvesker og skinn sko, pelsvester og annet… Og samtidig påstå at du er en dyre elsker som vil hjelpe dyr i nød. Første steg, slutt å drep dem for din egen forfengelighet! Det blir for dumt, et skritt om gangen

    5. Jeg har hoppet i fallskjerm i Afrika, vært på safari, vært i Paris, kysset under fyrverkeri, helikopter, vært/er forelska!

    6. Hvis du har “kysset” en delfin, regner jeg med at det var med en i fangenskap? Isåfall opptrer du relativt selvmotsigende når du sier du ønsker å hjelpe dyr i nød, og burde kanskje lese litt mer om dyr i fangenskap. Spesielt delfiner og andre type hvaler som fanges og shippes hit og dit, lever et liv i en tank på størrelse med et badekar for et menneske, tvinges til å opptre og dette kun for at vi egoistiske mennesker skal få oppleve dem på nært hold.
      Uansett, the point being; vær så snill ikke skryt eller oppfordre til slikt når du selv sier du vil hjelpe dyr i nød.

    7. Forstår meg ikke på dere dyremennesker. La folk være folk da, og la Andrea leve livet sitt uten at dere skal si hva hun kan og ikke. Dere bryr dere så mye om dyr at dere snakker til mennesker som om de ikke er verdt en dritt.

    8. Er fast leser av bloggen din, og digger både stilen din, bildene dine og personligheten din Men det du kjøper av klær og produkter, sier det motsatte av å redde dyr. Vet du hvor det kommer fra? Bryr du deg nok om dyr og vil redde dyr, kan du vel starte med å unngå å støtte produkter som er animalske og ved å kjøpe pels og skinn støtter du dyremishandling (som oftest)… Tenk deg om. Hvis du hadde sett forholdene der det blir produsert, ville du da ha kjøpt det? Er du for dyretesting i kosmetikk, ønsker du å støtte at dyr må lide og dø for dine skjønnhetsprodukter når det finnes så mange andre muligheter? Håper du tenker deg om og forstår hvor stor innvirkning du har på mange ungdommer, og du kan gjøre en stor forskjell i industrien her på bloggen. Hvorfor er en rev/ulv/mink mindre verdt en hunden du har i fanget? Alle liv kjenner smerte og glede i livet, og har alle like rettigheter til å ha et verdig liv, akkurat som du. Det samme med kjøtt, har du klart å se inn i kua sine øyne og drepe den selv for du ville ha en biff til middag? Hva med de stakkars kyllingene, som lever mange titalls av de på 1 kvadratmeter – og blir gasset og drept under forferdelig forhold. Ser aldri dagslys iløpet av hele sitt liv. Hva med de? Dette er ikke for å angripe deg, men sier det mer for å informere deg, og håper du er klar over dette og industriene du støtter i både kosmetikk, jakker og matindustrien. Så mange liv dør hver dag for det type liv du lever. Vet du bryr deg om andre, og du er veldig glad i hunder og kaniner så vet du har medfølelse for dyr. Men skjønner ikke hvorfor de få type kjæledyrene du synes er søt er mer verdt enn andre type arter.
      Takk for meg.

    9. Dyrevenner altså, jækla slitsomme og pågående folk…… Skal liksom prakke på sine meninger overalt og godtar nå virkelig ikke at andre ikke mener det samme

    10. har gjort 6 av de, møtt justin, holdt en løveunge, fløyet helikopter, vært i paris, vært på safari og kysset en delfin haha 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg