RESTYLANE

Fant disse bildene på den gamle maccen min, og de har jeg faktisk ikke lagt ut tidligere. Tror dette er for rundt 1 års tid siden, og rett etter jeg hadde fyllt på restylane. Jeg har virkelig hatt mine perioder med restylane, og kan se nå i ettertid at det har vært altfor mye noen ganger. Var feks en periode hvor jeg kun tok masse i underleppen, så den ble jo gigasvær, og det så jo SÅ rart ut! Haha. Akkurat nå har jeg vel nesten ingenting , men har tenkt til å fylle på igjen om ikke så lenge. Jeg synes fyldige, litt struttende lepper er veldig, veldig fint. Som jeg har nevnt før så er det veldig lett å bli blind på leppene sine når du begynner med restylane, og man vil bare ha mer og mer, og ser ikke selv når det begynner å faktisk bli stygt. Så det er lurt å være litt forsiktig, og kanskje faktisk ta det til deg om de rundt deg forteller at det ikke ser bra ut lenger. Vært der selv, for å si det sånn! Og nå sitter jeg og ler når jeg ser på bilder fra visse perioder, hihi. Anngående bildene over- synes dere det er for mye eller ser det fint ut? Bildene er riktignok tatt kun noen timer etter behandling, så de var veldig hovne og stive. Selv er jeg litt usikker, synes det ser bra ut men kanskje litt mye? Anyways, om noen lurer på et eller annet om restylane så er det bare å spørre i kommentarfeltet, så skal jeg svare. Vil si jeg er ganske så erfaren nå, har vel sikkert tatt det 10-15 ganger.. Haha! (hadde perioder hvor jeg nesten tok det 1 gang i mnd, lol). Sov godt dere, snakkes i morgen ♥

47 kommentarer
    1. det så veldig naturlig og pent ut syntes jeg!
      vet du om noen bra steder å ta restylane i oslo området? og hvor mye koster det ca?

    2. emilie: Takk! Oslo hudpleieklinikk pleier jeg å bruke, holder til flere steder i byen. Der koster det 2800 kr for 0,5 ml og 3600 kr for 1,0 ml (troor jeg, ca hvertfall) :):)

    3. De er kanskje liitt store, men ikke sånn at det er stygt! Ser bra ut, men hadde sett enda bedre ut med litt mindre? Men kanskje de hadde blitt sånn jeg tenker etter hevelsen? Du er veldig pen forresten 🙂

    4. Kjempe fine lepper! Du kler fyldigere lepper! Forresten, er du ikke redd når hun skal sette på sprøytene? Stoler du på dem og føler deg trygt? Og hva burde man passe på når man skal ta restylane osv

    5. Før jeg leste teksten trodde jeg det muligens var før bildene, altså, før du skulle ta restylane. Så syntes så absolutt ikke at det så stygt ut! 🙂

    6. Akkurat passe synes jeg, først når jeg så det var jeg usikker på om det var før bilde.:)! Selv har jeg fyllt leppene mine 3 ganger, men nå var det evighet siden sist så fyller på igår:) men jeg bruker ikke restylane, men det nye som har kommet, husker ikke helt hva det het akkurat nå. Men det er bedre og gir fyldige lepper uten og måtte ta det ofte. Jeg går til Erina Ervik, ung og unik.

    7. Hei!
      Kan ikke du skrive litt om erfaringene dine rundt det å ta silikon. Vurderer det sterkt selv. Hadde blitt satt stor pris på 🙂

    8. Så fine ut og naturlig ut 🙂
      hvis man ser på dei andre bloggerne da ser man hvem som overdrive og hvem som ikke gjøre det
      hadde aldri gjettet at du brukte restylane ,men på shopie hora så ser man det lange veier at hun bruke det og samme med noen av dei andre

    9. Ser egentlig ikke ut som du har tatt i noe på de bildene så synes det kunne gått bra med litt til 🙂

    10. Når det står at prisen er feks 2500kr får 0,5ml. Fordeler de både oppe og nede på leppene eller er det kun får “en” leppe? 😋😋

    11. Du har utrolig fine lepper ! Ser ikke rart ut ! men har hørt at man ikke får til å kysse og at dem blir så hard at partberen synes det er fælt å kysse med deg da, er dette sant ?

    12. Akkurat smakelige lepper 🙂 Er det mulig å betale for 0,5 med Restylane, men be om å eventuelt bare fylle 0,25 i ønsket område? Kanskje unødvendig, men interresant å vite 🙂

    13. Jeg synes leppene dine på bildene over var utrolig fine! Nå er jo jeg en av de som liker store lepper, men jeg synes du kledde det godt. <3
      I tillegg har jeg et lite spørsmål, jeg synes selv jeg har små lepper i forhold til resten av ansiktet mitt, derfor vurderer jeg restylane. Gjør det vondt? Isåfall, har du noe å sammenlikne det med? 🙂

    14. Visste ikke engang at du hadde tatt restylane, så det ser ihvertfall veldig naturlig ut! Synes du er dødsfin sånn som på de bildene over. Sjekk ut bloggen min på blondieee.blogg.no

    15. Jeg syntes du er kjempe fin med restylane jeg! Helt enig at fyldige lepper er fint, bare pass på at det ikke blir for mye i overleppa.. Da kan det fort se unaturligut syntes jeg, men det er jo smak og behag! Det passet deg veldig fint slik du hadde det på bildene over 🙂

    16. hei, lurte på om du kunne fortelle litt om selve behandlingen; hvor lang tid det tar, hva de faktisk gjør og om det gjør vondt. Lurte også på Restylane egentlig er og hva det er laget av. Det er vel ikke gift i det vel, slikt som botox?

    17. Hvorfor gjøre sånt mot seg selv? For å se bedre ut? Når man er pen fra før av så får slikt som restylane og botox deg til å se unaturlig og rar ut.

    18. syntes de var veldig fine! Har selv restylane og super fornøyd. Ingen som ser det med mindre jeg sier noe, veldig naturlig resultat.
      Føler med litt mer spenst og volum i leppene så blir ikke nesen min hovedfokus lenger som den var før når jeg hadde veldig smale lepper. Mer symmetri i ansiktet.
      Jeg tar hos flinke Silje Austnes hos Beth’s Beauty. Du burde sjekke hun ut på nettsiden hennes. Definitivt Norges beste som er opptatt av naturlige resultater og som sier stopp når du har nok.

    19. Jeg synes det var fint, jeg! Du kler det meste, Andrea! Du er så utrolig pen, jeg missunner utseendet ditt veldig! Kjennes det rart ut når du har det i, eller føles det bare helt naturlig?
      -Som er veldig glad i å lese bloggen din<3

    20. Veldig, veldig fint! Du er dødsfin! Så missunelig på utseendet ditt 🙁
      Bare er litt random spørsmål: Kan du vær så snill å ha en liten “room tour” på bloggen en gang? Trenger litt inspirasjon, hihi
      Hilsen en “fan”, haha :)<3

    21. Jeg syns leppene dine på disse bildene var vanvittige fine! Fyldige lepper er noe av det fineste, men du har helt rett i at det fort kan bli stygt om man har for mye, men leppene disse på disse bildene var i helt perfekt størrelse! De var ikke for små og heller ikke for store, syns ihvertfall jeg da! Skal selv teste ut restylane om ikke så lenge 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg