Vente, vente, vente…

Heihei!

I skrivende stund sitter jeg på flyplassen i Paris, noe jeg har gjort i drøye 3 timer nå. Er enda en og en halv time igjen til flyet går, og JA- jeg kjeder meg veldig. Haha! Helt utrolig hvor lang denne reisen faktisk er, kommer til å være over et døgn fra jeg dro hjemmefra til jeg er fremme på campen. Jeg bare krysser alle fingre for at jeg får sove på flyet ned til Johannesburg, det hadde vært veldig deilig. Vi flyr jo hele natten, så forhåpentligvis blir jeg hvertfall litt trøtt etterhvert. Gleder meg ekstremt mye til å komme tilbake, for de to forrige ukene var som et eventyr. Savner både menneskene og dyrene der nede så utrolig mye, tror det blir stor gjensynsglede ♥ Denne gangen SKAL jeg også filme litt, for jeg tok bare en liten mobilfilm sist, noe jeg angret veldig på da jeg var hjemme. Er jo så koselig å se tilbake på! Ellers håper jeg virkelig at internettet er greit når jeg kommer frem, men man vet aldri i bushen i Afrika desverre.. Har et ferdigskrevet innlegg som kommer i morgen + to ekstra krise-innlegg jeg kan få Madicken til å poste om internettet vil være nede. Flink blogger eller hva? I går brukte jeg faktisk bokstavlig talt hele dagen på bloggen og skrev hele 6, ordentlige blogginnlegg. Ny rekord, haha! Nå skravler jeg mye, men det er bare fordi jeg kjeder meg så utrolig mye og da var jo å lage et lite ekstra innlegg et flott tidsfordriv. Før jeg runder av ville jeg bare si takk for at dere har vært litt mer aktive i kommentarfeltet de siste dagene, det settes stor pris på og gir meg masse motivasjon. Love you all :)

Noen bilder fra her om dagen, som jeg ikke har fått lagt ut enda! Jakke HER // T-skjorte HER // Veske Alexander Wang // Bukse HER // Boots HER (adlinks)

Sneiks i Sør-Afrika ♥ ♥ ♥

25 kommentarer

Siste innlegg