HIPP HURRA FOR VERDENS BESTE MAMMA

I dag har ikke vært hvilken som helst dag, for min kjære mamma sin bursdag! Jeg har brukt nesten hele dagen på å stelle i stand for at hun skulle få den beste bursdagen som mulig, fra morning til kveld. Det har vært en fantastisk fin dag og mamma var superfornøyd med bursdagen sin ♥ Er det noen som fortjener akkurat det, så er det henne. Mamma hjelper meg så utrolig mye med hva enn det skulle være og er der alltid for meg når jeg trenger henne, noe som skjer ganske så ofte. Hun har alltid ofret alt for oss barna siden vi var små og satt våre behov først- og det er bare et av mange tegn på hvor utrolig god hun er. Jeg vet virkelig ikke hva jeg skulle gjort uten mammaen min, for ord kan ikke beskrive hvor mye hun betyr for meg. Jeg ser opp til henne som person på alle måter, for hun er så fantastisk tvers igjennom. Ingen er så god som deg mamsi min, jeg elsker deg mer enn alt i verden og er verdens heldigste som har akkurat deg som mor! Gratulerer med dagen :)

8 kommentarer

Siste innlegg